ŁAŃCUCH ROZRZĄD SPRINTER W639 VITO VIANO 2.2CDI (6999470432)

zakończona
770,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ silnika: diesel
  • producent części: febi Bilstein
  • typ samochodu: samochody osobowe, samochody dostawcze

opis

indeks: 1BG039
24 miesiące gwarancji
WYSOKIEJ JAKOŚCI KOMPLETNY ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU
Niemiecka firma SWAG, założona w latach 50 ubiegłego stulecia, wyspecjalizowała się w dostawie części samochodowych na potrzeby niezależnego rynku komponentów zamiennych. Ponad pół wieku doświadczenia w branży motoryzacyjnej oraz staranny dobór partnerów sprawiły, że elementy oznaczone charakterystycznym logo tej marki charakteryzują się wysoką trwałością i bardzo korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Obecnie firma należy do grupy Bilstein Group posiadającej takie marki jak Febi, Swag i Blueprint. Zestaw składa się z części producenta na pierwszy montaż IWIS.


dane katalogowe:
Wykonanie łańcucha Simplex
Ilość ogniw łańcucha 96
Dla wałka rozrządu
Łańcuch zamknięty

Przegląd międzyokresowy ok. 110000 km

0009936276S3
00099­36276
6510520000
651­0500800
6510500800S3­
6510520000S1
651050­0016S3
6510500016
65­10500011S3
651050001­1
6510500000S3
65105­00000
6510500700
651­0500700S3
6510500100­S3
6510500100
651052­0100
6510520100S1
A6­510520100
Typ / Moc kW KM / Pojemność / Cylindry / Lata produkcji / Silniki
--------------------­--------------------­--------------------­----------------

MERCEDES-BENZ

SPRINTER 3,5-t Autobus (906)

310 CDI (906.731, 906.733, 906.735) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.956
313 CDI (906.731, 906.733, 906.735) 95 129 2143 4 08-2011 OM 651.955, OM 651.956
316 CDI (906.731, 906.733, 906.735) 120 163 2143 4 08-2011 OM 651.955, OM 651.957
316 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) 120 163 2143 4 08-2011 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 3,5-t nadwozie pełne (906)

310 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) 95 129 2143 4 05-2009 OM 651.955, OM 651.956
313 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) 95 129 2143 4 05-2009 OM 651.955, OM 651.956
316 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957
316 CDI 4x4 (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 3,5-t platforma / podwozie (906)

310 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233...) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
313 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233...) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
313 CDI 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231...) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
316 CDI (906.131, 906.133, 906.135, 906.231, 906.233...) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.957
316 CDI 4x4 (906.131, 906.133, 906.135, 906.231...) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 3-t Autobus (906)

213 CDI (906.711, 906.713) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
216 CDI (906.711, 906.713) 120 163 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 3-t nadwozie pełne (906)

210 CDI (906.611, 906.613) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
213 CDI (906.611, 906.613) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
216 CDI (906.611, 906.613) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 3-t platforma / podwozie (906)

210 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
213 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) 95 129 2143 4 03-2009 OM 651.956
216 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.957

SPRINTER 4,6-t nadwozie pełne (906)

413 CDI (906.653, 906.655, 906.657) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
416 CDI (906.653, 906.655, 906.657) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.957

SPRINTER 4,6-t platforma / podwozie (906)

416 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.957

SPRINTER 5-t nadwozie pełne (906)

510 CDI (906.653, 906.655, 906.657) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
513 CDI (906.653, 906.655, 906.657) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.956
513 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.956
516 CDI (906.653, 906.655, 906.657) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957
516 CDI 4x4 (906.653, 906.655, 906.657) 120 163 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.957

SPRINTER 5-t platforma / podwozie (906)

510 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 70 95 2143 4 03-2009 OM 651.955
513 CDI (906.135, 906.155, 906.253, 906.255) 95 129 2143 4 06-2006 OM 651.955, OM 651.956
513 CDI 4x4 (906.135, 906.155, 906.253, 906.255) 95 129 2143 4 05-2011 OM 651.955, OM 651.956
516 CDI (906.153, 906.155, 906.253, 906.255) 120 163 2143 4 03-2009 OM 651.955, OM 651.957
516 CDI 4x4 (906.153, 906.155, 906.255) 120 163 2143 4 05-2011 OM 651.955, OM 651.957

VIANO (W639)

CDI 2.0 100 136 2143 4 07-2010 OM 651.940
CDI 2.0 4-matic 100 136 2143 4 07-2010 OM 651.940
CDI 2.2 120 163 2143 4 07-2010 OM 651.940
CDI 2.2 4-matic 120 163 2143 4 07-2010 OM 651.940

VITO / MIXTO nadwozie pełne (W639)

110 CDI 70 95 2143 4 09-2010 OM 651.940
113 CDI 100 136 2143 4 09-2010 OM 651.940
113 CDI 4x4 100 136 2143 4 09-2010 OM 651.940
116 CDI 120 163 2143 4 09-2010 OM 651.940
116 CDI 4x4 120 163 2143 4 09-2010 OM 651.940

VITO Autobus (W639)

110 CDI 70 95 2143 4 09-2010 OM 651.940
113 CDI 100 136 2143 4 09-2010 OM 651.940
113 CDI 4x4 100 136 2143 4 09-2010 OM 651.940
116 CDI 120 163 2143 4 09-2010 OM 651.940
116 CDI 4x4 120 163 2143 4 09-2010 OM 651.940

Podane powyżej zastosowanie nie uwzględnia zmian w rodzajach montowanych części których mógł dokonywać producent danej marki samochodu. Zakres dat jest okresem produkcji określonego modelu a niekoniecznie okresem montażu części. Jeżeli nie masz pewności czy oferowana część będzie pasować zadzwoń lub wyślij zapytanie z informacją o posiadanym samochodzie oraz numerem nadwozia vin.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Gdynia, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

  

Gwarancja: 


Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie firmy MD Grupa są objęte gwarancją producenta. Czas gwarancji wynosi 24 miesiące dla Konsumentów oraz 12 miesięcy dla firm. Wszystkie transakcje są ewidencjonowane w wewnętrznym systemie MD Grupa, dlatego aby skorzystać z praw do gwarancji należy nas powiadomić o tym fakcie telefonicznie lub emailowo i wysłać zgłoszenie wraz z reklamowaną częścią i naszym formularzem reklamacji. 


1. Każdy sprzedawany produkt jest fabrycznie nowy, nieużywany i zapakowany tak jak otrzymaliśmy od naszego dostawcy. 


2. Firma MD Grupa gwarantuje użytkownikowi sprawne działanie części zakupionej w naszym sklepie pod warunkiem montażu w warsztacie specjalistycznym oraz użytkowaniem jej zgodnie z przeznaczeniem. 


3. Wady fizyczne urządzenia ujawnione w okresie trwania gwarancji będą usuwane na koszt firmy MD Grupa, z wyłączeniem przypadków opisanych poniżej. 


4. Gwarancji nie podlegają: 


- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem siły zewnętrznej, bądź zaniechaniem działania ze strony klienta; 

- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego przechowywania urządzenia; 

- uszkodzenia i problemy powstałe w wyniku zabrudzenia sprzętu, dostania się do produktu ciał obcych np. kurzu, pyłu, niepożądanych elementów itp.; 


5. Utrata gwarancji może nastąpić w przypadku naruszenia plomby, nr seryjnych, próby dokonania naprawy i przeróbek bez zgody firmy MD Grupa. 


6. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Użytkownika do domagania się od firmy MD Grupa zwrotu korzyści utraconych w związku z nieprawidłowym działaniem części zakupionej w MD Grupa. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z użytkowania lub niemożności użytkowania urządzenia, w tym za szkody wynikłe z jego wad. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia
Dodatkowe informacje


Formularz reklamacji: 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php 

-------------------------------- 

Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych, niewłaściwej zawartości przesyłki, a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym podczas dostarczenia przesyłki). Nie odpowiadamy za wszelkie szkody lub zagubienie przesyłki listowej ekonomicznej przez Pocztę Polską. 
 

Procedura reklamacyjna wygląda następująco: 


1. Zgłoszenie reklamacji musi mieć formę pisemną w postaci czytelnie i kompletnie wypełnionego formularza reklamacji obowiązkowo załączonego do przesyłki. Przy wypełnionym nieprawidłowo formularzu lub jego braku, reklamacje nie będą rozpatrywane. 


2. Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt na dane adresowe w formularzu reklamacji. 

3. Do przesyłki reklamowanej należy dołożyć: 


- formularz reklamacji (kompletnie wypełniony drukowanymi literami przez klienta) 

- oryginał paragonu, kopie faktury VAT, oryginał faktury imiennej (przy wysyłkach za pobraniem) 

- protokół szkody spisany podczas doręczenia  (w przypadku zniszczeń mechanicznych przez wybranego przy zakupie przewoźnika )


4. Klient ponosi odpowiedzialność za prawidłowo przygotowany towar do przesyłki reklamowanej. Firma MD Grupa nie bierze odpowiedzialności za zniszczenia powstałe na skutek słabo zabezpieczonej przesyłki reklamacyjnej. 


5. Przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji to około 14-60 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki. Czas ten może się wydłużyć w zależności od konieczności wykonania ekspertyz przez rzeczoznawcę producenta reklamowanego towaru (nawet do kilku miesięcy w przypadku ekspertyz dokonywanych za granicą naszego kraju). Wszelkie informacje odnoście procesu reklamacji są przekazywane na bieżąco wyłącznie na adres email Kupującego podany nam w formularzu reklamacji. 

6. W przypadku uznanej reklamacji firma MD Grupa wysyła na własny koszt nowy egzemplarz towaru lub na polecenie Kupującego zwraca wpłacone środki na wskazane konto (w wysokości z dokumentu sprzedaży oraz kosztami dostarczenia wadliwej części). 

7. W przypadku nieuznanej reklamacji (część jest sprawna lub zaistniałe uszkodzenia nie podlegają gwarancji) przekazujemy opinię własną lub producenta Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Reklamowana część zostanie następnie odesłana z powrotem na adres Kupującego. Nieodebranie przez Klienta przesyłki od kuriera jak również z oddziału przewoźnika w określonym terminie może spowodować protokolarne zniszczenie towaru (przez firmę kurierską) którego Kupujący nadal jest właścicielem.

8. W przypadku posiadania protokołu szkody spisanego z kurierem podczas doręczenia przesyłki (konieczna zgodność dat), firma MD Grupa zwraca koszty przesyłki reklamowanej. 

9. Procedura reklamacji dotyczy produktów wadliwych a także towaru zniszczonego w transporcie (wyłącznie z protokołem szkody spisanym w momencie doręczenia przesyłki). 

10. Nie zwracamy kosztów związanych z montażem i demontażem reklamowanych części. Można jednak złożyć wniosek do producenta na podstawie dokumentów potwierdzających taką usługę. Na dokumentach powinien widnieć numer nadwozia auta zgodny z tym na naszym formularzu reklamacji. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MD Grupa
Gdańska 17 (DPD Pickup)
84-230 Rumia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy): 

http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 


-------------------------------- 


Odstąpienie od umowy: 


1. Prawo zwrotu (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) przysługuje wyłącznie Kupującemu jako Konsumentowi (osoba prywatna). 


2. Jako konsumenci, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 


3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (e-mail:allegro@carmobil.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo również wypełnić i przesłać nasz formularz zwrotu. 


4. Kupujący odsyła zwracany produkt na własny koszt na dane adresowe w formularzu zwrotu. Koszt odesłania zwracanych produktów nie podlega zwrotowi. 


5. Odstąpienie od zawartej umowy wiąże się z zwróceniem się przez MD Grupa do Allegro o zwrot prowizji za produkty, z których Klient zrezygnował. Warunkiem zwrotu należności jest zaakceptowanie potwierdzenia w emailu od Allegro. 


6. Zwrot należności realizowany jest na podane konto w przeciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od doręczenia odstąpienia i jednoczesnym zaakceptowaniu zwrotu prowizji. Zwrot na konto zagraniczne jest pomniejszany o kwotę obsługi przelewu w wysokości 40zł. 


7. Jeśli towar nie spełnia warunków pozwalających na uznanie całkowitej kwoty zwrotu (np. uszkodzenie, zabrudzenia, obklejone lub zniszczone opakowania, otwarte fabryczne foliowe zapakowanie produktu, zniszczenie przez niedbałe zabezpieczenie na czas transportu, brak wypełnionego formularzu zwrotu), przekazujemy taką informację Klientowi poprzez wiadomość na podany przez niego adres email. Oczekujemy wówczas w przeciągu 7 dni na decyzję Klienta odnośnie naszego pisma w odniesieniu do otrzymanego odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży. 


II 

-------------------------------- 


Skutki odstąpienia od umowy: 


1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Kupującemu (Konsument) należności w tym koszty dostarczenia części (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez niego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 


2. Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym proszę odesłać nam zakupioną rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. 


3. Konsumenta odpowiada za każde zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 


- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 


- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 


- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 


- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 


- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; 


- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalny mi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 


- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

O sprzedającym
carmobil_pl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

363

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 535228811
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Formularz reklamacji:  http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_reklamacji.php

Formularz zwrotu (odstąpienia od umowy): http://www.carmobil.pl/pobierz/formularz_zwrotu.php 


I  

--------------------------------  

Wysyłka i dostawa:  

1. W zależności od stanów magazynowych podany w ofercie "Przybliżony czas realizacji: do 2 dni" oznacza czas od 24h do 10 dni roboczych. Aby uzyskać szczegółowe informacje odnośnie terminu realizacji zamówienia prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.  

2. Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę płaci się raz.  

3. Paczki kurierskie (przewoźnik firma DPD) i listy wysyłamy od poniedziałku do piątku do godz 15. Przesyłki kurierskie mogą być wysyłane z dostawą na sobotę za dopłatą w wysokości 15zł do podstawowej ceny wysyłki.  

4. Kupujący wybierający przesyłkę kurierską ma obowiązek sprawdzić jej zawartość podczas doręczenia. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, należy od razu spisać protokół szkody przy kurierze, który jest podstawą do wystąpienia reklamacyjnego. Należy obowiązkowo zachować kopię spisanego protokołu. Późniejsze reklamowanie zawartości przesyłki może nie być uznane przez przewoźnika jako bezpodstawne.  

5. Wszelkie opłaty dodatkowe wynikające z np. odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, żądania zwrotu przesyłki do nadawcy, dodatkowych awizacji kuriera u odbiorcy, przechowywanie przesyłki przez firmę kurierską w całości pokrywa jej adresat.

6. Nasza firma nie odpowiada za nieterminowe doręczenie przesyłek, opóźnienia i niedoręczenie przesyłki z winy firm przewozowych. Firma kurierska DPD zastrzega sobie czas dostarczenia do 3 dni roboczych.  

7. Realizujemy wysyłki zagraniczne. Nie wystawiamy faktur Tax free. 

II 

--------------------------------  

Informacje dodatkowe:  

1. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne na naszych aukcjach w pełni zgadzają się z danymi producenta auta. Wynika to z faktu iż podane dane oznaczają lata produkcji danego modelu samochodu a nie lata zastosowania części. Producenci w tych samych latach mogli stosować różne rodzaje części. Zmiany mogą występować w zależności od roku produkcji lub numeru nadwozia auta. Jeżeli nie jesteś pewien czy dana część pasuje do Twojego samochodu koniecznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie zapytania w którym podaj model auta, miesiąc oraz rok produkcji, silnik, moc kW lub KM oraz numer VIN.  

2. Wszystkie części oferowane przez nas przeznaczone są do montażu w warsztatach specjalistycznych.  

3. STRONA LEWA = STRONA KIEROWCY / STRONA PRAWA = STRONA PASAŻERA  

III  

--------------------------------  

Kategorie części zamiennych:  

OE (Original Equipment) – „część na pierwszy montaż” sygnowana logo producenta samochodu. Dokładnie w taką część wyposażany jest na linii produkcyjnej. Jest to część w pudełku z logo koncernu, którą można kupić w Autoryzowanej Stacji Obsługi tej marki.  

OEM (Original Equipment Manufacturer) - jest to identyczna część z grupy OE niezależnego producenta stosowana do montażu danego pojazdu sygnowana logo producenta tych części jednak bez logo marki pojazdu. Części te powstają na tej samej linii produkcyjnej,  z tych samych materiałów i według tych samych parametrów. Dopiero przy pakowaniu rozdzielane jest ich przeznaczenie w opakowania własne (np. Bosch) i ASO.  

OEQ (Original Equipment Quality) - część określana jako „o porównywalnej jakości” (z oryginałem). Produkują ją firmy niekoniecznie będące dostawcami na konkretną linie produkcyjną danej marki samochodów.  Posiadają fabryki które mogą wyprodukować daną część o parametrach oryginału. AM (Aftermarket) –zamiennik czyli  części wytwarzane przez firmy, które nie są dostawcami europejskich, koreańskich i japońskich koncernów samochodowych. Są wśród nich firmy azjatyckie  jak i europejskie.