ŁAŃCUCHY ŚNIEGOWE - NOWOŚĆ - SZYBKI MONTAŻ WYGODA (6957175728)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Scania
  • rok produkcji: 2015
  • przebieg [km]: 23000
  • pojemność silnika [cm3]: 5000
  • moc [KM]: 500
  • nadwozie: specjalny
  • rodzaj paliwa: diesel
  • skrzynia biegów: manualna
  • napęd: na tylną oś
  • liczba miejsc: 3
  • ładowność [kg]: 7000
  • kolor: biały
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • uszkodzony: nie

opis



NOWOŚĆ W POLSCE !!!


ŁAŃCUCH ŚNIEGOWY
=== TRUCK SECTOR ===
EKSPRESOWY MONTAŻ do:
- ciężarówek
- - autobusów
- półciężarówek
- maszyn budowlanych i rolniczych.



PIERWSZE W POLSCE ŁAŃCUCHY ŚNIEGOWE
STWORZONE Z MYŚLĄ O KIEROWCACH
(szybki i niebrudzący montaż )
SUPER WYGODA !
Łańcuch bardzo dobrze sprawdza się nie tylko na śniegu
ale również do jazdy w błocie i piachu. <

Przeznaczony także do ciężkich warunków pracy.

Aby założyć nasz łańcuch nie musisz najeżdżać kołem na niego.
Montaż zajmuje kilka sekund bez konieczności brudzenia się.
Konstrukcja umożliwia bezproblemowe założenie łańcucha na koło
już uwięzione w podłożu (zagrzebane).
ŁAŃCUCH PRODUK OWANY W POLSCE
WYKONANY Z POLSKIEJ STALI
DRUT KWADRATOWY - UTWARDZONY - 8mm

Łańcuchy śniegowe sprzedajemy na sztuki
EXPRESOWA DOSTAWA W 24 h
WYSYŁKA - GRATIS ! ! !
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT 23%
CENA BRUTTO
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE
Zamówienia powyżej 6 szt. = RABAT !
=== OBSŁUGUJEMY TAKŻE DUŻE FIRMY TRANSPORTOWE ===

EKSPRESOWE ZAMÓWIENIA :
tel. 609 900 952
====================­=================
=======
99-300 KUTNO
ul. KROŚNIEWICKA 30
MOŻNA DZWONIĆ CODZIENNIE

W GODZINACH OD 8.00 DO 20.00


© PanelReklamowy

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Postanowienia ogólne 1. Sprzedawca internetowy [dalej Prima Motor] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, za pośrednictwem postalu aukcyjnego Allegro 2. Właścicielem jest: „PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA", z siedzibą w GOSTYNINIE 09-500, LEŚNIEWICE 54, NIP: 971-063-16-48, tel. 609 900 952, adres email: biuro@primamotors.pl 3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Prawo do odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych. Reklamacje 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sprzedawcy ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sprzedawcę takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedawca. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

O sprzedającym
AGROPRIMA

Dane firmy

Kontakt

  • 609900900
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte