ŁAŃCUCHY ŚNIEGOWE NA KOŁA DO KOPARKI ŁADOWARKI UTV (6957175709)

9 dni do końca
cena kup teraz
650,00 zł
z 100 kompletów
dodaj do koszyka
Nie można kupić tego przedmiotu przez koszyk, ponieważ sprzedający nie udostępnił płatności PayU.
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 40.00 [kg]
ŁAŃCUCHY ŚNIEGOWE DO :
- KOPARKI
- ŁADOWARKI
- KOPARKO-ŁADOWARKI
- CIĄGNIKA ROLNICZEGO
- MASZYN BUDOWLANYCH
- MASZYN ROLNICZYCH

NASZA FIRMA OFERUJE 3 RODZAJE PROFESJONALNYCH
ŁAŃCUCHÓW ŚNIEGOWYCH:
1. GRUBOŚĆ - 8mm
( ŚREDNIE OBCIĄŻENIA - DRUT OKRĄGŁY )
2. GRUBOŚĆ - 10mm
( DUŻE OBCIĄŻENIA - DRUT OKRĄGŁY )
3. GRUBOŚĆ - 10mm
( BARDZO DUŻE OBCIĄŻENIA - DRUT KWADRATOWY)


- RÓŻNE ROZMIARY -
W TABELI PONIŻEJ


Łańcuchy wykonane z polskiej, ocynkowanej stali
odpornej na zerwania i uderzenia,
utwardzonej do pełnej głębokości

CENA NA AUKCJI DOTYCZY KPL. ŁAŃCUCHÓW
NA 2 KOŁA O GRUBOŚCI 8mm
DO URSUSA C-330
ŁAŃCUCHY WYSYŁAMY FIRMĄ KURIERSKĄ ZA POBRANIEM

NIE POBIERAMY ZALICZEK
CENY BRUTTO
FAKTURY VAT
CZAS REALIZACJI 1-7 DNI

W OFERCIE (NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH) POSIADAMY RÓWNIEŻ PŁUGI DO ŚNIEGU:

- CZOŁOWE DO CIĄGNIKÓW URSUS,ZETOR,BELARUS I INNE.
- UNIWERSALNE PASUJĄCE DO WIĘKSZOŚCI CIĄGNIKÓW.
- RÓWNIARKO-ODŚNIEŻARK­I NA TYLNY TUZ
NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH POSIADAMY
LEMIESZE GUMOWE ZBROJONE 30mm I 50mm

Wszystkie nasze produkty jako jedyne na allegro wyposażone są w:
- dokumentację techniczno-ruchową
- certyfikat bezpieczeństwa CE
- pełną instrukcję obsługi
- kartę gwarancyjną
CHĘTNYCH ZAPRASZAMY
99-300 KUTNO, KROŚNIEWICKA 30
ZAMÓWIENIA
TEL. 609 900 952
MOŻNA DZWONIĆ CODZIENNIE
W GODZINACH OD 8.00 DO 20.00


© PanelReklamowy

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PRIMA MOTORS
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO
NIP: 971-020-70-34
REGON: 611166130

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA
KROŚNIEWICKA 30
99-300 KUTNO
PL
Dodatkowe informacje

Postanowienia ogólne 1. Sprzedawca internetowy [dalej Prima Motor] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, za pośrednictwem postalu aukcyjnego Allegro 2. Właścicielem jest: „PRIMA MOTORS WIESŁAWA PASIKOWSKA", z siedzibą w GOSTYNINIE 09-500, LEŚNIEWICE 54, NIP: 971-063-16-48, tel. 609 900 952, adres email: biuro@primamotors.pl 3. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). 4. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Prawo do odstąpienia od umowy 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sprzedawcy, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 3. Klient zwraca towar do Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient. 4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. 5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. 6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie: a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów), b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, f) dostarczania prasy, g) usług w zakresie gier hazardowych. Reklamacje 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sprzedawcy reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. 3. Sprzedawca ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sprzedawcy ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sprzedawcę takiej opinii. 4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedawca. 5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.