LASCANA BIKINI STRÓJ KĄPIELOWY 16 42 44 C/D (6541877825)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,00 zł
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • lokalizacja: Milanówek
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 42
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie różu
  • krój: wiązane na szyi, z figami
Zobacz nasze pozostałe aukcje:


© PanelReklamowy

LASCANA BIKINI STRÓJ KĄPIELOWY

ROZMIAR:

GB-16

EU-42

FR-44

MISECZKA C/D

MISECZKI MIĘKKIE ELASTYCZNE BEZ FISZBIN

WYJMOWANE WKŁADKI

WYS. MISECZKI OK. 19 CM

SZER. POD BIUSTEM 2 X MINIMUM 37 CM - MAX 2 X 52 CM

SZER. MAJTEK 2 X MINIMUM 40 CM - MAX 2 X 55 CM

WYS. STAN 24 CM

80% POLYAMIDE

20% ELASTANE

LINING 100% POLYESTER

NOWY Z METKĄ

KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE NA KILKU NASZYCH AUKCJACH PŁACISZ ZA WYSYŁKĘ TYLKO RAZ

REGULAMIN - STRONA O MNIE

NA WPŁATĘ CZEKAMY 7 DNI

K46




© AllegroPromo



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 71 1050 1924 1000 0090 9871 9322
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

W PRZYPADKU WYSYŁKI POZA GRANICE POLSKI PROSZĘ O KONTAKT W CELU UZGODNIENIA KOSZTÓW WYSYŁKI Na wpłatę za zakupione aukcje czekamy 7 dni .Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy i ponownego wystawienia przedmiotu oraz wystąpienia o zwrot prowizji. W PRZYPADKU ZWROTU ( ODSTĄPIENIA OD UMOWY) KOSZT PRZESYŁEK POKRYWA KUPUJĄCY Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30-go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłki ponieważ udostępniliśmy darmowy zwrot towaru "Allegro Inpost". MILANPOL BOGUSŁAW IZYDORCZAK TEL. 517427850 PL 71 1050 1924 1000 0090 9871 9322 KRÓLEWSKA 126 / 8 05-822 Milanówek, Polska

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W PRZYPADKU ZWROTU ( ODSTĄPIENIA OD UMOWY) KOSZT ODESŁANIA POKRYWA KUPUJĄCY Informujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30-go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłek . - Po dokonaniu zakupu , klient ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy. Klient zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o takim zamiarze , listownie, osobiście lub przez e-mail. - Zwrot towaru musi być poprzedzony informacją telefoniczną lub e-mailową. Towar musi być kompletny , zapakowany i odesłany lub dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie nie używanym Z METKĄ FIRMOWĄ. - Odstąpienie od umowy i zwrot towaru nie może nastąpić w przypadku: - uszkodzenia towaru przez klienta - jeśli na towarze znajdują się ślady użytkowania lub jest oderwana metka. - w przypadku odbioru osobistego -Podane wymiary w ofertach nie są profesjonalne więc przyjmuje się granicę błędu 1-2 cm. W razie wątpliwości klient powinien zapytać przed zakupem jak mierzona jest bielizna i odzież , ponieważ błąd pomiaru w granicach j/w jest dopuszczalny i taki towar nie podlega reklamacji. - Formularz odstąpienia od umowy , klient otrzyma w formie elektronicznej od sprzedawcy drogą e-mail na prośbę kupującego. - Na czas transportu towar powinien być zapakowany w opakowanie zabezpieczające go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem .

reklamacje

- Każda wada , lub uszkodzenie towaru musi zostać zgłoszone do sprzedającego w celu weryfikacji mającej na celu ustalenie czy uszkodzenie nie nastąpiło z winy klienta i ewentualnej realizacji gwarancji , lub zwrotu kosztów zakupu. - Sprzedający rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia wpłynięcia zgłoszenia drogą pocztowa lub elektroniczną. - Ponieważ odzież przechowujemy w magazynie , może dojść do wzajemnego przenikania zapachów , co nie jest podstawą do reklamacji i zwrotów. - Zdjęcia na naszych aukcjach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych , w takim przypadku klient może uzyskać pełną informacje o towarze przez bezpośredni kontakt ze sprzedającym.(telefonicznie , e-mailowo lub osobiście). - Po dokonaniu zakupu , klient ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy. Klient zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o takim zamiarze , listownie, osobiście lub przez e-mail. - Zwrot towaru musi być poprzedzony informacją telefoniczną lub e-mailową. Towar musi być kompletny , zapakowany i odesłany lub dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie nie używanym Z METKĄ FIRMOWĄ. - Odstąpienie od umowy i zwrot towaru nie może nastąpić w przypadku: - uszkodzenia towaru przez klienta - jeśli na towarze znajdują się ślady użytkowania lub jest oderwana metka. - w przypadku odbioru osobistego -Podane wymiary w ofertach nie są profesjonalne więc przyjmuje się granicę błędu 1-2 cm. W razie wątpliwości klient powinien zapytać przed zakupem jak mierzona jest bielizna i odzież , ponieważ błąd pomiaru w granicach j/w jest dopuszczalny i taki towar nie podlega reklamacji. - Formularz odstąpienia od umowy , klient otrzyma w formie elektronicznej od sprzedawcy drogą e-mail na prośbę kupującego. - Na czas transportu towar powinien być zapakowany w opakowanie zabezpieczające go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem . - Do towaru zgłoszonego do reklamacji klient zobowiązany jest dołączyć , opis usterki lub uszkodzenia , wraz z opisaną sytuacją w której uszkodzenie lub usterka nastąpiły. Umożliwi to szybszą weryfikację uszkodzenia i ewentualnej reklamacji towaru. - Towar zgłoszony do reklamacji klient odsyła na koszt sprzedającego , w przypadku stwierdzenia braku podstaw reklamacyjnych sprzedający ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki i odesłać towar kupującemu , jeśli usterka lub uszkodzenie są spowodowane przez niewłaściwe użytkowanie zakupionej rzeczy przez klienta , lub gdy uszkodzenie ma charakter mechaniczny.

pozostałe informacje

BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH NASZYCH AUKCJI ZA WYSYŁKĘPŁACISZ TYLKO RAZ W PRZYPADKU WYSYŁKI POZA GRANICE POLSKI PROSZE OKONTAKT W CELU UZGODNIENIA KOSZTÓW WYSYŁKI DARMOWA PRZESYŁKA NIE OBEJMUJE PRZESYŁEK POBRANIOWYCHJAKO DARMOWĄ WYSYŁKĘ ZAKUPIONY OWAR WYSYŁAMY LISTEM POLECONYM EKONOMICZNYM Na wpłatę za zakupione aukcje czekamy 7 dni .Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od umowy i ponownego wystawienia przedmiotu oraz wystąpienia o zwrot prowizji.Na życzenie kupującego istnieje możliwości wydłużenia terminu płatności powyżej 7 dniu , po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedającym przez e-mail lub telefonicznie. W PRZYPADKU ZWROTU ( ODSTĄPIENIA OD UMOWY) KOSZT ODESŁANIA POKRYWA KUPUJĄCYInformujemy, iż zgodnie z ustawą z dnia 30-go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej. DANE FIRMY: MILANPOL BOGUSŁAW IZYDORCZAKNIP : 522-124-35-48 , REGON : 146320929 SIEDZIBA FIRMY: TEL. 517427850 UL. KRÓLEWSKA 126 / 805-822 MILANÓWEK DANE DO PRZELEWU: PL 71 1050 1924 1000 0090 9871 9322OdbiorcaBogusław IzydorczakAdresKRÓLEWSKA 126 / 8 05-822 Milanówek, Polska Regulamin Klient , nabywca , kupujący – osoba nabywająca towar lub usługę, konsumentSprzedawca – osoba (fizyczna albo prawna) dokonująca sprzedaży dóbr materialnych lub usług, oferując je nabywcy.Regulamin - pochodna prawa stanowionego, na którą składa się zbiór obowiązków, nakazów, zakazów itd. normujących zachowanie się podmiotu podporządkowanego organowi nadrzędnemu (którego często ów regulamin jest dziełem). Regulaminy określają wewnętrzne zasady postępowaniaTowar – (ang. trade goods) artykuły (dobra materialne) przeznaczone na sprzedaż.artykuł przemysłowy – przedmiot handlu, towar - Do każdego zakupu dołączony jest paragon , lub na życzenie klienta faktura VAT. - Każda wada , lub uszkodzenie towaru musi zostać zgłoszone do sprzedającego w celu weryfikacji mającej na celu ustalenie czy uszkodzenie nie nastąpiło z winy klienta i ewentualnej realizacji gwarancji , lub zwrotu kosztów zakupu. - Sprzedający rozpatruje reklamacje w terminie do 14 dni roboczych licząc od dnia wpłynięcia zgłoszenia drogą pocztowa lub elektroniczną. - Ponieważ odzież przechowujemy w magazynie , może dojść do wzajemnego przenikania zapachów , co nie jest podstawą do reklamacji i zwrotów. - Firma Milanpol zapewnia , iż dane osobowe klientów firmy , są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy kupna/sprzedaży. - Towar jest wysyłany najpóźniej 24 h od potwierdzenia wpłaty od klienta za zakupiony towar. ( czas wysyłki przedłuża się o dni świąteczne ) - Czas realizacji zamówienia jest zależny od wybranej przez klienta opcji dostawy i potwierdzenia wpłaty za zakupiony towar. - Czas realizacji zamówienia wydłuża się w przypadku gdy zamówienie zostało złożone w ostatnim dniu roboczym przed dniem świątecznym , o okres trwania dni świątecznych. - Przesyłki realizowane są przez Pocztę Polską , lub w porozumieniu z kupującym inną firmą spedycyjną. - Zdjęcia na naszych aukcjach mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistych , w takim przypadku klient może uzyskać pełną informacje o towarze przez bezpośredni kontakt ze sprzedającym.(telefonicznie , e-mailowo lub osobiście). - Wszystkie ceny podane w ofertach , są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych. - Cena zawarta w ofercie jest ceną towaru i jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. - Klient ma prawo wyboru sposobu płatności : PayU , przelew bankowy , płatność przy odbiorze. - Przy odbiorze osobistym nie akceptujemy kart płatniczych . - Odbiór osobisty jest możliwy pod adresem siedziby firmy , po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru ze sprzedającym. - Złożenie zamówienia kupna towaru , jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu przez kupującego . - Za złożenie oferty kupna przez klienta uważa się zaznaczenie opcji „KUP TERAZ”. - Po dokonaniu zakupu , klient ma prawo w ciągu 14 dni odstąpić od umowy. Klient zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej oświadczenie o takim zamiarze , listownie, osobiście lub przez e-mail. - Zwrot towaru musi być poprzedzony informacją telefoniczną lub e-mailową. Towar musi być kompletny , zapakowany i odesłany lub dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie nie używanym Z METKĄ FIRMOWĄ. - W przypadku odstąpienia od umowy , sprzedający po otrzymaniu zwrotnym zakupionego towaru od kupującego,zwróci kupującemu w ciągu 14 dni od chwili jego otrzymania równowartość kwoty zakupu.Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. - Odstąpienie od umowy i zwrot towaru nie może nastąpić w przypadku: - uszkodzenia towaru przez klienta - jeśli na towarze znajdują się ślady użytkowania lub jest oderwana metka. - w przypadku odbioru osobistego -Podane wymiary w ofertach nie są profesjonalne więc przyjmuje się granicę błędu 1-2 cm. W razie wątpliwości klient powinien zapytać przed zakupem jak mierzona jest bielizna i odzież , ponieważ błąd pomiaru w granicach j/w jest dopuszczalny i taki towar nie podlega reklamacji. - Formularz odstąpienia od umowy , klient otrzyma w formie elektronicznej od sprzedawcy drogą e-mail na prośbę kupującego. - Na czas transportu towar powinien być zapakowany w opakowanie zabezpieczające go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem . - Do towaru zgłoszonego do reklamacji klient zobowiązany jest dołączyć , opis usterki lub uszkodzenia , wraz z opisaną sytuacją w której uszkodzenie lub usterka nastąpiły. Umożliwi to szybszą weryfikację uszkodzenia i ewentualnej reklamacji towaru. - Towar zgłoszony do reklamacji klient odsyła na koszt sprzedającego , w przypadku stwierdzenia braku podstaw reklamacyjnych sprzedający ma prawo żądać zwrotu kosztów przesyłki i odesłać towar kupującemu , jeśli usterka lub uszkodzenie są spowodowane przez niewłaściwe użytkowanie zakupionej rzeczy przez klienta , lub gdy uszkodzenie ma charakter mechaniczny. Życzymy udanych zakupów. MILANPOL.