LANDOLL NASHI ODŻYWKA Z OLEJKIEM ARGANOWYM 200ML (6482139586)

zakończona
56,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Ołtarzew
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • wielkość: produkt pełnowymiarowy
  • dostawa z Polski: tak

Dostawca najwyższej jakości artykułów
fryzjerskich i kosmetycznych
Nasze aukcje

Inne nasze aukcje

Landoll Nashi Argan Odżywka z olejkiem arganowym 200 ml

Landoll to włoska firma założona w 1966 roku przez osoby posiadające różne umiejętności i doświadczenia w branży kosmetycznej: kosmetologiczne oraz handlowe i marketingowe. Przez lata Landoll rozwijał się dzięki stałemu inwestowaniu w innowacje i badania prowadzone przez firmy zdecydowanie specjalizuje się w profesjonalnych kosmetykach kładące nacisk na produkty do pielęgnacji włosów. Podczas produkcji firma nie zapomina o poszanowaniu środowiska, więc kosmetyki są ekologiczne poprzez wykorzystanie surowców wtórnych i recyklingu.

Linia Nashi Argan jest dedykowane do pielęgnacji włosów, ale także twarzy i ciała. Kosmetyki z tej serii mają właściwości nawilżające i odżywcze.

Odżywka Nashi Argan dedykowana jest włosom niesfornym, matowym, zniszczonym przez farbowanie, wymagającym odżywienia oraz trudnym do rozczesania. Odżywka gwarantuje ochronę koloru i zachowanie równowagi hydrolipidowej oraz, że włosy bedą bardziej zdyscyplinowane, lśniące, odżywione i mniej zniszczone. Produkt zawiera naturalne certyfikowane oleje arganowy i lniany.

– Odżywia

– Nawilża

– Chroni kolor

– Regeneruje

– Ułatwia rozczesywanie

– Zachowanie równowagi hydrolipidowej

– Włosy są bardziej lśniące i zdyscyplinowane

Sposób użycia : Niewielką ilość odżywki nałożyć na umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Delikatnie wmasować. Pozostawić na 3 minuty. Spłukać dużą ilością wody. Dla uzyskania lepszego efektu użyć również Szamponu Nashi Argan.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Trena_pl za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 86 1090 1694 0000 0001 3034 9736
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczkomaty 24/7 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 60
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 4 dni
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 790 75 85
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Trena Sp. z o. o.
ul. Ceramiczna 7
05-850 Ołtarzew
Polska
 
Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 DNI KALENDARZOWYCH od odebrania przesyłki bez podania przyczyny. Klient zobowiązany jest do przesłania na piśmie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość wraz z nienaruszonym towarem ( w szczególności nieotwartym opakowaniem). Zwrot pieniędzy nastąpi MAKSYMALNIE do 14 DNI KALENDARZOWYCH od daty wpłynięcia pisma wraz z towarem do sprzedawcy.

reklamacje

Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są 24-MIESIĘCZNĄ GWARANCJĄ. Reklamacje powinny być składane mailowo na adres allegro@skleptrena.pl lub listownie przesyłane na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH od otrzymania zawiadomienia. W razie wystąpienia reklamacji klient zobowiązany jest do odesłania produktu na SWÓJ KOSZT na adres: Trena Sp. Z O.O., ul. Ceramiczna 7, 05-850 Ołtarzew. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar zostanie wymieniony i przesłany do klienta lub zostaną zwrócone pieniądze za towar i poniesione koszty wysyłki w terminie 14 DNI KALENDARZOWYCH. W przypadku kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie po wcześniejszym ustaleniu sprzedawca odeśle towar do klienta na jego koszt. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dołączonego do przesyłki PARAGONU, FAKTURY VAT, FORMULARZA REKLAMACYJNEGO oraz w przypadku uszkodzeń zdjęć wysłanych drogą mailową. W przypadku reklamacji dotyczącej niedoręczenia przesyłki przez kuriera, opóźnień w doręczeniu, uszkodzenia produktu w czasie transportu, niezgodności towaru z ofertą sprzedażową, stwierdzenia wady fabrycznej firma ma 14 DNI KALENDARZOWYCH na ustosunkowanie się do przedstawionego zgłoszenia.

pozostałe informacje

W branży kosmetycznej działamy od 2002 roku. Nasze wieloletnie doświadczenie, ciągłe poszerzanie zasięgu działalności i nieustająca chęć rozwoju sprawiły, że posiadamy silną i ugruntowaną pozycję w branży kosmetycznej. Filarem naszej działalności jest współpraca z największymi światowymi producentami i dystrybutorami kosmetyków, co gwarantuje oryginalność i najwyższą jakość produktów oraz daje nam możliwość przygotowania dla Państwa bardzo atrakcyjnej oferty obejmującej profesjonalne kosmetyki fryzjerskie, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji ciała oraz perfum i wód toaletowych. Szeroki asortyment, niskie ceny oraz najwyższy poziom profesjonalnej obsługi pozwolą nam stać się Państwa najlepszym dostawcą. DANE FIRMY: TRENA SP. Z O.O. UL. OBRZEŻNA 5 02-691 WARSZAWA NIP: 534-234-07-18, REGON: 140728457, KRS: 0000267534 KONTO BANKOWE: 86 1090 1694 0000 0001 3034 9736 Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe w oryginalnych opakowaniach. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu, którego dołączenie znacznie przyspieszy rozpatrzenie ewentualnej reklamacji. Sugerujemy, aby w momencie dostawy kupujący sprawdził zawartość paczki przy kurierze. W razie stwierdzenia uszkodzenia prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Ułatwi to nam jak i Państwu postępowanie reklamacyjne w razie poniesienia szkody. Zamówienia są realizowane w ciągu 2 DNI ROBOCZYCH od zaksięgowania wpłaty. Dokładamy wszelkich starań aby oferowane przez nas produkty były dostępne na magazynie w 100%.