Lampka PROX AVIOR I POWER CREE (6541580559)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
145,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Jelenia Góra
  • czas wysyłki: natychmiast
  • typ: przednie
  • stan: nowy


Lampka PROX AVIOR I POWER CREE


Specyfikacja

Lampka:

- model LED: AVIOR I POWER CREE XM-L2 T6 (maks. 10W), 6000mAh,

- maksymalna moc świecenia 1000 lumenów,

- soczewki: hartowane szkło, ultra jasne, zasięg światła do 200m,

- obudowa wykonana z aluminium T6061, wodoszczelna IPX6 (odporna na deszcz),

- kolor: czarny anodowany,

- podświetlany pierścień informujący o poziomie naładowania akumulatora,

- wymiar: 30x54mm,

- waga 85g,

- 4 tryby pracy: Max (100%) 2,5h, Mid (30 %), Min (10 %), Strobe,

- tryb do jazdy dziennej w kształcie ringu - 2 tryby pracy: stały i Strobe.

Akumulator:

- pojemność akumulatora: 6000mAh, (4x1500),

- wymiar: 68x37x38mm,

- waga: 195g.,

- ilość ładowań: 500 cykli, średni czas ładowania 4h,

- typ baterii: akumulator litowo-jonowy 18650,

- akumulator w gumowym etui i materiałowym futerale,

- wysoka sprawność obwodu prądu stałego, który może zapobiec uszkodzeniu wynikającego z nieprawidłowej instalacji akumulatora.

Zawartość zestawu:

- 1 x lampka 1xCREE XM-L2 T6 LED,

- 2 x gumowe pierścienie montażowe,

- 1 x akumulator w gumowym etui,

- 1 x materiałowy futerał do montażu akumulatora na ramie roweru,

- 1 x ładowarka.



Zamówienie złożone i opłacone do godziny 13 w dni robocze wysyłane jest tego samego dnia.

- list polecony priorytetowy
- paczka pocztowa priorytetowa

- przesyłka kurierska



- InPost Paczkomaty



1. Towary sprzedawane są nowe, w 100% oryginalne.
2. Do każdego zakupionego produktu dołączamy paragon lub fakturę VAT.
3. Towar wysyłamy do 2 dni od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
4. Dokonując przelewu za zakupiony towar prosimy w tytule wpisać nick z allegro oraz numer aukcji.
5. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DOT-BIKES_PL za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 67 1020 5558 0000 8402 3087 8402
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
DOT-BIKES.PL
WOLNOŚCI 150 lok. 51
58-500 JELENIA GÓRA
 
Prawo odstąpienia od umowy. Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających z Allegro jako Konsumenci. 1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres: DOT-BIKES.PL ; ul. Wolności 150 (lok. 51) 58-500 Jelenia Góra ; E-mail: sklep@dot-bikes.pl ; Tel: 660-377-226 2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału. 3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: DOT-BIKES.PL ; ul. Wolności 150 (lok. 51) 58-500 Jelenia Góra. 4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. 5. Koszty przesłania towaru są zwracane przez sprzedającego, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, sprzedający dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sprzedający wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się na stronie http://dot-bikes.pl/uploads/files/Wz%C3%B3r%20odst%C4%85pienia%20od%20umowy.pdf 9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

reklamacje

Prawo Konsumenta do rękojmi. 1. Oferowane produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in. - przez wysłanie wiadomości email na adres sklep@dot-bikes.pl - listownie na adres DOT-BIKES.PL ; ul. Wolności 150 (lok.51) ; 58-500 Jelenia Góra - telefonicznie pod nr telefonu: 660-377-226. 3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr Aukcji Allegro oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. 4. Sprzedający rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta. 5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny całości dokonanej transakcji. 7. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres do korespondencji. 8. Sprzedający wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 9. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie http://dot-bikes.pl/uploads/files/Reklamacja_towar%C3%B3w.pdf Warunki gwarancji. 1. Sprzedawane produkty mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedający nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. 2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a sprzedający może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do sprzedającego; b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi - w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień pkt III regulaminu.

pozostałe informacje

Dane osobowe. 1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez sprzedającego danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta w serwisie Allegro.pl 2. Dane osobowe przetwarzane są przez sprzedającego, tj. Przedsiębiorstwo DOT Bogdan Juszczak z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 281 / 721. 3. Przedsiębiorstwo przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez serwis Allegro.pl 4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. 5. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane po zalogowaniu się na konto Allegro.pl. 6. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta. Pozostałe. 1. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827). 2. Klient będący konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym: I. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży działającego przy Inspekcji Handlowej. II. Klient uprawniony jest do zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. III. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz za pośrednictwem poczty email: porady@dlakonsumentow.pl IV. Klient może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 3. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a Przedsiębiorstwem rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Przedsiębiorstwa. 4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez sprzedającego, nie krótszym niż 7 dni od momentu jego udostępnienia. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.