Laptop ASUS R556LJ-XO829 i3 15,6 4GB SSD480 GT920M (6482819555)

zakończona
2 299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
  • lokalizacja: odbiór w salonach do 48h
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • gwarancja: producenta
  • rodzaj dysku: SSD
  • pamięć własna karty graficznej (MB): 2048.00
  • outlet/odnowiony: nie
  • procesor : intel Core i3
  • liczba rdzeni procesora: dwa
  • taktowanie procesora (MHz) (maksymalne): 1700
  • pamięć RAM (MB): 4096
  • pojemność dysku (GB): 480.00
  • karta graficzna: grafika dedykowana
  • wielkość matrycy : 15" - 15.9"
  • rozdzielczość matrycy : 1366 x 768
  • rodzaj matrycy: matryca matowa
  • system operacyjny: brak systemu
  • dodatkowe informacje: czytnik kart pamięci, kamera, matryca LED, obsługa standardu 802.11n, USB 3.0, HDMI

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

WYBIERZ LAPTOP ASUS

Zyskaj zestaw akcesoriów. Wysyłka gratis

Laptop ASUS R556LJ-XO829 i3-4005U/15,6"M­att/4GB/SSD480GB/GT9­20M_2GB/USB3/HDMI/BT­/NoOS Czerwony

Gwarancja: 24 miesiące., ID produktu: 408990


  • Przekątna ekranu: 15.6"
  • Typ matrycy: Matowa, Podświetlenie LED
  • Rozdzielczość: 1366 x 768
  • Model procesora: Intel® Core™ i3-4005U (3M Cache, 1.70 GHz)
  • Model karty graficznej: Nvidia® GeForce GT 920M 2GB
  • Ilość pamięci RAM: 4 GB
  • Pojemność dysku: SSD 480GB + 1 TB w zewnętrznej obudowie


Niezwykłe piękno. Klasyczny, ponadczasowy design.
Notebooki z serii ASUS R, zaprojektowane do codziennych prac wielozadaniowych oraz rozrywki dla mądrych i praktycznych użytkowników, zmienią Twoje oczekiwania wobec wszechstronnego notebooka. Wykończenie koncentrycznymi okręgami i ozdobione wzorem podpórki pod nadgarstki dodają codziennej pracy z komputerem odrobinę wyrafinowania i elegancji. Posiada duży touchpad z intuicyjną funkcją Smart Gesture, kilka portów USB 3.0 zapewniających szybki transfer danych oraz technologię IceCool, która chłodzi oparcie nadgarstków.

Krystalicznie czysty obraz podczas rozmów video.
Seria R wyposażona jest w kamerę HD 720p z sensorem o wysokiej czułości, który dobrze sobie radzi w różnych warunkach oświetleniowych — od ledwo oświetlonego pokoju do jasnych miejsc na zewnątrz. Teraz możesz kontaktować się z ukochanymi i innymi, wiedząc, że dobrze wyglądasz. Kamera przydaje się wówczas, gdy chcesz być w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną, korzystając z rozmów wideo na całym ekranie. Również ekran o proporcjach 16:9 jest doskonały do wideokonferencji z klientami i współpracownikami.

Niesamowita wydajność, Płynne działanie.
Wyposażona we wszelkie niezbędne cechy seria R na nowo definiuje pojęcie codziennej pracy z komputerem. Bez względu na to, czy używasz jej do pracy czy zabawy, jest idealną maszyną zarówno do produktywności, jak i rozrywki. Wyposażone w procesory Intel® Core™ i karty graficzne, funkcję Instant On, która przywraca komputer ze stanu uśpienia w 2 sekundy oraz USB 3.0 zapewniający 10-krotnie szybszy transfer danych. Seria ASUS R daje Ci wszystko, co potrzebne do naprawdę satysfakcjonującego obcowania z wielozadaniowością i multimediami.

Produktywność i rozrywka.
Seria ASUS R zasilana jest procesorami Intel® Core™ i kartami graficznymi, które zapewniają płynne i responsywne działanie.Komputery z tej serii mają szybsze procesory, wydajniejszą grafikę i zaawansowany kontroler pamięci, odpowiadające potrzebom codziennej pracy wielozadaniowej lub multimedialnej rozrywki. Seria ASUS R może obsłużyć więcej aplikacji jednocześnie bez spowolnienia, co przekłada się na wysoki komfort użytkowania w pracy lub dla przyjemności — a wszystko to w bardzo smukłej formie.

Niezwykły Dźwięk. Precyzyjne, krystalicznie czyste audio, które dopełni kinowe przeżycia.
Na większości notebooków wszystkie częstotliwości dźwięku pochodzą z małych głośniczków. W rezultacie dźwięk dociera z jednego źródła i brak mu odrębności. Tak jak inne notebooki w ofercie ASUS-a, seria R wyposażona jest w technologię SonicMaster i oprogramowanie ASUS AudioWizard zapewniające audio wysokiej jakości. Doświadcz dźwięku wielokierunkowego i usłysz niuanse poszczególnych instrumentów w serii R.

Wybierz klasyczny laptop z procesorem Intel Inside®
Klasyczny laptop to wydajny sprzęt do różnych zastosowań – doskonały do pracy ale także do rozrywki w domu. Najnowsze laptopy z procesorami Intel to „odchudzone”, lżejsze wersje klasycznych laptopów dające możliwość wykonywania wielu zadań naraz. Wypróbuj klasyke w nowoczesnym wydaniu!

Pamięć DDR3

Szybka pamięć DDR3 wykonana została w technologii 90 nm. W stosunku do DDR2 cechuje je niższe napięcie zasilania oraz zdecydowanie wyższa przepustowość.

Dysk HDD o pojemności 1 TB
Na tym dysku pomieścisz średnio 317 762 plików mp3 trwających przeciętnie trzy i pół minuty w jakości 128 kbps, 44kHz. 22 dwugodzinnych filmów HDTV, odtwarzanych z prędkością 60Mbit/s.
238 dwugodzinnych filmów w jakości DVD o rozdzielczości 720x576 z dźwiękiem Dolby Digital. 512 032 zdjęć w formacie JPG o średniej wielkości 2 MB.
Grafika Intel® HD to zintegrowana technologia graficzna, wbudowana w procesor. Zapewnia ona wysoką wydajność graficzną i przetwarzanie multimediów na poziomie procesora, znacznie zwiększając wydajność systemu i eliminując potrzebę posiadania dodatkowego sprzętu oraz zapobiegając problemom związanym z konstrukcją i wydajnością takiego rozwiązania.

NVIDIA GeForce 920M

Karta graficzna GeForce 920M zapewnia doskonałe wrażenia podczas korzystania z aplikacji rozrywkowych i multimediów, oferując nawet 3-krotnie wyższą wydajność od typowych układów zintegrowanych. Inteligentna technologia NVIDIA® Optimus™ zapewnia wysoką wydajność wtedy, kiedy tego potrzebujesz i zmniejsza obciążenie akumulatora przy mniej wymagających zadaniach.

Nagrywarka DVD

Nośnik optyczny doskonały do przechowywania i odtwarzania materiałów w cyfrowej jakości. Płyty DVD potrafią zmieścić na jednej stronie nawet 8,5 GB danych dzięki czemu doskonale nadają się do przechowywania materiałów w wysokich rozdzielczościach.

Bluetooth

Korzystaj z prostego bezprzewodowego transferu danych pomiędzy urządzeniami wyposażonymi w ten standard.

Karta Wi-Fi

Wbudowany interfejs sieci WiFi zapewni Ci bezprzewodowe połączenie z siecią i innymi urządzeniami w tym standardzie. Korzystaj z dowolnego miejsca w dowolnym czasie z bezprzewodowego dostępu do sieci.

Złącze USB 3.0

Urządzenie wyposażone jest w nowy, szybki interfejs USB 3.0 oferujący przepustowości do 5 Gbit/s co daje aż 10-krotny wzrost wydajności w porównaniu do USB 2.0. Teraz możesz szybko przenosić swoje materiały HD. Wyobraź sobie skopiowanie zawartości pendrive'a na dysk w niewiele ponad 3 sekundy! Nowe złącze USB 3.0 ma również większe napięcie zasilania i funkcje oszczędzania energii. Teraz naładujesz swoje urządzenia dużo szybciej i sprawniej!

Sprawdź z pomocą infografiki dostępnej obok, jak USB 3.0 wygląda w zestawieniu z innymi nośnikami dostępnymi na rynku. Teraz transfer nawet dużej ilości danych zajmie Ci naprawdę niewiele czasu. Standard USB 3.0 to same korzyści.

Złącze D-sub

Analogowe złącze dające możliwość podpięcia dodatkowego monitora bądź projektora w tym standardzie do naszego komputera.

Złącze HDMI

Oglądaj zawartość ekranu w rozdzielczości FullHD na zewnętrznym monitorze lub ekranie telewizora. HDMI to najwyższa, cyfrowa jakość połączenia bez zakłóceń.


GALERIA

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Producent: ASUS
Kod producenta: R556LJ-XO829
Segment: Na co dzień
Klasa: Stylowy
Przekątna ekranu: 15.6"
Typ matrycy: Matowa, Podświetlenie LED
Rozdzielczość: 1366 x 768
Model procesora: Intel® Core™ i3-4005U (3M Cache, 1.70 GHz)
Intel w urządzeniu: Laptop klasyczny
Liczba rdzeni procesora: 2-rdzeniowy, 4-wątkowy
Ilość pamięci RAM: 4 GB
Taktowanie pamięci RAM: 1600 MHz
Technologia pamięci RAM: DDR3 SO-DIMM
Maksymalna ilość pamięci RAM: 12 GB
Pojemność dysku: SSD 480GB + HDD 1TB w zewnętrznej obudowie
Technologia dysku: SSD + HDD - magnetyczny
Model karty graficznej: Intel® HD Graphics 4400, Nvidia® GeForce GT 920M
Pamięć karty graficznej: 2 GB
Napęd optyczny: Nagrywarka DVD
Komunikacja: Bluetooth, LAN (RJ-45), WiFi
Bluetooth - wersja: 4.0
Interfejsy: USB 2.0, USB 3.0
Wyjścia/wejścia obrazu: D-Sub / VGA, HDMI
Wyjścia/wejścia dźwięku: Słuchawkowe/mikrofon­owe (Combo)
Porty USB: 1 x USB 2.0, 2 x USB 3.0
Głośniki - technologia: Stereo
Złącze karty pamięci: SD, SDHC, SDXC
Wyposażenie/funkcje: Czytnik kart pamięci, Kamera internetowa, Klawiatura numeryczna, Wbudowane głośniki stereo, Wbudowany mikrofon
Kamera internetowa: Tak
Pojemność baterii: 4775 mAh
Dodatkowe informacje: Intuicyjny touchpad
Dołączone akcesoria: Instrukcja obsługi, zasilacz
System operacyjny: Brak
Kolor: Czerwony
Waga: 2,10 kg
Wymiary: 382 x 256 x 26 mm
Materiał wykonania: Tworzywo sztuczne
Kolor główny: Czerwony
Gwarancja: 24 miesiące

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich UPS, DHL lub DB Shenker. Wszysktie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu. Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!

Koszt wysyłki z przedpłatą na konto to tylko 0 zł

Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze to tylko 14.9 zł

Nasze konto bankowe:
88 1240 5918 1111 0000 4910 2554

Bezpieczny i wygodny sposób na płatności internetowe

TERMIN REALIZACJI

Produkty ( o ile w aukcji nie zaznaczono inaczej ) wysyłane są z naszego magazynu w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia.
Zamówienia złożone do godziny 16-stej z formą płatności PayU lub za pobraniem wysyłane są jeszcze tego samego dnia.

W przypadku wybrania opcji dostawy do paczkomatu, z przyczyn od nas niezależnych czas wysyłki może wydłużyć się o około 24 godziny.

PUNKTY ODBIORU

Sferis - bezpieczny!

Sferis jest ogólnopolską siecią sklepów oferujących mobilne rozwiązania i technologie „na co dzień” dla wszystkich członków rodziny, menadżerów i biznesmenów z małych przedsiębiorstw. Jesteśmy obecni na rynku od 1992 roku i stale dbamy by nasza oferta odpowiadała na potrzeby tych, dla których szczególnie istotny jest aktywny tryb życia. Dzięki współpracy z największymi dostawcami sprzętu i usług na świecie już dziś możemy dostarczyć państwu przyjazne technologie jutra. Naszym celem jest być wiarygodnym doradcą Klienta w zakresie technologii mobilnych.

Kontakt

801 011 909
(telefony stacjonarne)

22 34 99 585
(telefony komórkowe)

aukcje@sferis.pl

Wew 1. ( pn-pt: 09:00-19:00, sob: 10:00-16:00 )
informacje o produktach, dostępność, realizacja zamówień, statusy wysyłek, faktury zakupu, zapytania ofertowe, wyceny, porady ekspertów

Wew 2. ( pn-pt: 10:00-17:00 )
informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 88 1240 5918 1111 0000 4910 2554
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Możliwość odbioru osobistego w salonach w: Bełchatowie, Białystok, Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Kielce, Łódź, Kraków, Piła, Poznań, Rzeszów, Tarnów, Warszawa i Wrocław
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Adres do korespondencji: Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000129210, NIP 521-29-46-411, REGON 015246420, kapitał zakładowy w wysokości 30.309.700,68 zł. wpłacony w całości.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres: Sferis Sp. z o.o. Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: sklep@sferis.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

reklamacje

Procedura reklamacji: 1. Sferis przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny Sferis, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu Sferis pod adresem: Sferis Sp. z o.o. z dopiskiem SERWIS, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl 2. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym oraz przez serwis Allegro posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) Sferis prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: Sferis Sp. z o.o. SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki Sferis jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez Sferis na podstawie przekazanych danych. 3. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez Sferis. W salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie. 4. Klient może nie skorzystać z pośrednictwa salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej. 5. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru. 6. Towar powinien zawierać opakowanie pozwalające na jego bezpieczny transport do i z serwisu. Wskazane jest użycie w tym celu oryginalnego opakowania towaru, gdyż zostało ono zaprojektowane w sposób umożliwiający bezpieczne transportowanie towaru. 7. Sferis prosi o jak najczęstsze wykonywanie kopii zapasowych danych zgromadzonych na nośnikach elektronicznych, co pozwoli uchronić je przed ewentualną bezpowrotną utratą w przypadku poważnej awarii sprzętu. Realizacja naprawy gwarancyjnej może wiązać się z utratą danych na dostarczonych nośnikach. 8. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: serwis@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

pozostałe informacje

Postanowienia końcowe 1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php 2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian. 3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce \"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie. 4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015 r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. Załącznik do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] - Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) - Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data 5. Utylizacja starego sprzętu: Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, Sferis Sp. z o.o. udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu. Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”. Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport. W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg