LAPTOP LENOVO 510 FHD i5 12G 480SSD 940MX-4GB W10 (6999806383)

zakończona
3 147,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność dysku (GB): 480
  • typ napędu: DVD
  • rodzaj karty graficznej: grafika dedykowana
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • seria procesora: intel Core i5
  • rozdzielczość (piksele): 1920 x 1080
  • gwarancja: producenta
  • typ dysku twardego: SSD
  • model procesora: intel Core i5-6200U
  • taktowanie bazowe procesora (GHz): 2.3
  • pamięć podręczna procesora (MB): 3
  • typ pamięci RAM: DDR4
  • powłoka matrycy: matowa
  • typ matrycy: IPS
  • ekran dotykowy: nie
  • model karty graficznej: nVIDIA GeForce GT 940MX
  • pamięć karty graficznej: 4 GB
  • wielkość pamięci RAM: 12 GB
  • taktowanie maksymalne procesora (GHz): 2.8
  • system operacyjny: windows 10 Home
  • komunikacja: bluetooth, lAN 10/100/1000 Mbps
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon
  • sterowanie: klawiatura, touchpad, klawiatura podświetlana, klawiatura numeryczna
  • złącza: HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ-45, d-Sub (VGA), minijack 3,5 mm (audio)

opis



Lenovo 510-15ISK
i5-6200U 2x2.3-2.8GHz/15,6"FHD/12GB/480SSD/BT/USB3.0/HDMI/Win10PL
Dwurdzeniowy procesor Intel®Core i5-6200U
2x2.3-2.8 GHz

12 GB pamięci operacyjnej DDR 4

Szybki dysk SSD 480 GB
Matryca matowa IPS 15.6" FHD
Dedykowana karta graficzna nVidia GeForce 940MX 4GB
Produkt z roczną gwarancją Door-to-Door
Najnowszy standard WiFi 802.11ac
Czytnik kart pamięci SD
Wbudowana kamera internetowa
Oryginalny system operacyjny Windows 10 Home
64-bit w języku polskim


SPECYFIKACJA

Producent Lenovo 510-15ISK + usługa
LEN510-159I58GBEZ+48­0+8GB+ USŁMOPOMOCY
Procesor Intel®Core i5-6200U
2.3-2.8 GHz
2 rdzenie / 4 wątki
Smart Cache 3 MB
Karta graficzna nVidia GeForce 940MX 4GB
Matryca 15.6" FHD (1920x1080)
Matowa IPS
Podświetlana diodami LED
Pamięć RAM

12 GB DDR 4

Max 20 GB

Dysk twardy 480 GB SSD
Napęd optyczny DVD-RW
Czytnik kart Tak
Dźwięk Głośniki Harman Audio
Porty 2 x USB 3.0
1 x USB 2.0
1x 3.5 mm Combo Audio Jack
1 x VGA
1 x HDMI
1 x RJ45
Kamera internetowa Tak, z mikrofonem
Komunikacja Karta bezprzewodowa WiFi 802.11ac
Bluetooth
LAN 10/100/1000 Mbps
Czytnik linii papilarnych Nie
Klawiatura Wyspowa
Podświetlenie: tak
Klawiatura numeryczna: tak
W standardzie polskim QWERTY
Wymiary i waga Wysokość: 22.9 mm x szerokość: 379 mm x głębokość: 260 mm
Waga bazowa: 2,2 kg
Akumulator 39 Whr
System operacyjny Windows 10 Home PL 64-bit
Informacja dodatkowe Wielodotykowy, intuicyjny touchpad
Ramka wokół matrycy i klawiatury aluminiowa




1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl­.
2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
UWAGA! Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki!
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze „ostrożnie szkło”. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.



Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie ( wzór oświadczenia ) e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl .
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok).
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.




Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz . Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.

Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.

Kupując na naszej aukcji akceptujesz regulamin umieszczony w zakładce "informacje od sprzedającego".


86 1240 5211 1111 0010 4677 7941


HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
15-888 Białystok ul. K.Wyszyńskiego 2/1 lok.103
NIP:542-28-0­9-471 Regon:052206244

Kliknij aby obliczyć wysokość raty:

Poradnik jak kupić sprzęt na raty:
____________________­____________________­____________________­____________________­_
Dla firm oferujemy doskonały Leasing.
Jest to rozwiązanie szczególnie korzystne dla małych podmiotów gospodarczych, gdyż procedury przyznawania tego rodzaju finansowania są zwykle prostsze, a decyzje podejmowane szybciej w porównaniu do trybu udzielania kredytu bankowego.
Przekonaj się jakie to proste!
Do każdej transakcji wystawiamy fakturę VAT 23%.
Faktura VAT znajdują się w koszulce naklejanej na czarnej folii, w którą zapakowana jest paczka, pod kartką z informacją DOKUMENTY.


Wysyłkę kurierską realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.
SERWIS
Do dyspozycji naszych klientów jest profesjonalny SERWIS zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny, dzięki czemu oferujemy pomoc techniczną w czasie trwania oraz po gwarancji. Nasz serwis zapewnia fachową obsługę i naprawę sprzętu komputerowego (m.in. reballing, wymiana matryc, modernizacja komputerów, odzyskiwanie danych, wymiana układów zasilania, naprawa drukarek, monitorów), a także instalację i konfigurację oprogramowania.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: BIAŁYSTOK, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
29,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Punkty odbioru

Białystok
Hallera 14D
15-814 Białystok
woj. podlaskie

  • poniedziałek 09:00 - 18:00
  • wtorek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Gwarancja realizowana w trybie "Door to Door" (bez wychodzenia z domu):
W celu zgłoszenia gwarancyjnego należy wypełnić formularz - http://zgloszenia.hitech.com.pl/  

Prosimy o dokładne uzupełnienie wszystkich rubryk.

Po otrzymaniu zgłoszenia zostanie nadany numer serwisowy NZ, którym należy się posługiwać w celu identyfikacji. Przesyłka powinna być bezpiecznie zapakowana (najlepiej w oryginalne pudełko), a w widocznym miejscu, na osobnej kartce umieszczony nr serwisowy NZ.  

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

HITECH spólka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Hallera 14 d
15-814 Białystok
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA USZKODZONEJ LUB NIEKOMPLETNEJ PRZESYŁKI 1. W przypadku stwierdzenia niekompletnej przesyłki skontaktuj się z nami telefonicznie: tel. 85 8749761 lub mailowo: zwroty@hitech.com.pl 2. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. UWAGA Protokół można spisać wyłącznie w dniu odbioru przesyłki W przypadku stwierdzenia uszkodzenia już po odjeździe kuriera skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta DHL (tel: (42) 6 345 345). Wszystkie wysyłane przez nas laptopy są przed zapakowaniem sprawdzane! Na opakowanie są nanoszone znaki ostrzegawcze ostrożnie szkło. W przypadku otrzymania jakiegokolwiek produktu uszkodzonego prosimy zwrócić uwagę na opakowanie zewnętrzne - czy nosi ślady uszkodzenia (typu: rozerwanie, zgniecenie, itp.) oraz prosimy dopilnować aby kurier sporządził protokół zgodny ze stanem faktycznym.


  

15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczona zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego 

15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole. 

Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym. 

Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski. 

16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

HITECH sp. z o.o. sp. k.
Hallera 14D
15-814 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi* w terminie 14 dni kalendarzowych, od chwili odebrania przesyłki. W tym celu należy przesłać do nas oświadczenie e-mailem na adres: zwroty@hitech.com.pl.
Zostanie następnie nadany numer zwrotu NZ, który należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce zwrotnej (zastrzegamy sobie prawo do nieodebrania przesyłki bez widocznego numeru NZ). Wypełniony druk oświadczenia należy również dołączyć do zwracanej przesyłki (zwrot na adres: ul. Berlinga 14D 15-814 Białystok). 
Zwracany towar musi być nieużywany, zapakowany w oryginalne opakowanie i posiadać komplet akcesoriów. Zwrotowi podlega towar wraz z załączonymi dodatkami.
Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
*Konsumentem jest osoba, która nabywa towary na własny użytek, niezwiązany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 

O sprzedającym
HITECH_SKLEP1
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

2549

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 858****** (pokaż)
  • 856****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. 15-888 Białystok ul.K. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103 NIP:542-28-09-471 Regon:052206244 KRS: 0000557541 GIOŚ: E0005909WZ Wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez: Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: KRS nr 0000557541

Pozostałe informacje

UWAGA! W przypadku zakupu na kwotę powyżej 6500zł za POBRANIEM - odbiór sprzętu będzie możliwy tylko w najbliższym oddziale DHL! Kurier nie dostarczy przesyłki pod wskazany adres, będzie ona czekała na wpłatę i odbiór osobisty w najbliższym oddziale firmy.

___________________________________________________________________________________

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci

Internet. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email

a.kropiwnicki@hitech.com.pl lub formularz kontaktowy . Zamówienia są

przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę internetową i  portal

aukcyjny allegro.pl.

2. Kupującym w sklepie internetowym może być wyłącznie pełnoletnia

osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w

jakiejkolwiek formie przewidzianej prawem.

3. Korzystanie ze Sklepu internetowego odbywa się na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

4. Wymagania techniczne do korzystania ze Sklepu internetowego są

następujące: komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną

przeglądarką internetową obsługującą standard HTML 5 i język JavaScript

oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce.

Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym

5. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a HITECH spółka z ograniczoną

odpowiedzialnością sp.k. dotycząca zakupu danego produktu ma charakter

terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia

świadczenia związanego z zakupem produktów przez portal aukcyjny  jest

adres dostawy wskazany przez Klienta z zastrzeżeniem produktów

odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia

świadczenia jest sklep fizyczny firmy HITECH wybrany przez Klienta

(spośród wskazanych na stronie internetowej sklepu). Sprzedawca przekaże

Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy drogą elektroniczną

najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem

świadczenia usługi. 6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych

są cenami wyrażonymi w złotych polskich, są cenami brutto (zawierają

podatek VAT) i obowiązują jedynie przy zakupie przez sklep internetowy.

Na każdy sprzedany towar sklep internetowy wystawia faktury VAT. Faktura

VAT może być dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta

adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że

faktura VAT powinna być dostarczona w formie tradycyjnej. Towary

dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich bądź za pośrednictwem

poczty. Dostawa dokonywana jest tylko na terenie Polski. Istnieje

możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w wybranym przez Klienta

sklepie fizycznym firmy HITECH (spośród wskazanych na stronie

internetowej sklepu). Klient ponosi koszty dostawy według opisu na

aukcji.

W przypadku zakupu towaru na raty, koszt dostawy towaru za

pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy spedycyjnej

wynosi w każdym przypadku 30 zł.

Dokładne sprawdzenie całkowitej ceny zamówienia Klienta wraz z

kosztami dostawy możliwe jest po wrzuceniu wszystkich produktów do

koszyka oraz po dokonaniu wyboru formy dostawy i płatności.

8. Zamówienia złożone w sklepie internetowym realizuje magazyn centralny na ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok, tel: 85 8749761

9. W przypadku braku w Sklepie internetowym zamówionego towaru albo

braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn

Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o

powstałych okolicznościach. Jeżeli realizacja zamówienia okaże się

niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi anulowanie zamówienia w

całości lub części

10.Termin spełnienia świadczenia:

- w przypadku, gdy towar w momencie zamówienia znajduje się na

Naszym magazynie - 24 godziny od chwili potwierdzenia przez nas

przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku konieczności dokonania

czynności kompletacji sprzętu (zestaw) czas ten może się wydłużyć o

kolejne 24 godziny.

11.  Zapłata za towar może być dokonana w następujący sposób:

a) Za pobraniem/gotówką w siedzibie firmy

W zależności od wyboru sposobu dostawy, za przesyłkę należy zapłacić

odbierając towar od kuriera firmy spedycyjnej lub na poczcie.. W

przypadku odbioru osobistego zamówionego towaru zapłata następuje w

wybranym przez Klienta sklepie fizycznym firmy

b) Przelew przedpłata

Kwotę pokrywającą cenę zmówionego towaru, oraz koszt dostawy należy

wpłacić na konto bankowe firmy HITECH spółka z ograniczoną

odpowiedzialnością sp.k.

BANK PEKAO:  86124052111111001046777941

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer

aukcji, który wyświetlany jest po jego złożeniu. Zapłaty za towar oraz

koszty dostawy należy dokonać nie później niż w terminie 14 dni od dnia

zawarcia umowy. c) raty w systemie Santander.

15.1) Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy kupującemu w przypadku rzeczy pochodzącej z rynku wtórnego , używanej lub oznaczonej jako odnowiona , regenerowanej , refurbished , pochodzącej z outletu producenta lub równoległych zwrotów konsumenckich. Odpowiedzialność sprzedawcy zostaje w tym przypadku ograniczona zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego

15.2) Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Procedura zgłaszania reklamacji opisana jest szczegółowo w dziale Informacje : gwarancja i serwis. Formularz zgłoszenia serwisowego do pobrania na dole.

Klient obowiązany jest na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres: HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k., ul. Hallera 14 D, 15-814 Białystok. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

15.3) W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi  zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego prawa. W razie stwierdzenia istnienia takiego postanowienia zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.

16. Wszystkie przesyłki zawierające zamówione towary są ubezpieczone. Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki. W przypadku niekompletnej, bądź uszkodzonej przesyłki prosimy spisać protokół szkody.

17. Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie danych w procesie rejestracji uniemożliwia rejestrację i założenie konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez rejestracji konta Klienta.

Administratorem danych osobowych Klientów jest HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Białymstoku przy ul. Wyszyńskiego 2/1 lok. 103.

Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

18. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym sklep może przyjąć zużyte urządzenie.

18a. Karta gwarancyjna PDF: https://www.hitech.com.pl/data/pliki/Karta_gwarancyjna_HITECH_po25.12.2014%29.pdf

18.b Informacja o rękojmi w pdf   https://www.hitech.com.pl/data/pliki/Informacja_Rekojmia.pdf

19. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez HITECH spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w ramach zakupów będą rozstrzygane przez sądy powszechne.

20. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

Pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

21. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

Numer oferty:6999806383
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry