Laptop Lenovo 100 i3 4GB 1TB GF920MX Win10 +200zł (6950725953)

zakończona
2 169,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: Świdnica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • gwarancja: producenta
  • pojemność dysku (GB): 100

opis

  • Napisz lub zadzwoń
  • tel. 74 661 40 10
  • kom. 790 88 42 42
  • 4105952
  • email: allegro@wolnet.pl

Dostawa

Odbiór osobisty 0,00 zł

Przesyłka kurierska
18,00 zł
Przedpłata

Przesyłka kurierska 29,00 zł
Pobranie

dlaczego my?

  • najniższe ceny
  • szybka dostawa
  • gwarancja - serwis
  • faktura VAT

KONTAKT

WOLNET
58-105 Świdnica
ul. Zamenhofa 46

Tel. 74 661 40 10
Kom. 790 88 42 42
e-mail: allegro@wolnet.pl

Pn-pt 09.00-18.00

Opis produktu

.

.

.

W ZESTAWIE GRATIS!

+ PLECAK ASUS

+ MYSZ BEZPRZEWODOWA ASUS

+ G DATA ANTIVIRUS 2015 1PC\1ROK

(wartość 200zł)

.

.

Laptop nowy, gwarancja - 2 lata.

.

Lenovo 100-15IBD (80QQ01AYPB)

.

Producent
  • Lenovo
Gwarancja
  • 2 lata
przekątna ekranu LCD
  • 15.6 cali
nominalna rozdzielczość LCD
  • 1366 x 768 pikseli
powłoka ekranu
  • błyszcząca (glare)
procesor
  • Intel® Core™ i3
model procesora
  • i3-5005U (2.0 GHz, 3 MB Cache)
ilość rdzeni
  • 2 szt.
wielkość pamięci RAM
  • 4 GB
typ zastosowanej pamięci RAM
  • DDR3 (1600 MHz)
wolne gniazda pamięci
  • 0 szt.
rodzaj dysku twardego
  • magnetyczny (tradycyjny)
pojemność dysku magnetycznego
  • 1000 GB
napęd optyczny
  • DVD+/-RW DL
dedykowana grafika
  • tak
karta graficzna
  • NVIDIA GeForce 920MX
pamięć karty graficznej
  • 2048 MB
wyjścia karty graficznej
  • 1 x wyjście HDMI
zintegrowana karta graficzna
  • Intel HD Graphics 5500
typ akumulatora
  • 3-komorowy
karta dźwiękowa
  • mono
łączna moc wbudowanych głośników
  • 1.5 W
czytnik kart pamięci
  • SD
  • MMC
  • SDHC
  • SDXC
komunikacja
  • LAN 100 Mbps
  • WiFi IEEE 802.11b/g/n
  • Bluetooth
interfejsy
  • 1 x USB
  • 1 x USB 3.0
dodatkowe wyposażenie/funkcjon­alność
  • kamera 0.3 Mpix
zainstalowany system operacyjny
  • Windows 10 Home
szerokość
  • 378 mm
głębokość
  • 265 mm
wysokość
  • 22.6 mm
waga
  • 2.3 kg
materiał obudowy
  • tworzywo sztuczne
kolor obudowy
  • czarny
stylistyka pokrywy
  • czarna
kolor ramki wyświetlacza LCD
  • czarny
kolor klawiatury
  • czarny
kolor wokół klawiatury
  • czarny

.

Plecak ASUS Nereus

Plecak ASUS Nereus oferuje stylową ochronę dla laptopów z wyświetlaczami do 16 cali. Jego smukła i lekka konstrukcja jest uzupełniona odrobiną czarnego i czerwonego koloru. Plecak Nereus jest wygodny do noszenia przez cały dzień, ponieważ dysponuje wzmocnionym tylnym panelem i waży zaledwie 0.5kg. Liczne kieszenie umożliwiają bezpieczne przechowywanie rzeczy osobistych, czy to smartfon, tablet czy rysik i kable ładowania.

  • łatwo dostępna przednia kieszeń pozwala na bezpieczne przechowywanie rzeczy,
  • górny uchwyt, usztywniane ”plecy” oraz szelki dla wygodnego użytkowania,
  • duża wewnętrzna kieszeń na laptopa do wielkości 16 cali,
  • niezwykle lekki jedynie 0,5 kg,
  • stylowy czarno-czerwony design

.

Mysz bezprzewodowa ASUS WT200

ASUS WT200 to bezprzewodowa mysz optyczna, która waży zaledwie 53 gramy. Posiada ergonomiczny dwustronny design, który jest wygodny w użyciu dla prawo i lewo ręcznych. Przyciski o żywotności 3 milionów kliknięć , czujnik optyczny o rozdzielczości 1200dpi zapewniają niezawodność i wysoką precyzję.
WT200 oferuje również chowany w obudowie nano odbiornik USB oraz elegancki perłowy połysk oraz czarne wykończenie.

.

Zdjęcia

GWARANCJA
  • Nasze 15 letnie doświadczenie to gwarancja bezpieczeństwa i konkurencyjnych cen.
  • Oferujemy sprzęt NOWY z gwarancją tylko i wyłącznie z POLSKIEJ DYSTRYBUCJI.
  • W aukcjach podajemy okres gwarancji, jeżeli nie ma takiej informacji należy przyjąć że sprzęt posiada 24 miesiące gwarancji.
  • W przypadku sprzedaży sprzętu poleasingowego, recertyfikowanego, powystawowego lub wyprzedaży wyraźnie o tym informujemy na naszych aukcjach.
  • Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki
  • Do każdej transakcji dołączamy fakturę VAT na sprzęt oraz na koszt wysyłki
WYSYŁKA


Towar wysyłamy za pośrednictwem wybranych i sprawdzonych firm kurierskich DHL, UPS, SHENKER

Na życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki Pocztą Polską.

Przy zakupie kilku przedmiotów za wysyłkę płacisz tylko raz

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu

PŁATNOŚĆ

Nasze konto bankowe:

PKO Bank Polski
INTELIGO 50 1020 5558 1111 1333 0560 0440

W naszych sklepach istnieje możliwość zapłaty kartą za zakupione towary. Oferujemy również sprzedaż ratalną, a także ubezpieczenie oraz roszerzoną gwarancję

KONTAKT


Zapraszamy do odbioru towarów osobiście w naszym salonie

WOLNET
Ul. Zamenhofa 46
58-105 Świdnica
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

WOLNET
Zamenhofa 46
58-105 Świdnica
Dodatkowe informacje

Procedura reklamacji. Jeśli towar posiada oryginalną kartę gwarancyjną producenta lub dystrybutora, jest ona przesyłana razem z nim. Nie jest jednak opatrzona pieczęcią sprzedawcy z uwagi na możliwość zwrotu towaru. Otrzymać pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można w dowolnym terminie, w jednym z dwóch salonów WOLNET lub poprzez przesłanie jej na nasz adres serwisu: WOLNET na adres WOLNET ul Zamenhofa 46 58-105 Świdnica. Podstawą umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki salonu WOLNET jest kopia dokumentu zakupu towaru otrzymanego przy zakupie. Prosimy o dokładne zapoznanie się z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta/importera produktu) stosowanie się do jej postanowień. Salony WOLNET przyjmują sprzęt zakupiony w sklepie internetowym WOLNET i posiadający usterki, które klienci chcą zgłosić do usunięcia w ramach uprawnień gwarancyjnych i pośredniczą w przekazywaniu go do autoryzowanych serwisów gwarantów. Klienci uprawnieni są również do skorzystania z uprawnień przysługujących im na podstawie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Prosimy o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych w tym na twardych dyskach komputerów, co może uchronić Państwa przed bezpowrotną ich utratą w przypadku niektórych awarii sprzętu. Tryb postępowania reklamacyjnego: Reklamacje na podstawie gwarancji udzielonej przez producenta lub importera sprzętu (gwaranta) załatwiane są przez podmiot udzielający gwarancji. WOLNET, dla usprawnienia procedury, pośredniczy w przesyłaniu zareklamowanego sprzętu do serwisu producenta, oraz po naprawie, z serwisu do klienta (z odbiorem w salonach WOLNET). Reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji sprzęt należy dostarczyć (osobiście) do salonu WOLNET lub miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej (jeśli nie chcą Państwo skorzystać z pośrednictwa WOLNET). Składając reklamację na podstawie uprawnień gwarancyjnych należy stosować się do postanowień dokumentu gwarancji a ponadto: dołączyć do przekazywanego sprzętu kopię dowodu zakupu sprzętu w WOLNET oraz kopię opieczętowanej karty gwarancyjnej, prosimy, a gwaranci niekiedy wręcz wymagają, o przekazywanie sprzętu w miarę możliwości w oryginalnych opakowaniach, co pozwoli na ich bezpieczny transport, dołączenie do reklamowanego sprzętu pełnego osprzętu zakupionego wraz z nim, co pozwoli na pełną diagnostykę, dlatego prosimy o przesyłanie całego kompletu osprzętu dołączonego do towaru jak ładowarki, zasilacze, kable itp., przygotować i dołączyć do sprzętu w miarę szczegółowy opis występującej usterki. W przypadku przekazywania sprzętu do reklamacji gwarancyjnej za pośrednictwem WOLNET, pracownik salonu, w którym należy pozostawić sprzęt wypełni wraz z klientem zlecenie serwisowe na dokonanie naprawy. Klienci uprawnieni są również do skorzystania z uprawnień przysługujących im na podstawie rękojmi wynikającej z przepisów kodeksu cywilnego oraz uprawnień wynikających z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. W takim przypadku prosimy o dostarczenie sprzętu do serwisu WOLNET na adres WOLNET ul Zamenhofa 46 58-105 Świdnica wraz z kopią dowodu zakupu sprzętu oraz wypełnionym i podpisanym zgłoszeniem reklamacyjnym. Prosimy również o: przekazywanie sprzętu w miarę możliwości, w oryginalnych lub innych bezpiecznych opakowaniach, co pozwoli na ich bezpieczny transport, dołączenie do reklamowanego sprzętu pełnego osprzętu zakupionego wraz z nim pozwoli na pełną diagnostykę, dlatego prosimy o przesyłanie całego kompletu osprzętu dołączonego do towaru jak ładowarki, zasilacze, kable itp. dołączenie do reklamowanego sprzętu, w miarę możliwości dokładnego opisu objawów usterki.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

-

Adres do zwrotu

WOLNET
Zamenhofa 46
58-105 Świdnica

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
WOLNETpl

Dane firmy

Kontakt

  • 74 640 60 70
  • 790 88 42 42
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

WOLNET

komputery*notebooki*peryferia*eksploatacja 

- Bezproblemowe zwroty

- Tylko sprawdzone produkty



Pozostałe informacje

WOLNET komputery*notebooki*peryferia*eksploatacja  - Bezproblemowe zwroty - Tylko sprawdzone produkty