Laptop Lenovo T410 i5 M520 4/320GB 1440x900 W7 KAM (6983139227)

zakończona
600,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Ostrzeszów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 3.5 [kg]
  • typ dysku twardego: HDD
  • wielkość pamięci RAM: 4 GB
  • typ pamięci RAM: DDR3
  • wielkość matrycy : 14" - 14.9"
  • rozdzielczość (piksele): 1440 x 900
  • powłoka matrycy: matowa
  • seria procesora: intel Core i5
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • taktowanie bazowe procesora (GHz): 2.4
  • taktowanie maksymalne procesora (GHz): 2.93
  • pamięć podręczna procesora (MB): 3
  • rodzaj karty graficznej: grafika dedykowana
  • gwarancja: sprzedawcy
  • typ: standardowy
  • typ napędu: DVD
  • pojemność dysku (GB): 320
  • outlet/odnowiony: tak
  • komunikacja: bluetooth, modem 3G (WWAN)
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
  • sterowanie: klawiatura, touchpad
  • system operacyjny: windows 7 Professional 32-bit, windows 7 Professional 64-bit
  • złącza: USB 2.0, RJ-45, d-Sub (VGA), displayPort, minijack 3,5 mm (audio), eSata

opis

Laptop Lenovo T410

Lenovo T410 to zapewnienie stabilnej pracy w aplikacjach biurowych i multimedialnych. Procesor Core i5 w połączeniu z grafiką NVIDIA NVS 3100M oraz 4GB DDR3 pozwoli na szybką transmisję danych i płynne działanie.

Na naszej innej aukcji oferujemy:

- stację dokującą - replikator portów Lenovo - kliknij

- mysz na USB - kliknij

- komfortową torbę do laptopa - kliknij


KONDYCJA / GWARANCJA

Kondycja techniczna

Sprzęt w pełni sprawny technicznie, kompletny.

Kondycja estetyczna

ocena wyglądu zewnętrznego

Ogólnie egzemplarze są ładne i zadbane, ale ponieważ jest to urządzenie używane - można spodziewać się pewnych normalnych śladów użytkowania w postaci rysek, lekkich otarć i tym podobnych śladów wynikających z normalnej eksploatacji sprzętu.

Gwarancja

12 miesięcy, pisemna.

Zdjęcia zamieszczone na tej aukcji - to real foto jednego z nich


JEST TO SPRZĘT UŻYWANY, WIĘC NIE DOSZUKUJMY SIĘ WYŁĄCZNIE CECH NOWEGO PRODUKTU!

Każdy Klient jest zobowiązany zapoznać się z regulaminem. Złożenie oferty przez Kupującego, jest jednoznaczne z przeczytaniem i akceptacją wszystkich postanowień zawartych w regulaminie.


Zasady zwrotów i reklamacji - Informacje w regulaminie.

Klawiatura spolszczona - Jeśli laptop posiadał inny układ klawiszy, niż ten obowiązujący w Polsce, klawiatura zostaje spolszczona wysokiej jakości naklejkami i wówczas jej układ jest zbliżony do standardowej klawiatury QWERTY PL.

Plomby - Dbając o bezpieczeństwo sprzętu i zachowanie gwarancji, na wszystkich podzespołach, znajdują się plomby gwarancyjne. Jeśli przedmiotem sprzedaży jest laptop i myślisz nad jego modernizacją we własnym zakresie, skontaktuj się z nami przed wysyłką, ponieważ plomby znajdują się na obudowie.

Konto firma - Na wszystkie sprzęty wystawiamy FVAT 23%. Informacja o licencji systemowej znajduje się na fakturze. Pracujemy od pn-pt w godz 8-16:00, dlatego tylko w tych godzinach odpowiadamy na wiadomości e-mali i odbieramy telefony.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Ostrzeszów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

Przed zakupem zapoznaj się z zakładką Informacje od Sprzedającego - tam znajdują się wszystkie potrzebne informacje dotyczące regulaminu, płatności i wysyłki.

Punkty odbioru

KOMPRE SP. Z O.O.
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
woj. wielkopolskie
email: sklep@kompre.pl
tel.: 623335418

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota 09:00 - 12:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja


  1. Sprzedawca  udziela  Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją   zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam   określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają  Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby  wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia  komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na  poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku  zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych  przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania  laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale  wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze  Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady   i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane   bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby   Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji   nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu   wynosił poniżej 30 minut, ~30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,   „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy  wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant   nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia   wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze   odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych   podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja   nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi   eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,   konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych   czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte  uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady  spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika   przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do   wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez   użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W   przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony   wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady   fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on   żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  
    -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     
    -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. 
    -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. 
    -   Utraty karty gwarancyjnej.         
    -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.
    -   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

KOMPRE SP. Z O.O. "reklamacja"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW
Dodatkowe informacje


Reklamacja

 

  1. Każdemu Kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji.
  2. Jeżeli  usterka jest bardzo poważna i Sprzedający nie ma możliwości jej  usunięcia lub wymiany podzespołów wówczas Kupujący otrzymuje zwrot  środków na konto.
  3. W  celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej Kupującemu,  zaleca się, by wypełnił zgłoszenie znajdujące się na stronie  internetowej http://www.kompre.pl/pl/i/Zgloszenia-reklamacyjne/14, co  pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. Po  wypełnieniu elektronicznego formularza, Kupujący otrzymuje zwrotnie  komunikat informujący o przyjęciu zgłoszenia do rozpatrzenia przez  Sprzedającego.
  4. Po  rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Kupujący  otrzymuję wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania  reklamacyjnego.
  5. W  szczególnych wypadkach reklamacyjnych można również skorzystać z  kontaktu telefonicznego 661 801 461 (pn-pt w godz. 8-16:00) oraz  mailowego serwis@kompre.pl. Dalsze użytkowanie wadliwego urządzenia może powodować jego dodatkowe uszkodzenia i skutkować utratą gwarancji.
  6. W  przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący nie ponosi kosztów  związanych z dostarczeniem przedmiotu na serwis. Tylko w przypadku  niedostarczenia paczki kurierowi, który zjawił się u Kupującego w  ustalonym przez niego terminie, na Kupującego spada obowiązek na własny  koszt dostarczyć reklamowany towar do Sprzedającego. Wysyłka  naprawionego sprzętu do Kupującego, również odbywa się na koszt  Sprzedającego.
  7. Jeśli  reklamowany przedmiot to urządzenie, typu laptop, komputer, monitor,  projektor, prosimy o wysyłkę także okablowania (zasilacze i przewody).
  8. Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem  zakupu towaru KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z  dopiskiem „REKLAMACJA”
  9. Sposoby  dostarczenie przedmiotu na serwis:  a) Sprzedający zamawia kuriera na  wskazany przez Kupującego adres (Kupujący jest zobowiązany do  wydrukowania listu przewozowego i naklejenia go do bezpiecznie  zapakowanej przez siebie paczki). W przypadku nie przekazania paczki  kurierowi, Kupujący zostanie obciążony kosztami za transport oraz będzie  musiał odesłać sprzęt na własny koszt.  b) Jeśli Kupujący  nie chce skorzystać z kuriera zamówionego przez Sprzedającego, należy o  tym poinformować Sprzedającego w momencie przesłania zgłoszenia  reklamacyjnego. Kupujący może dostarczyć towar do serwisu dowolnym  środkiem transportu, jednak kwota za przesyłkę nie powinna przekroczyć  najtańszej opcji z cennika dostawy Sprzedawcy. c)  Osobiście w sklepie stacjonarnym. 


Gwarancja


  1. Sprzedawca  udziela Kupującemu gwarancji na działanie sprzętu zgodne z informacją  zamieszczoną w opisie przedmiotu. Okres gwarancji także został tam  określony.
  2. Każdy  sprzęt posiada plomby, które uniemożliwiają Kupującemu zmianę lub  montowanie własnych podzespołów. Zerwanie plomby wiąże się jednoznacznie  z utratą gwarancji. W przypadku zamówienia komputera stacjonarnego  plomby zabezpieczające znajdują się na poszczególnych podzespołach, a  nie na zewnętrznej obudowie. W przypadku zakupu laptopa plomby znajdują  się na obudowie. W szczególnych przypadkach Sprzedający może zastosować  inny rodzaj zabezpieczania laptopa przed ingerencją Kupującego lub  inaczej umiejscowić plomby, ale wówczas Kupujący zobowiązany jest do  wcześniejszego kontaktu ze Sprzedającym.
  3. Nowe baterie podlegają 6 miesięcznej gwarancji.
  4. Nowe dyski HDD SATA i SSD podlegają 24 miesięcznej gwarancji.
  5. Wady  i uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane  bezpłatnie w terminie 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do siedziby  Sprzedającego
  6. Gwarancji nie podlega ekran, na którym wystąpiły do 3 bad pikseli.
  7. Gwarancji  nie podlegają akumulatory/baterie, których czas w opisie przedmiotu  wynosił poniżej 30 minut lub posiadały adnotację „do regeneracji”,  „rozważ wymianę”. Akumulatory/baterie używane, których czas pracy wynosi  ponad 30 minut, podlega zawsze 30 dniowej gwarancji.
  8. Gwarant  nie odpowiada za szkody i straty będące następstwem stwierdzenia  wadliwości sprzętu, takich jak np. utrata danych oraz nie bierze  odpowiedzialności za niekompatybilność oprogramowania oraz innych  podzespołów ze sprzętem klienta.
  9. Gwarancja nie obejmuje usterek, których przyczyną jest niewłaściwa praca oprogramowania.
  10. Gwarancja  nie obejmuje czynności, które należą do normalnej obsługi  eksploatacyjnej, jak np. zainstalowanie oprogramowania, konfiguracja,  konserwacja, czyszczenie. Kupujący zobowiązany jest do wykonania tych  czynności we własnym zakresie.
  11. Gwarancją  nie są objęte uszkodzenia mechaniczne i wywołane nimi wady, uszkodzenia  i wady spowodowane niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcją użytkownika  przechowywania, konserwacji, instalacji, podłączenia sprzętu do  wadliwie działającej instalacji elektrycznej, dokonywanych przez  użytkownikach samowolnych napraw i zmian.
  12. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
  13. W  przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami strony  wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady  fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on  żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  14. Gwarancja zostaje przedłużona o czas przebywania towaru w serwisie.
  15. Nabywca traci gwarancję na skutek:  -  Upływu terminu gwarancji.  
    -  Zerwania plomb gwarancyjnych umieszczonych na sprzęcie przez Gwaranta.     
    -  Niewłaściwego użytkowania urządzenia lub niewłaściwego przechowywania. 
    -  Uszkodzeń mechanicznych urządzenia. 
    -   Utraty karty gwarancyjnej.         
    -   Napraw dokonywanych we własnym zakresie przez Nabywcę.
    -   Demontażu podzespołów, otwierania obudowy. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

KOMPRE SP. Z O.O. "ZWROT"
ROGASZYCE 82P
63-500 OSTRZESZÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument,  który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić w terminie 14  dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. W tym celu należy wypełnić  oświadczenie o rezygnacji z zakupu w terminie do 14 dni od daty  otrzymania towaru - oświadczenie wypełnia się na stronie: http://www.kompre.pl/pl/i/Zwroty-towaru/19 Wypełniony  i podpisany formularz należy wydrukować i dołączyć wraz ze zwracanym  sprzętem i kompletem dokumentów - druk do pobrania ze strony: http://www.kompre.pl/pl/i/Do-pobrania/26
  2. Przedmiot można dostarczyć osobiście do siedziby firmy lub przesłać bezpiecznie dowolnym środkiem transportu.
  3. Adres do zwrotu towaru: KOMPRE Sp. z o.o., Rogaszyce 82P, 63-500 Ostrzeszów z dopiskiem „ZWROT”.
  4. Kupujący  ponosi koszt odesłania Produktu do Sprzedającego. Jeżeli Kupujący  wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów.
  5. Sprzedający  ma obowiązek, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia  otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić mu  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy (najtańsza  opcja z cennika dostawy).
  6. Kupujący  ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić towar  Sprzedawcy w stanie niezmienionym.
  7. Jeśli  np. wraz z laptopem, Kupujący otrzymał również nową torbę lub  zapakowaną oryginalnie mysz i opakowanie zostanie naruszone lub torba  zostanie pozbawiona oryginalnych etykiet, Sprzedawca nie będzie  zobowiązany do przyjęcia zwrotu.
  8. Wraz z przedmiotem, należy zwrócić również fiskalny dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną.
  9. W  przypadku, kiedy dokumentem sprzedaży jest faktura, należy ją zachować -  do dokumentu zostanie wystawiona korekta, na podstawie której  Sprzedający dokona zwrotu należności. Podpisaną korektę można przesłać  listownie lub skanem na adres mailowy: serwis@kompre.pl.
  10. Kupujący  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej  wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeśli Kupujący  uszkodzi Przedmiot lub w jakikolwiek sposób narazi Sprzedającego na  dodatkowe koszty (jeśli np. zwracany przedmiot będzie wymagał ponownego  zainstalowania systemu operacyjnego), wówczas kwota zwrotu może zostać  pomniejszona.
  11. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
  12. Zwrot  przysługuje tylko osobie fizycznej (nie przysługuje on Przedsiębiorcy  oraz  w przypadku zakupu sprzętu na firmę przez osobę fizyczną).
  13. Prawo  odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na  odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

-  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo do odstąpienia od umowy;

-  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;

-  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy.

O sprzedającym
computer-style
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

3120

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 62 333 54 18
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

SYSTEM LICENCJA COA Informacje na temat licencji systemowej - zainstalowanego systemu oraz naklejce COA znajdują się w opisie przedmiotu. Jeśli f-vat została wybrana przez Kupującego w formularzu dostawy po zakupie, informacja na temat licencji systemowej COA znajdzie się również na fakturze. INFORMACJA O SPOSOBIE PŁATNOŚCI Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów: - przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpłata) 48 1140 2004 0000 3102 7643 6549 MBANK - przelewem Payu, - za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera do kwoty 5 tys zł (dla użytkowników z ilością komentarzy pozytywnych powyżej 20), - płatność gotówką przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy. Czas na zrealizowanie płatności to 7 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane i staramy się o zwrot prowizji od Allegro. Nie wysyłamy paczek za pobraniem niezarejestrowanym użytkownikom oraz użytkownikom z kontem junior. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA Po otrzymaniu przez Kupującego wpłaty za przedmiot lub informacji o wyborze płatności za pobraniem, zamówienie zostaje przygotowane do realizacji. Po zakupie klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostawy, a w e-mailu zwrotnym otrzymuje nr nadania paczki. Niewypełnienie lub nieprawidłowe wypełnienie formularza dostawy po zakupie, może ten czas wydłużyć z winy Kupującego. Sposób zapłaty, adres do wysyłki, nr tel dla kuriera, dane do faktury oraz uwagi do zamówienia należy umieścić w formularzu dostawy od razu po zakupie. Informacje podane w odrębnych mailach nie będą uwzględnianie. Jeśli w aukcji podane są gratisy, które klient może sobie sam wybrać, a nie umieścił tego wyboru w formularzu po zakupie, oznacza to, że gratis zostaje wybrany losowo prze Sprzedającego. Po otrzymaniu maila od Sprzedającego z informacją o wysyłce nie można przeprowadzać już zmian. Prosimy o tym pamiętać. Czas realizacji zamówienia, został przedstawiony w aukcji, jednak w okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.