LASKA typu TRÓJNÓG podpórka na trójnogu LEKKA nowa (6542300474)

zakończona
51,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Laska inwalidzka ZOE typu trójnóg firmy VERMEIREN, przeznaczona jest dla osób potrzebujących stabilnego wsparcia podczas nauki chodzenia, po urazach kończyn dolnych, do utrzymywania równowagi i przenoszenia ciężaru ciała w schorzeniach urazowo – ortopedycznych.

Także dla osób starszych, jako pomoc w utrzymaniu równowagi podczas chodzenia.

Główne cechy:

- Rozstaw podparć (nóg) tworzący plan w kształcie trójkąta o wysokości 220 mm i bokach 300 x 265 x 265 mm;

- Trzy punkty podparcia (nogi) zakończone nasadkami gumowymi, zapewniają większą stabilność niż zwykłe laski;

- Gumowe nasadki na nogach zapobiegają ślizganiu się laski;

- Konstrukcja laski pozwala na jej użytkowanie z prawej lub lewej strony;

- Profilowany aluminiowy uchwyt wykończony miękką pianką;

- Lekka konstrukcja aluminiowa sprawia, ze laska jest bardzo lekka ( 0,6 kg );

- Regulacja wysokości (skokowa co ok. 25 mm) umożliwia dopasowanie do wzrostu użytkownika (zakres od 740 do 970 mm);

- Produkt medyczny atestowany;

- Kolor czarny.

Materiał podstawowy: aluminium

Regulowana wysokość: tak

Dopuszczalne obciążenie: 130 kg

Wymiary: dł. 300 x szer. 220 x wys. 740-970 mm

Masa całkowita: 0,6 kg

Gwarancja producenta: 12 miesięcy

Szeroki wybór oferowanych przez nas rodzajów lasek znajdziecie Państwo na innych naszych aukcjach.

Zapraszam także do naszego magazynu skąd można odbierać wszystkie produkty zakupione na naszych aukcjach.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. 87 2030 0045 1130 0000 1131 0940
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

+sklepMEDICUS.pl ul. Żupnicza 17 (hala 1) 03-821 Warszawa Zapraszam do naszego magazynu, skąd można odbierać wszystkie produkty zakupione na naszych aukcjach. UWAGA! Nasz magazyn mieści się na ul. Żupniczej 17 (hala 1) Ul. Gocławska jest jedynie adresem rejestracji firmy. Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek: 8:00 - 18:00 sobota: 10:00 - 14:00 Zamówienia na towary z dostawą kurierem złożone i opłacone do godziny 15:00 nadajemy tego samego dnia. Zamówienia na towary z dostawą do paczkomatów złożone i opłacone do godziny 14 realizujemy tego samego dnia (Uwaga! Musimy mieć minimum 5 zamówień z dostawą do paczkomatów, aby przyjechał kurier InPost po ich odbiór). Powyższe terminy realizacji są terminami orientacyjnymi, zależą od ilości zamówień i mogą ulec zmianie, jeśli ilość zamówień znacząco wzrasta (poniedziałki, pierwszy dzień po długim weekendzie, okresy przedświąteczne).

kontakt

  • +48790791535
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00, w soboty 10:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
sklepMEDICUS.pl
ul. Żupnicza 17 (hala 1)
03-821 Warszawa
Polska
 
Zwracany towar może odebrać od Państwa kurier Pocztexu za pośrednictwem usługi eZwrot. Koszt przesyłki wynosi 13 zł i odliczany jest od kwoty zwracanej za towar. Aby skorzystać z tej opcji, należy wydrukować list przewozowy, który przesyłany jest po wypełnieniu formularzu na stronie https://ezwroty.poczta-polska.pl, a następnie zamówić kuriera.Więcej informacji pod nr. tel. 790 791 535 lub adresem mailowym kontakt@sklepmedicus.pl Przed zwróceniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub przez e-mail w celu otrzymania formularza zwrotu przedmiotu. Prosimy o umieszczenie w przesyłce zwrotnej ze zwracanym towarem paragonu lub jego kopii oraz odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Prosimy o możliwie najlepsze zabezpieczenie przesyłki przed uszkodzeniem podczas transportu.

reklamacje

W przypadku reklamacji proszę o przesłanie e-maila z krótkim opisem uszkodzenia. Do e-maila proszę także załączyć: - skan / zdjęcie paragonu, ewentualnie numer faktury zakupu; - zdjęcie uszkodzenia (o ile to możliwe); - kontaktowy numer telefonu; - adres odbioru / dostarczenia reklamowanego towaru.