Laptop DELL Inspiron 15 i5-7200U 4GB 256GB R7 W10 (6999465236)

zakończona
2 699,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • liczba rdzeni procesora: 2
  • seria procesora: intel Core i5
  • rozdzielczość (piksele): 1920 x 1080
  • rodzaj karty graficznej: grafika dedykowana
  • gwarancja: producenta
  • typ dysku twardego: SSD
  • outlet/odnowiony: nie
  • taktowanie bazowe procesora (GHz): 2.5
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • model karty graficznej: aMD Radeon R7 M445
  • ekran dotykowy: nie
  • pamięć karty graficznej: 2 GB
  • model procesora: intel Core i5-7200U
  • taktowanie maksymalne procesora (GHz): 3.1
  • powłoka matrycy: matowa
  • wielkość pamięci RAM: 4 GB
  • typ: standardowy
  • system operacyjny: windows 10 Home
  • pojemność dysku (GB): 256
  • multimedia: czytnik kart pamięci, kamera, głośniki
  • sterowanie: klawiatura, touchpad
  • komunikacja: wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, bluetooth
  • złącza: HDMI, USB 2.0, USB 3.0

opis

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Laptop DELL Inspiron 15 (5567-9746)

+ Transport GRATIS!

  • Przekątna ekranu [cal] 15.6
  • Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
  • Ekran dotykowy nie
  • Procesor Intel Core i5-7200U
  • Wielkość pamięci RAM [GB] 4
  • Index 874772
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Klasyczny design i niezawodne wnętrze


Laptop DELL Inspiron 15 polecany jest osobom, które szukają wydajnego i szybkiego komputera przenośnego do codziennej pracy. Przeciwodblaskowy ekran z podświetleniem LED o przekątnej 15,6 cala i rozdzielczości FHD (1920 x 1080) tworzy idealne warunki do pracy. Ten model oferuje, 4 GB pamięci RAM DDR4, z możliwością rozszerzenia do 16 GB, oraz dysk twardy SSD o pojemności 256 GB. Wysokie obciążania sytemu nie stanowią problemu dla procesora siódmej generacji Intel Core i5-7200U z częstotliwością od 2.5 GHz do 3.1 GHz. Laptop z takim procesorem może działać dłużej na baterii, a także mniej się nagrzewa. Wraz z dedykowaną kartą graficzną AMD Radeon R7 M445 z pamięcią własną 2 GB czynią ten komputer idealnym narzędziem zarówno do pracy, jak i do użytku domowego.

Przykładowy tytuł


Na wyposażeniu tego laptopa znajdują się także dwa szybkie złącza USB 3.0, port USB 2.0, a także wyjście HDMI. Model Inspiron 15 oferuje również szybkie logowanie bez podawania hasła dzięki wbudowanej kamerze na podczerwień (IR) współpracującej z funkcją Windows Hello. Przesyłanie danych z dużą prędkością możliwe jest dzięki karcie sieciowej WiFi 802.11 a/b/g/n/ac oraz Bluetooth 4.2. DELL Inspiron 15 posiada napęd optyczny DVD+/-RW Super Multi umożliwiający odtwarzanie oraz nagrywanie płyt dwuwarstwowych, wieloformatowy czytnik kart pamięci SD, a także gniazdo słuchawkowe/mikrofonowe combo. Zainstalowany system operacyjny to Windows 10.

Specyfikacja techniczna

Komunikacja

Złącze USB 3.1 Typ C Nie
Pozostałe złącza RJ-45
Bluetooth - standard 4.2
Liczba złączy USB 2.0 1
Liczba złączy USB 3.0 2
Wi-Fi - standard 802.11 a/b/g/n/ac
Karta sieciowa - standard 10/100/1000
Bluetooth - obecność Tak
Wyjście VGA (D-Sub) - obecność Nie
Czytnik linii papilarnych Nie
DisplayPort - obecność Nie
Karta Wi-Fi - obecność Tak
Modem - obecność Nie
Obsługiwane karty pamięci SD,SDHC,SDXC
Wyjście HDMI - obecność Tak

Parametry

Kolor obudowy Niebieski
Wyposażenie Zasilacz,Instrukcja obsługi w języku polskim,Karta gwarancyjna
Rodzaj laptopa Laptop
Seria Inspiron 15
Gwarancja 24 miesiące

Techniczne

Podświetlana klawiatura Nie
Kamera 3D Nie
Rodzaj matrycy Matowa
Wbudowana kamera Tak
Czytnik kart pamięci - obecność Tak
Rodzaj zamontowanego dysku SSD

Ekran

Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Przekątna ekranu [cal] 15.6
Ekran dotykowy nie

Specyfikacja

Pojemność dysku HDD [GB] Nie dotyczy
Rodzaj napędu optycznego DVD+/-RW Super Multi
Wielkość pamięci RAM [GB] 4
Pojemność dysku Flash [GB] Nie dotyczy
Pojemność dysku SSD [GB] 256
Napęd optyczny - obecność Tak
Pamięć flash dysku hybrydowego [GB] Nie dotyczy
Urządzenie wskazujące Touchpad

Oprogramowanie

Wersja językowa systemu operacyjnego Polska
System operacyjny Windows 10
Inne oprogramowanie Brak

Obraz i dźwięk

Wbudowane głośniki Tak
Wbudowany mikrofon Tak
Wejście do mikrofonu Tak
Wyjście audio Tak
Pamięć karty graficznej 2 GB
Karta dźwiękowa Zintegrowana
Karta graficzna AMD Radeon R7 M445

Procesor

Liczba rdzeni 2
Taktowanie procesora [GHz] 2.5 - 3.1
Procesor Intel Core i5-7200U

Fizyczne

Wysokość [cm] 2.33
Szerokość [cm] 39
Głębokość [cm] 25.9
Waga [kg] 2.33

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnyc­h opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopular­niejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html
 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź 2, Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, (92-320) Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
ELECTROpl
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

90868

 

639

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Numer oferty:6999465236
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?