LATARKA LAMPA WARSZTATOWA MAGNES 37 LED SMD (6540455376)

zakończona
22,20 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]

Zapraszamy po odbiór osobisty zakupionych przedmiotów:

PHU GAABI / Narzedziak
ul. Legnicka 52A
(ok. CH Magnolia) Wrocław

Przed odbiorem prosimy o kontakt.

OTWÓRZ LOKALIZACJĘ

Wszystkie informacje dotyczące formy wysyłki, czasu realizacji i kosztów transportu zawarte są w zakładce aukcji DOSTAWA I PŁATNOŚCI.

Profesjonalna obsługa klienta, błyskawiczna realizacja transakcji, rzetelność i uczciwość to atuty, którym zaufało tysiące Allegrowiczów niejednokrotnie powracając na nasze aukcje.

Prowadzimy internetową sprzedaż narzędzi, elektronarzędzi i akcesoria do nich oraz wszelkich artykułów dla majsterkowiczów. Towar oferowany przez nas jest nowy, objęty gwarancją producenta. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Witamy na naszej aukcji.

LATARKA LAMPA WARSZTATOWA MAGNES 37 LED SMD

  • Ręczna lampa wyposażona w 36 diody LED SMD.
  • Dodatkowe dioda LED na czole lampy umożliwiają oświetlenie trudno dostępnych miejsc.
  • Oprawa posiada magnes oraz materiałową tasiemkę na rękę.
  • Lampa zasilana jest bateriami 4xAAA.
  • Produkt bez baterii w zestawie.

Dane techniczne:

  • Źródło światła: 36+1 LED
  • Bateria/akumulator: 4 x AAA
  • Klasa ochronności: III
  • Stopień ochrony [IP]: IP20
  • Kolor: czarny
  • Wymiary [mm]: 225 x 28 x 22
  • Funkcja latarki
  • Haczyk
  • Magnes

Nasza oferta obejmuje gamę kilkudziesięciu tysięcy artyków powiązanych z branżą narzędziową i pokrewnymi.

Na Allegro wystawiamy jedynie niewielką część produktów z oferty. Zaopatrujemy w narzędzia przemysł, rzemiosło, firmy produkcyjne, serwisy oraz majsterkowiczów. Zapraszamy do zakupów.

PONAD 1000 AUKCJI - ZOBACZ:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 61114020040000310237265484
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 71 724 25 00
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00
  • 531 706 707
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00
  • 695 024 202
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: wiadomością e-mail, na adres gaapi@narzedziak.pl,w formie pisemnej, na adres PHU GAABI Sławomir Gagatek, ul. Legnicka 52A, 54-204 Wrocław. 4. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: 5.1. dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz 5.2. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), 5.3. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 150 zł. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 6.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 6.2.w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 6.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 6.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 6.4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6.5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 6.6. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 6.7. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; 6.8. jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 6.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 6.11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 6.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 6.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 8. Zwracany towar należy odesłać na adres: PHU GAABI Sławomir Gagatek; 54-204 Wrocław, ul. Legnicka 52A 9. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 13. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 8 ust. 1. nie przysługuje gdy Kupującym jest Przedsiębiorca

reklamacje

1. Sprzedający jest zobowiązany do dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży, w szczególności na podstawie przepisów art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego, jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. 3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. 4. Jeżeli określony przez sprzedawcę lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 5. Towary oferowane na aukcjach użytkownika gaapi są objęte gwarancją producenta i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi, w niektórych przypadkach podstawą do gwarancji jest jedynie dowód zakupu (paragon lub faktura). 6. W przypadku reklamacji gwarancyjnej należy kontaktować się ze sprzedawcą lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód zakupu i karta gwarancyjna, którą Kupujący otrzymuje wraz z zamówionym towarem. 7. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu niezgodności towaru konsumenckiego z umową powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówieniac. numer dowodu zakupu c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu e. dane kontaktowe 8. Zastosowanie się do ust. 7 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 9. Reklamacja z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej z zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia. 10. W przypadku ewentualnych reklamacji lub zwrotu towaru towar należy wysłać na adres: PHU GAABI Sławomir Gagatek; 54-204 Wrocław, ul. Legnicka 52A. 11. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem, chyba że ustalono inaczej. 12. W przypadku przesyłki gwarancyjnej koszty przesyłki do firmy ponosi sprzedający lub w przypadku określonym w warunkach gwarancji producent. 13. W celu nadania przesyłki gwarancyjnej, należy zgłosić ten fakt Sprzedającemu drogą mailową. Podając powód reklamacji, oraz dokładne dane teleadresowe do odbioru przesyłki. Wysyłka odbywa się poprzez firmę kurierską Fedex, Pocztą Polską lub firmą Inpost. 14. Po otrzymaniu danych do odbioru przesyłki, Sprzedający informuje Klienta drogą mailową o złożeniu zlecenia odbioru przesyłki. 15. Istnieje również możliwość nadania przesyłki gwarancyjnej w innej formie niż przesyłka kurierska po zatwierdzeniu przez obie strony. 16. W sytuacji, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

pozostałe informacje

Kupowanie na Allegro może był łatwe i przyjemne, z zastosowaniem kilku podstawowych zasad, które pozwolą na sprawne zakończenie transakcji. 1. Na Naszych aukcjach staramy się, aby opisy były wyczerpujące i dokładnie opisywały oferowany produkt. Jeżeli jednak masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wybranego towaru lub chciałbyś uzyskać dodatkowe informację, które nie zostały zawarte w opisie, skontaktuj się z Nami telefonicznie lub mailowo. 2. Kupując przedmiot i wybierając formę wysyłki firmą Inpost (Allelist, Allepaczka) pamiętaj o prawidłowym wypełnieniu formularza pozakupowego. Jest to element obowiązkowy w celu poprawnego nadania przesyłki tą formą. 3. Pamiętaj, że każda z oferowanych na Naszych aukcjach forma wysyłki ma określony, przewidywany czas dostawy. Jeżeli zależy Ci na pilnej realizacji i szybkiej dostawie nie wybieraj najtańszych opcji wysyłki, ponieważ dostawa może trwać nawet do 7 dni. Jeżeli zależy Ci na konkretnym terminie realizacji, skontaktuj się z Nami, pomożemy dobrać optymalną formę dostawy. 4. Po nadaniu każdej przesyłki, na Twoje konto mailowe wysyłamy maila z informacją o nadaniu przesyłki. Jeżeli takiego maila nie otrzymujesz, powodem może być m.in.: nie wypełniony lub błędnie wypełniony formularz pozakupowy, nieaktualne dane kupującego, wiadomość została przefiltrowana na Twojej skrzynce odbiorczej i trafiła do spamu lub inna przyczyna. W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Na wszelkie zapytanie udzielamy bezpośredniej odpowiedzi. 5. W momencie odbioru przesyłki, prosimy o sprawdzenie zawartości paczki, w przypadku braku zawartości, uszkodzenia przesyłki lub jakiejkolwiek innej nieprawidłowości prosimy o jak najszybszy kontakt z Nami i jeżeli jest to możliwe, wypełnienie protokołu uszkodzonej przesyłki u dostarczyciela. 6. Jeżeli uważasz, że wywiązaliśmy się z transakcji wzorowo, prosimy o wystawienie adekwatnego komentarza. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub nie do końca jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z Nami. Nie traktuj komentarza jako formularza kontaktowego wypełnionego pod wpływem negatywnych emocji. Prosimy o skorzystanie z telefonu lub maila - na pewno rozwiążemy sporne kwestie podczas spokojnej rozmowy.