LATARNIA Lampion ŚWIECZNIK Kpl 2 szt PL01 + GRATIS (6886393939)

5 osób kupiło 6 kompletów
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
95,00 zł
z 37 kompletów

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Trąbki, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: biały
  • szerokość: 15.5 [cm]
  • wysokość: 32 [cm]
  • materiał wykonania: metal, szkło

opis

PIĘKNEM JEST TO, CO SAMO PRZEZ SIĘ JEST GODNE WYBORU.

ARYSTOTELES

Witam

Przedmiotem naszej aukcji jest

Zestaw dwóch metalowych lampionów w kolorze białym.

Lampiony prezentują się wyjątkowo pięknie.

Nadadzą wyjątkowego klimatu naszemu domu i tarasowi.

Będą trafionym i praktycznym prezentem dla bliskiej osoby.

OPIS:

Przedmiotem aukcji są dwa lampiony metalowe w kolorze białym.

Posiadają szybki szklane o grubości 2 mm.

Posiadają drzwiczki otwierane na bok, mocowane na zawiasach.

Możliwość powieszenia lampionu za metalowe kółko.

STAN: Nowy

KOLOR:

biały

WYMIARY:

Lampion większy:

wysokość: 32 cm

wysokość z uchwytem: 36 cm

szerokość daszku: 15,5 cm x 15,5 cm

szerokość podstawy: 14,5 cm x 14,5 cm

Lampion mniejszy:

wysokość: 21,5 cm

wysokość z uchwytem: 25 cm

szerokość daszku: 10,5 cm x 10,5 cm

szerokość podstawy: 9 cm x 9 cm

DO KOMPLETU DODAJEMY GRATIS:

- komplet nakładek na szybki z satynowej pleksi

- 2 x sznur z trzema ledami

PO WŁOŻENIU NAKŁADEK I SZNURÓW LED DO LAMPIONÓW

OTRZYMAMY NASTĘPUJĄCY EFEKT:

TOWAR WYSYŁAMY SOLIDNIE ZAPAKOWANY W DWÓCH KARTONACH

OWINIĘTY W FOLIE BĄBELKOWĄ TAK ABY SZKŁO NIE ULEGŁO STŁUCZENIU.

ZAPRASZAMY

NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DidiCoco za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Punkty odbioru

Trąbki 235
32-020 Wieliczka
email: biuro@didicoco.pl
tel.: 888 247 318

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 17:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące (12 miesięcy)

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Didi&Coco Dawid Włodek
Trąbki 235
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE :

Sprzedawca odpowiada za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży zgodnie z polską Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176, z 2002 roku). Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie jest to możliwe - na przykład w wypadku wyczerpania się zapasów - sprzedający zwróci kupującemu równowartość ceny towaru. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) Towar podlegającą reklamacji należy odesłać na podany adres.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem !!!


WAŻNE !!!!!

Zawartość paczki należy sprawdzić w momencie odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej. W razie jej uszkodzenia fizycznego – spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody jest jedynym sposobem na dochodzenie ewentualnego odszkodowania od firmy kurierskiej z tytułu zniszczenia towaru w czasie transportu, dlatego bez takiego dokumentu nie będzie podstaw do uznania reklamacji dotyczącej uszkodzenia fizycznego towaru. Wszystkie paczki wysyłamy ubezpieczone na taką ewentualność.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Didi&Coco Dawid Włodek
Trąbki 235
32-020 Wieliczka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zwroty:

Zgodnie z art. 7 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2000, Nr 22, poz. 271 ze zm.), istnieje możliwość odstąpienia od umowy przez kupującego bez podania przyczyny w terminie 14 dni liczonym od dnia wydania zamówionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. W takim przypadku, umowa uważana jest za niezawartą, a kupujący zwolniony jest z wszelkich zobowiązań. To co strony świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Uwaga! Zwrotowi podlegają tylko przedmioty nie używane , nowe!!! W przypadku odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o tym przed wysyłką. Równowartość za zakupiony towar zostanie zwrócona na konto. Podstawą zwrotu jest okazanie oryginału dowodu zakupu (paragon lub faktura). Kwota zwrotu nie obejmuje kosztów przesyłki. 

Zwrotów prosimy dokonywać przesyłką rejestrowaną na podany adres

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem !!! 


Wymiana : 

Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny model, kolor lub rozmiar w terminie 10 dni od dnia wydania zamówienia. Wymianie podlegają przedmioty nie noszące śladów użytkowania. W wyniku wymiany towaru może powstać nadpłata i niedopłata. Nadpłatę zwracamy przelewem na konto. Niedopłata jest różnicą cenową między zwracanym a nowo wybranym towarem. Należy wówczas dopłacić brakującą kwotę na wskazane przez sprzedającego konto. Jeżeli odsyłany towar zostanie zniszczony, zgnieciona na skutek niewłaściwego zapakowania, zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody. Koszty ponownej wysyłki leżą po stronie kupującego. Towar podlegającą wymianie należy odesłać na podany adres.

Towar proszę odsyłać przesyłką rejestrowaną. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura) 

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem ani na koszt odbiorcy !!! 

Przed zwrotem czy wymianą w razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się ze sprzedającym pod numerem tel.888 247 318

O sprzedającym

DidiCoco
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

695

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 888 247 318
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 17:00
09:00 - 12:00

Informacje o sprzedającym

 Witamy

Jesteśmy firmą powstałą z pasji i zamiłowania do piękna i elegancji. Kochamy praktyczne a zarazem wykwintne dodatki, które zdobią nasz dom i ogród. Zawsze zwracamy uwagę na drobiazgi mające duszę, potrafiące rozjaśnić szarość dnia codziennego. Pragniemy aby zakupy w naszej firmie były dla Państwa komfortowe, przyjemne i satysfakcjonujące. 

GWARANTUJEMY NIEWYGÓROWANE CENY I MIŁĄ OBSŁUGĘ. 

NASZYM PRIORYTETEM JEST ZADOWOLENIE KLIENTA. 

Pozostałe informacje

UWAGA WAŻNE !!!


GATUNEK II - oznacza towar z drobnymi wadami fabrycznymi lub transportowymi.

Towar taki może na przykład posiadać ( co nie oznacza że posiada wszystkie te wady):   ryski, odbarwienia, różnice w kolorze lub żle spasowane elementy. Może posiadać uszczerbki, zagięcia, wgniecenia, widoczny klej lub nie doklejone elementy, itp.


WAŻNE !!!!!

Zawartość paczki należy sprawdzić w momencie odbioru w obecności pracownika firmy kurierskiej lub urzędu pocztowego. W razie jej uszkodzenia fizycznego – spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody jest jedynym sposobem na dochodzenie ewentualnego odszkodowania od firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej z tytułu zniszczenia towaru w czasie transportu, dlatego bez takiego dokumentu nie będzie podstaw do uznania reklamacji dotyczącej, uszkodzenia fizycznego towaru. Wszystkie paczki wysyłamy ubezpieczone na taką ewentualność.


Podanie przez klienta danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych Klienta w celu i zakresie potrzebnym do wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń). Wszystko zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 833).