ŁAWA ASPEN STOLIK KAWOWY BIAŁY WYSOKI POŁYSK WENGE (6910922861)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
389,00 zł
z 495 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
  • lokalizacja: Radomsko, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor mebla: wenge
  • kształt blatu: prostokątny
  • materiał: płyta laminowana
  • waga (z opakowaniem): 28 [kg]
  • głębokość mebla (cm): 60 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 90 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 42 [cm]

opis

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz wiadomość: 📞 511 204 434  •  ✉ allegro@imeblowo.pl 

ŁAWA ASPEN 90x60cm WYSOKI POŁYSK

Zapraszamy do zakupu nowoczesnej, ławy ASPEN z blatem i frontem w wysokim połysku - bardzo ładny akryl, efekt jak na zdjęciach. Stolik kawowy w nowoczesnym wzornictwie zaprojektowany z udziałem architekta oraz dekoratora wnętrz, dzięki czemu świetnie wkomponuje się w każde wnętrze. Ława wykonana z dobrej jakości materiałów, łatwa w montażu jeszcze łatwiejsza w czyszczeniu.

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • nowoczesne wzornictwo
  • nieszablonowy wygląd
  • bardzo łatwy montaż dzięki prostej i czytelnej instrukcji
  • do wyboru kilka wersji kolorystycznych, zdjęcia poniżej

INFORMACJE TECHNICZNE

  • szerokość: 90cm
  • głębokość: 60cm
  • wysokość: 42cm
  • głębokość wnęki: 38cm

Mebel przeznaczony do samodzielnego montażu, wzystkie niezbędne akcesoria w zestawie.

WYKONANIE

  • KORPUS - płyta wiórowa matowa, obustronnie laminowanagrubości 18mm, wykończona obrzeżem ABS 1mm
  • BLAT I FRONT(klapa) W WYSOKIM POŁYSKU - płyta MDF AKRYL WYSOKI POŁYSK, wykończona obrzeżem także w wysokim połysku, bardzo ładny akryl o lustrzanym połysku
  • PUSCH TO OPEN - bezuchwytowy system otwierania - naciśnij a klapa sama się otworzy.

DOSTĘPNE KOLORY

  • KOLOR 1 - biały wysoki połysk + biały mat
  • KOLOR 2 -  biały wysoki połysk + biały mat + szary korpus
  • KOLOR 3 -  biały wysoki połysk + biały mat + czarny korpus
  • KOLOR 4 - biały wysoki połysk + biały mat + wenge mat
  • KOLOR 5 - biały wysoki połysk + biały mat + korpus dąb sonoma
  • KOLOR 6 - biały wysoki połys + biały mat + korpus beton jasny

Ważne! Po dokonaniu zakupu prosimy o podanie wybranego koloru w formularzu dostawy

REALIZACJA

Dostawa mebli realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Ważne! Nasze produkty są starannie kontrolowane przed pakowaniem, bardzo dobrze zabezpieczone na czas transportu! Prosimy o rzetelne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych prosimy o spisanie protokołu szkody na formularzu który posiada kurier.

Elementy aranżacji, pokazane w celu zaprezentowania produktu nie są przedmiotem aukcji.

Wszystkie treści materiały oraz elementy graficzne umieszczone w aukcji są własnością naszej firmy. Są chronione prawem autorskim, które przysługuje firmie iMeblowo.

Dostawa i płatność
od 25,00 zł

Lokalizacja: Radomsko, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
35,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Na wszystkie nasze meble udzielamy konsumentom dwuletniej gwarancji. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

iMeblowo
Żwirki 11
97-500 Radomsko
Dodatkowe informacje

 

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na Wiktor Wiecha iMeblowo, ul. Żwirki 11, 97-500 Radomsko, na adres poczty elektronicznej: allegro@imeblowo.pl, pod numerem telefonu: +48 511 204 434 lub za pomocą formularza zgłoszeniowego.
  3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 
  4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.
  6. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży,
  • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
  • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl, może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

iMeblowo
Żwirki 11
97-500 Radomsko

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia
o odstąpieniu od umowy, który udostępnia Sprzedawca.


3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.


4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:


  • świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  •  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  •  umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  •  umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

6. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


7. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;


8. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;


9. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


10. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.


11. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.


12. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


13. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

O sprzedającym
iMeblowo_pl
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

610

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • +48 511 204 434
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota
08:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

iMeblowo

ul. Żwirki 11 

97-500 Radomsko 

NIP: 772-225-71-37 

REGON: 101014772

Pozostałe informacje

Sprzedawcą jest Wiktor Wiecha prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Wiktor Wiecha iMeblowo wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Żwirki 11, 97-500 Radomsko, NIP: 7722257137, REGON: 101014722 zwany dalej sprzedawcą. 

Sprzedawca poniżej wskazuje dodatkowe informacje dla Klienta  

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta. 

2. Koszty i formy dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Sprzedawca w opisie Towaru informuje o terminie dostawy i realizacji zamówienia, który liczony jest w dniach roboczych zgodnie z  pkt. 5.

4. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

5. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

     a. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

     b. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);                                                                                                                           

     c. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);                                              

     d. płatność w systemie ratalnym ( w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, jego skompletowaniu oraz po otrzymaniu od PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, płatności za zamówiony Towar). 

6. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

7. Klient będący konsumentem posiada możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.  

8. Administratorem Danych Osobowych Klientów jest Sprzedawca. 

9. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

10. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne zabezpieczające dane osobowe. 

11. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. W pozostałych przypadkach rozstrzyganie ewentualnych sporów zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

13. W sprawach dotyczących sprzedaży nieuregulowanych w informacjach podawanych przez Sprzedającego oraz regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy prawa polskiego. 

14. Klient zobowiązany jest w szczególności do niedostarczanie treści bezprawnych.