Łańcuszek Srebrny Kulka - Kulka Srebro 925 - 50 CM (6542124371)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
45,00 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Świdnik
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • materiał: srebro
  • długość całkowita (cm): 50.00 [см]
  • splot: inny splot
  • dostawa z Polski: tak
  • typ: wyrób jubilerski, klasyczne

ŁAŃCUSZEK SREBRNY KULKA-KULKA
- srebro próby 925

KARTA PRODUKTU: l119-50
OPIS PRODUKTU:
waga:~4,6 g (+/- 2%)
próba srebra: 925
długość: ~500 mm
szerokość łańcuszka/kulki: ~1,1/3,2 mm
typ splotu: kulka-kulka
zapięcie: federing
PRODUKCJA: Polska
OZDOBNA KOPERTA GRATIS
METKA JUBILERSKA
PARAGON FISKALNY (NA ŻYCZENIE F.VAT)
ZDJĘCIA NASZEGO AUTORSTWA

Bardzo efektowny łańcuszek srebrny o splocie "Kulka-kulka".
Łańcuszek delikatny a zarazem bardzo elegancki i kobiecy.

Łańcuszek w całości wykonany ze srebra próby 925 przez polskiego producenta - co jest jej niezaprzeczalną zaletą i gwarancją wysokiej jakości wykonania.

Łańcuszek srebrny dzięki swojej uniwersalności idealnie sprawdzi się
w wielu sytuacjach - od codziennych wyjść aż po specjalne uroczystości.



Kupując w naszym sklepie wspierasz polską przedsiębiorczość.
Do łańcuszka srebrnego polecamy bransoletkę z tej samej kolekcji.


Do naszej biżuterii polecamy pudełka ozdobne w różnych rozmiarach (dostępne na naszych aukcjach), które idealnie sprawdzą się przy pakowaniu prezentu.


KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH OTRZYMUJESZ PEŁNĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI - DAJEMY CI AŻ 21 DNI NA ZWROT TOWARU

JESTEŚMY LEGALNIE DZIAŁAJĄCĄ FIRMĄ - DO KAŻDEGO ZAKUPU OTRZYMASZ PARAGON LUB FAKTURĘ VAT (NA ŻYCZENIE).
DO KAŻDEGO PRZEDMIOTU DODAJEMY OZDOBNĄ KOPERTĘ GRATIS.
GWARANCJA JAKOŚCI - SPRZEDAJEMY WYŁĄCZNIE BIŻUTERIĘ ZE SREBRA PR.925.WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI PRODUCENTAMI W POLSCE.
BARDZO SZYBKA REALIZACJA PRZESYŁEK - 24H OD CHWILI ZAKSIĘGOWANIA WPŁATY NA NASZYM KONCIE BANKOWYM.
WIELE FORM KONTAKTU - RZETELNA OBSŁUGA PRZED I POSPRZEDAŻOWA.
METODY PŁATNOŚCI GWARANTUJĄCE BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI.
Kupując na kilku naszych aukcjach płacisz tylko raz. Nie dopłacasz za kolejne przedmioty w przesyłce.
Przesyłki realizowane są w ciągu 24 godzin od chwili zaksięgowania płatności na koncie bankowym (wpływ do godz.14 - wysyłka w tym samym dniu)
Biżuteria zawsze wysyłana jest w kopertach bąbelkowych lub ochronnych pudełkach pocztowych. Dbamy o bezpieczeństwo Twojej biżuterii.
Aby zapewnić maksymalną ochronę przesyłka dodatkowo zabezpieczana jest folią bąbelkową lub ekologicznym wkładem ochronnym.
MAJĄC NA UWADZE WYGODĘ NASZYCH KLIENTÓW PODAJEMY WSZYSTKIE FORMY KONTAKTU Z OBSŁUGĄ
NASZEGO SKLEPU:
732-022-226 | pon.-pt. 9-18
allegro@silveris.pl | 24h
silveris-pl

W przypadku kontaktu e-mail czas odpowiedzi wynosi
do 24 godzin. Z reguły jest on znacznie krótszy.

WYBIERZ FORMĘ KONTAKTU
NAJLEPSZĄ DLA SIEBIE

WYBIERZ SPOSÓB PŁATNOŚCI NAJLEPSZY DLA SIEBIE:
HONORUJEMY TAKŻE EKSPRESOWE PŁATNOŚCI ONLINE REALIZOWANE PRZEZ:
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE MOŻLIWA PRZY PRZESYŁKACH POBRANIOWYCH


WSZYSTKIE ZAKUPY PODLEGAJĄ PROGRAMOWI OCHRONY KUPUJĄCYCH ALLEGRO

Klienci szukający tego produktu wpisywali następujące frazy: łańcuszek srebrny, łańcuszek na szyję srebro, łańcuszek srebro 925, łańcuszek srebro, łańcuszek do zawieszki, linka, łańcuszek żmijka, łańcuszek kulka, kulki łańcuszek

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u silveris-pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 67 1140 2004 0000 3402 7592 1863
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 732-022-226
    od poniedziałku do piątku 10:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

adres do zwrotu:
 
REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 21 (dwadzieścia jeden) dni. 2. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży na adres siedziby Sprzedawcy: SILVERIS.PL, 21-040 Świdnik, ul.Modrzewiowa 9/1, za pośrednictwem operatora pocztowego, pocztą elektroniczną, na adres: allegro@silveris.pl. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zamieszczony został przez Sprzedawcę na stronie internetowej http://silveris.pl/odstapienie-od-umowy-silveris-pl.pdf 3. Wskazany w ust. 1 powyżej termin 21-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Konsumentowi Towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 4. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu). W szczególności w okresie liczonym od dnia wydania Konsumentowi Towaru nie może dojść do: a) mechanicznego uszkodzenia Towaru (w szczególności: obicie, pęknięcie, złamanie, itp.) lub b) wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów Towaru, które stanowią jego integralną część, chyba że powyższe nastąpiło w wyniku wadliwości Towaru w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.). 5. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru, wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od mowy. W tym czasie Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnymi dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży na adres: SILVERIS.PL, 21-040 Świdnik, ul.Modrzewiowa 9/1. 9. Koszt opakowania i odesłania Towaru w przypadkach wskazanych w niniejszym paragrafie ponosi Konsument. 10. Sprzedawca ma prawo powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Sprzedawcy numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Sprzedawcy takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonania zwrotu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

reklamacje

RĘKOJMIA ZA WADY TOWARU 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne rzecz sprzedanej (rękojmia), w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.). 2. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz.U.2014.121 j.t. z późn.zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). 3. Działanie siły wyższej wyklucza odpowiedzialność Stron z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z Umowy sprzedaży w całości lub części. 4. Za siłę wyższą wskazaną w ust. 3 powyżej uważa się wydarzenia, na które Strony nie mają wpływu, które nie są wynikiem niedopatrzenia lub błędu Stron i które są nie do przewidzenia, między innymi: wypadki komunikacyjne, przypadki utraty zdrowia, ciężką chorobę, kataklizm, akty władzy, pożar, powódź, itp. Strony zobowiązują się niezwłocznie zawiadamiać się wzajemnie o wystąpieniu przypadków siły wyższej i jej przyczynach, przedstawiając stosowną dokumentację, potwierdzającą zaistnienie zdarzenia, jak również niezwłocznie podjąć działania zmierzające do przeciwdziałania jej skutkom. 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dni albo w tym terminie powiadomić Klienta, że nie uznaje zgłoszonej reklamacji. 8. Wykonując uprawnienia, o których mowa w treści niniejszego paragrafu, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, załączając szczegółowy opis wady Towaru. Towar należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy FIDES Łukasz Boreczek, 21-040 Świdnik, ul.Modrzewiowa 9/1 wraz z opisem wady Towaru. W przypadku zasadności reklamacji, koszty przesyłki Towaru pokrywa Sprzedawca. 9. Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego, tj.: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na skutek wynikającej siły zewnętrznej jak i przebarwienia po użyciu środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: nieodpowiednie środki czystości, perfumy, kwasy itp. lub produkt jest nie kompletny (brak któregoś z elementów w tym kamieni utraconych w wyniku nieodpowiedniego użytkowania). Klient nie może się powołać na uprawnienia przysługujące mu z tytułu rękojmi, na prawo do odstąpienia od umowy, ani żadne inne. - Gwarancji ani rękojmi nie podlegają również powłoki anodowane. - Gwarancji ani rękojmi nie podlega utlenianie się srebra bez powłoki, objawiające się żółknięciem lub ciemnieniem biżuterii, gdyż jest to naturalny proces zachodzący na srebrze w kontakcie z powietrzem. - Każda ingerencja w produkt poprzez osoby trzecie powoduję utratę gwarancji na biżuterię. Ingerencją w produkt określamy np.: zmianę rozmiaru pierścionka, wymianę kamienia jubilerskiego,grawerowanie powierzchni oraz wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza działalnością SILVERIS.PL

pozostałe informacje

Wysyłka "za pobraniem" dostępna jest dla zarejestrowanych użytkowników allegro.