ŁAŃCUCH TNĄCY STIHL 56 OGNIW 3/8 1,3 PS3 NOWOŚĆ (6541257494)

zakończona
39,76 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • List polecony priorytetowy 8,50 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
  • lokalizacja: Małopolska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie




Witamy serdecznie

Przedmiotem aukcji jest oryginalny łańcuch tnący firmy STIHL - PICCO SUPER 3 (PS3) o długości 56 ogniw prowadzących, przeznaczony dla modeli pilarek wyposażonych w prowadnicę 16" (40cm) o szerokości rowka 1,3 mm.
Łańcuch ten pasuje do pilarek spalinowych małej i średniej mocy i elektrycznych takich producentów jak: CRAFTSMAN, ECHO, HUSQVARNA, MAKITA, POULAN PRO, SHINDAIWA i wielu innych.


Nowość firmy STIHL - pierwsza na świecie niskoprofilowa piła łańcuchowa 3/8" tzw. pełne dłuto. Znacznie zwiększona wydajność cięcia. Spokojna praca, doskonałe zachowanie podczas wcinania, bardzo czysta powierzchnia cięcia, niski poziom wibracji. Idealna piła łańcuchowa do pielęgnacji drzew.

Istnieje również możliwość sprzedaży innej długości łańcucha, lecz wówczas jego cena uzależniona jest od ilości ogniw prowadzących.

Zapraszamy na inne nasze aukcje , gdzie oferujemy wiele podzespołów do pilarek, kosiarek, odśnieżarek, kos czy innych urządzeń marki STIHL, VIKING, STIGA, MTD, NAC, DIREKT, Tecumseh, Briggs & Stratton, a jeśli szukasz czegoś konkretnego to napisz do nas - serwis@bs-s.pl,
lub zadzwoń 18 533 04 44 (poniedziałek - piątek w godz. 8-17).
Na sprzedawany towar wystawiamy paragon, a na życzenie faktura VAT.
Podana cena jest promocyjna i obowiązuje jedynie przy zakupie na tej aukcji.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 55 1050 1722 1000 0090 9159 3807
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 8,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

PUNKT SPRZEDAŻY: BS Serwis ul. Nawojowska 64a 33-300 Nowy Sącz

kontakt

  • 18 533 04 44
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BS SERWIS
ul. Nawojowska 64a
33-300 Nowy Sącz
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku towaru, które nie był używany, a jego opakowanie nie zostało otwarte. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Oświadczenie o odstąpieniu od umowy BS SERWIS Ul. Nawojowska 64a 33-300 Nowy Sącz Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@bs-s.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: a) imię, nazwisko, adres, e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) opis usterki lub wady oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Produkt należy zapakować w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki proszę załączyć dowód zakupu. Reklamowany towar wysyłamy kompletny i w oryginalnym opakowaniu. 4. Koszt odesłania reklamowanego towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.