Laptop MSI GP62 Leopard PRO i7 16GB 240+1TB GT950M (6482847239)

zakończona
3 899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: Odbiory w salonach po 3-4 dniach
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • gwarancja: producenta
  • rodzaj dysku: SSD + HDD
  • pamięć własna karty graficznej (MB): 2048.00
  • procesor : intel Core i7
  • liczba rdzeni procesora: cztery
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 3500
  • pamięć RAM (MB): 16384
  • pojemność dysku (GB): 1240.00
  • karta graficzna: grafika dedykowana
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • rozdzielczość matrycy : 1920 x 1080
  • rodzaj matrycy: matryca matowa
  • system operacyjny: brak systemu
  • dodatkowe informacje: czytnik kart pamięci, kamera, matryca LED, obsługa standardu 802.11n, USB 3.0, HDMI

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

WYBIERZ LAPTOP MSI Leopard PRO

Pogromcę gier!

Laptop MSI GP62 2QE-226XPL (Leopard PRO) i7-5700HQ/15,6FHD/16­GB/240GB_M2.+1TB_540­0/GT950M/DOS

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 384101


  • Przekątna ekranu: 15,6"
  • Typ matrycy: Matowa, Podświetlenie LED
  • Rozdzielczość: 1920 x 1080
  • Model procesora: Intel® Core™ i7-5700HQ (6M Cache, 2.70 / 3.50 GHz)
  • Model karty graficznej: Nvidia® GeForce GTX 950M 2GB
  • Ilość pamięci RAM: 16 GB
  • Pojemność dysku: SSD 240GB M.2 + HDD 1 TB

Niesamowita wydajność dla wspaniałych doświadczeń
Poznaj zupełnie nowy sposób interakcji z komputerem. Dzięki 5 generacji procesorów Intel Core komputer ma możliwości zrozumienia Twoich ruchów, rozpoznawania twarzy i reakcji na Twój głos.

Technologia dźwięku Nahimic teraz w notebookach MSI Gaming.
MSI stosuje technologię Nahimic w celu zwiększenia jakości dźwięku w ich nowej serii laptopów do gier. Co w tym nowego? Teraz mogą zaoferować realistyczny wirtualny dźwięk 7.1 w wysokiej jakości za pomocą ekskluzywnego sprzętu stereo.

Z Nahimic Audio, ciesz się dźwiękiem, który przesuwa granice rzeczywistości.
Jakość dźwięku w technologii Nahimic została potwierdzona w projektach prowadzonych przez wojskowych, a także przemysł lotniczy. Teraz MSI chce zrobić zamieszanie w świecie gier, rozwijając swój gamingowy arsenał.

Killer™ Gaming LAN - lepsze doświadczenia w grach online i strumieniowaniu
Zaletą Killer™ Gaming LAN jest technologia Advanced Game Detect™, która rozpoznaje, które pakiety danych pochodzą z gier online i nadaje im priorytet, przyspieszając ich transfer. Czy to w grach FPS czy MMO, zawsze będziesz miał przewagę nad przeciwnikiem, szybciej reagując i osiągając zwycięstwo.

"SHIFT" - wzrost wydajności przy kontroli hałasu i temperatury.
Unikalna technologia MSI "SHIFT" popycha system do ekstremalnych osiągów, przy jednoczesnej minimalizacji hałasu i temperatury. Przełączanie pomiędzy trzema trybami "Sport", "Comfort" i "Geen", pozwala osiągnąć równowagę między wydajnością a wygodą użytkowania.

Zwiększ swój widok
Rozwiń wizję ekstremalnej rozrywki. Innowacyjna technologia Matrix obsługuje do 3 zewnętrznych monitorów jednocześnie. Podłącz laptopa do wyświetlacza HDTV, technologia Matrix obsługuje wyjście 4K z rozdzielczością do 3840 x 2160.
Matrix Display tworzy idealne środowisko dla ekstremalnej i przyjemnej rozrywki multimedialnej.

Klawiatura SteelSeries
SteelSeries to jeden z największych i najbardziej cenionych producentów akcesoriów gamingowych na rynku. Klawiatura w modelu GP62 została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić maksymalną wygodę podczas wielogodzinnych rozgrywek - klawisz funkcyjny Windows został przesunięty na prawą część klawiatury, dzięki czemu w czasie dynamicznej gry nie grozi nam jego przypadkowe wciśnięcie.

Głośniki DYNAUDIO
Mając na celu sprostanie wysokim wymaganiom klientów w zakresie jakości dźwięku, MSI nawiązało współpracę z topowym producentem sprzętu adio - duńską firmą Dynaudio. Dzięki temu notebooki MSI serii Gaming są wyposażone w najwyższej jakości głośniki oraz technologie, kreujące maksymalnie realistyczny dźwięk bez potrzeby zakupu dodatkowych, zewnętrznych urządzeń.

AUDIO BOOST
Technologia MSI Audio Boost 2 jest najbardziej zaawansowanym rozwiązaniem w zakresie dźwięku w notebookach do grania, wzmacnia sygnał na porcie wyjścia dźwięku o 30% za pomocą dodatkowego wzmacniacza. Dźwięk, który słyszy gracz jest idealnie wyraźny, by łatwo było określić pozycję wroga i zminimalizować zakłócenia. Jest to też najlepsze rozwiązanie dla słuchawek 32/48 ohm, najczęściej używanych przez graczy. Dodatkowo - pozłacane wyjścia audio ograniczają do minimum zakłócenia dźwięku.


Dopasuj swój styl gry

SteelSeries Engine to aplikacja z zestawem popularnych wśród graczy narzędzi pozwalających na łatwą personalizację klawiszy i akcji, aby dopasować je do indywidualnych potrzeb gracza. Zestaw pozwala na obsługę wielu urządzeń zewnętrznych (np. słuchawki, klawiatury i myszy), stosowanie makr oraz personalizację podświetlenia dzięki KLM.

Przyjazny interfejs użytkownika

SteelSeries Engine jest łatwy w obsłudze, dzięki zastosowaniu graficznych podobizn urządzeń w połączeniu z prostymi technikami przeciągnij-i-upuść dla ustawień wielu klawiszy, złożonych makr, urządzeń i pojedynczych przycisków. Zawiera także intuicyjny kreator makr z opcjami dopasowania kolorów, czcionek i nazw wszystkich obsługiwanych urządzeń.

Każdy klawisz może działać, jak chcesz!

Każdy gracz może w prosty sposób przypisać pożądane funkcje klawiszom, dla stworzenia zestawu skrótów dopasowanych do jego stylu gry, zwiększając wygodę użytkowania. Wystarczy jedno kliknięcie, aby odpalić aplikacje przez SteelSeries Engine. Gracze mogą przypisać dowolny klawisz do uruchamiania aplikacji. Nigdy więcej zbędnęgo klikania na ikonki aplikacji.
*z wyjątkiem klawiszy FN oraz F1-F12

Popisz się lub po prostu dobrze baw

Najlepsza dostępna aplikacja do streamingu. Xspit Gamecaster pozwala w prosty sposób nagrywać i udostępniać Twój gameplay na Twitch, YouTube, UStream i wiele więcej. Prosty i łatwy w obsłudze, idealny do dzielenia się wrażeniami z przyjaciółmi, rodziną lub światem – albo do upamiętnienia tych idealnych chwil rozgrywki, po prostu, dla zabawy.

Włącz kamerę i pokaż swoją twarz podczas streamu
Ucz oglądających swoich strategii, dziel się pomysłami
Używaj XSplit Gamecaster ze wszystkimi swoimi komputerami i konsolami
Bądź w stałym kontakcie z najbliższymi
Udostępniaj i zawsze miej pod ręką swoje najlepsze zagrania
Łatwy w użyciu edytor filmów

Podstawa dla gracza

Procesory czwartej generacji cechuje dużo wyższa wydajność, w porównaniu do poprzednich wersji. Ten kluczowy dla CPU parametr wzrósł aż o 3-7%, pobierając jednocześnie aż o 15% mniej energii. Wzrost wydajności wbudowanego procesora graficznego jest szczególnie zauważalny w obiektach 2D i 3D. Znaczące ulepszenia zostały również wprowadzone w zakresie kultury pracy oraz długości pracy na baterii.

Matowa matryca

Idealna dla tych którzy poszukują niezawodnego mobilnego sprzetu do pracy w każdych warunkach. Matowa powierzchnia doskonale sprawdza się w mocno oświetlonych pomieszczeniach oraz podczas pracy na zewnątrz. Specjalna powłoka ekranu skutecznie rozprasza światło zewnętrzne padające na ekran.

Wybierz klasyczny laptop
z procesorem Intel Inside®.
Klasyka w nowoczesnym wydaniu.
Klasyczny laptop to wydajny sprzęt do różnych zastosowań – doskonały do pracy ale także do rozrywki w domu. Najnowsze laptopy z procesoreami Intel to „odchudzone”, lżejsze wersje klasycznych laptopów dające możliwość wykonywania wielu zadań naraz.
Zalety różnych serii procesorów w klasycznych laptopach:
Dlaczego procesor Intel® Core™?

Wybierz nowy komputer z najnowszym procesorem Intel® Core™. Wysoka wydajność, atrakcyjne funkcje graficzne, wyjątkowo długi czas pracy na baterii i wbudowane funkcje zabezpieczeń umożliwiają bezpieczne granie, tworzenie, korzystanie z rozrywki i czerpanie inspiracji. Sprawdź możliwości procesora Intel® Core™ zapewniającego skuteczną pracę i atrakcyjną rozrywkę w dowolnym miejscu i czasie.

Dlaczego procesor Intel® Pentium®?

Platforma procesorów Intel® Pentium® zapewnia wydajność wymaganą do korzystania z komputera do codziennych zadań przy zastosowaniu najnowszych możliwości, podnoszących komfort pracy na komputerze zgodnie z maksymą „zawsze włączony, zawsze dostępny”. Ułatwia kontaktowanie ze znajomymi i rodziną, sprawdza się w rozrywce i pracy.

Dlaczego procesor Intel® Celeron®?

Urządzenia z oznaczeniem Intel® Celeron™ zapewniają błyskawiczne przeglądanie stron internetowych i wyjątkowo długi czas pracy baterii, co pozwala urządzeniu dotrzymać Ci kroku w codziennym użytkowaniu.

Pamięć DDR3

Oferowany sprzęt został wyposażony w szybką pamięć DDR3, wykonaną w technologii 90 nm. W stosunku do DDR2 cechuje je niższe napięcie zasilania oraz zdecydowanie wyższa przepustowość.

Dysk HDD o pojemności 1 TB
Na tym dysku pomieścisz średnio 317 762 plików mp3 trwających przeciętnie trzy i pół minuty w jakości 128 kbps, 44kHz. 22 dwugodzinnych filmów HDTV, odtwarzanych z prędkością 60Mbit/s.
238 dwugodzinnych filmów w jakości DVD o rozdzielczości 720x576 z dźwiękiem Dolby Digital. 512 032 zdjęć w formacie JPG o średniej wielkości 2 MB.

NVIDIA GeForce GTX 950M

Karta GeForce GTX 950M zapewnia doskonałą wydajność w grach przy rozdzielczości 1080p, oferując niewiarygodne technologie graficzne, takie jak PhysX i VXGI, zapewniające płynne i realistyczne efekty wizualne. Dzięki oprogramowaniu GeForce Experience umożliwiającemu szybką optymalizację gier, a także technologii BatteryBoost wydłużającej czas pracy na zasilaniu akumulatorowym, możesz dłużej cieszyć się grą bez konieczności korzystania z zasilacza.

Nagrywarka DVD

Nośnik optyczny doskonały do przechowywania i odtwarzania materiałów w cyfrowej jakości. Płyty DVD potrafią zmieścić na jednej stronie nawet 8,5 GB danych dzięki czemu doskonale nadają się do przechowywania materiałów w wysokich rozdzielczościach.

Bluetooth

Korzystaj z prostego bezprzewodowego transferu danych pomiędzy urządzeniami wyposażonymi w ten standard.

Port LAN

Podłącz się przewodowo do sieci internet za pomocą wbudowanego gniazdo złącza RJ45. To idealne rozwiązanie gdy nie masz dostępu do sieci za pośrednictwem WiFi.

Karta Wi-Fi

Wbudowany interfejs sieci WiFi zapewni Ci bezprzewodowe połączenie z siecią i innymi urządzeniami w tym standardzie. Korzystaj z dowolnego miejsca w dowolnym czasie z bezprzewodowego dostępu do sieci.

Złącze USB 3.0

Urządzenie wyposażone jest w nowy, szybki interfejs USB 3.0 oferujący przepustowości do 5 Gbit/s co daje aż 10-krotny wzrost wydajności w porównaniu do USB 2.0. Teraz możesz szybko przenosić swoje materiały HD. Wyobraź sobie skopiowanie zawartości pendrive'a na dysk w niewiele ponad 3 sekundy! Nowe złącze USB 3.0 ma również większe napięcie zasilania i funkcje oszczędzania energii. Teraz naładujesz swoje urządzenia dużo szybciej i sprawniej!

Sprawdź z pomocą infografiki dostępnej obok, jak USB 3.0 wygląda w zestawieniu z innymi nośnikami dostępnymi na rynku. Teraz transfer nawet dużej ilości danych zajmie Ci naprawdę niewiele czasu. Standard USB 3.0 to same korzyści.

Złącze HDMI

Oglądaj zawartość ekranu w rozdzielczości FullHD na zewnętrznym monitorze lub ekranie telewizora. HDMI to najwyższa, cyfrowa jakość połączenia bez zakłóceń. Podłącz łatwo kabel HDMI i ciesz się rozrywką na dużym ekranie.

Kamera internetowa

Prowadź rozmowy wideo za pośrednictwem wbudowanej kamery internetowej HD. Dzięki zintegrowanemu mikrofonowi nie musisz już używać dodatkowego urządzenia. Uwolnij się od kabli i bałaganu na biurku. Włącz komunikator i ciesz się rozmową od pierwszych chwil.

Wbudowane głośniki stereo

Wbudowane głośniki stereo umożliwią Ci korzystanie z multimediów bez podłączania zewnętrznych słuchawek.

GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Producent:MSI
Kod producenta:GP62 2QE-226XPL
Segment:Dla wymagających
Klasa:Gamingowy
Przekątna ekranu:15.6"
Typ matrycy:Matowa, Podświetlenie LED
Rozdzielczość:1920 x 1080
Model procesora:Intel® Core™ i7-5700HQ (6M Cache, 2.70 / 3.50 GHz)
Intel w urządzeniu:Laptop klasyczny
Liczba rdzeni procesora:4-rdzeniowy, 8-wątkowy
Ilość pamięci RAM:16 GB
Taktowanie pamięci RAM:1600 MHz
Technologia pamięci RAM:DDR3 SO-DIMM
Maksymalna ilość pamięci RAM:16 GB
Pojemność dysku:M.2 SSD 240GB + HDD 1 TB
Technologia dysku:M.2 + HDD - magnetyczny
Dysk - prędkość obrotowa:5400 obr./min.
Model karty graficznej:Intel® HD Graphics 5600, Nvidia® GeForce GTX 950M
Pamięć karty graficznej:2 GB
Napęd optyczny:Nagrywarka DVD
Komunikacja:Bluetooth, LAN (RJ-45), WiFi
Bluetooth - wersja:v4.0
Interfejsy:Ethernet (LAN), SATA, USB 2.0, USB 3.0
Wyjścia/wejścia obrazu:HDMI, Mini Display Port
Wyjścia/wejścia dźwięku:Mikrofonowe, Słuchawkowe - stereo 3,5 mm
Porty USB:1x USB 2.0 3 x USB 3.0
Głośniki - technologia:Sound by Dynaudio
Złącze karty pamięci:SD
Wyposażenie/funkcje:Czytnik kart pamięci, Kamera internetowa, Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon
Kamera internetowa:HD type (30fps@720p)
Pojemność baterii:6 komorowa
Dodatkowe informacje:Intel 3160 Wilkins Peak 1 (1x1 802.11 ac)+BT4.0 M.2 type
Dołączone akcesoria:Zasilacz, instrukcja obsługi
System operacyjny:Brak
Kolor:Czarny
Waga:2,3 kg
Wymiary:388 x 260 x 29.5-30.6 ~mm
Materiał wykonania:Aluminium, Tworzywo sztuczne
Kolor główny:Czarny
Gwarancja:24 miesiące

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to tylko 0 zł

Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko 14.90 zł

Nasze konto bankowe:
88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe

TERMIN REALIZACJI

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

PUNKTY ODBIORU

Sferis - bezpieczny!

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

Kontakt

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )
informacje o produktach, dostępność, realizacja zamówień, statusy wysyłek, faktury zakupu, zapytania ofertowe, wyceny, porady ekspertów

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach w: Bełchatowie, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Kielce, Łódź, Kraków, Piła, Poznań, Rzeszów, Tarnów, Warszawa i Wrocław
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg