Lampka nocna z abażurem (6541864497)

zakończona
360,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowe
  • rodzaj lampy: nocne
kom: +48 602 49 88 51
e-mail: sklep@kimdecor.pl

Sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 - 18:00

Adres:

ul .Wrocławska 25 a

61-838 Poznań

Po zalicytowaniu prześlij formularz opcji dostawy i płatności lub poinformuj nas o sposobie wysyłki mailem. Pozwoli nam to sprawnie zrealizować transakcję.

W trosce o jakość świadczonych usług korzystamy z firmy kurierskiej UPS i DHL

Paczki wysyłamy codziennie w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na konto. W przypadku płatności przy odbiorze i PayU (który preferujemy) wysyłka następuje najpóźniej na drugi dzień roboczy.

Kupując jednocześnie na Naszych aukcjach kilka przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz. Nie dotyczy to paczek powyżej 20kg.

Pamiętaj, żeby nas o tym poinformować w formularzu kontaktowym.

Realizujemy wysyłki za granicę. Koszt ustalamy w każdym przypadku indywidualnie.

Przesyłki pobraniowe wysyłamy tylko allegrowiczom z minimum 5 pozytywami.

Akceptujemy następujące formy płatności:

  • PayU
  • Płatność przy odbiorze
  • Przelew bankowy

Konto: ING Bank Ślaski O/Poznań

Nr: 36 1050 1520 1000 0022 9449 1044

Na wpłatę czekamy 7 dni. W przypadku nie nawiązania kontaktu wystawiamy negatywny komentarz.

Lampka nocna z abażurem

Opis:

Mała nocna lampka z mosiądzowaną podstawą i złotym nieprzeźroczystym abażurem.

Dane techniczne:

Długość: podst.9cm;

Szerokość: podst.9cm;

Wysokość: 45cm/klosz:14cm/;

Średnica: klosza:25cm/18cm/;

Galeria zdjęć:

Kod: 6012V

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 36 1050 1520 1000 0022 9449 1044
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • sklep@kimdecor.pl
    sklep stacjonarny czynny pn-pt.11-18, sob.11-14 Wrocławska 25 a 61-838 Poznań

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klientowi robiącemu zakup paragonowy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o czym musi powiadomić sklep internetowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.Zwrot zakupionego towaru nie noszącego śladów użytkowania powinien nastąpić niezwłocznie .Koszty odesłania towaru wraz z paragonem opakowanego w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w transporcie ponosi klient. Zwrot zapłaty za odesłany towar nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu go.

reklamacje

Klient przy odbiorze przesyłki powinien sprawdzić jej stan,a w przypadku naruszenia opakowania, w obecności kuriera rozpakować przesyłkę i sporządzić protokół szkody, jeżeli do takiej doszło .Klient może wówczas odmówić przyjęcia przesyłki ,a o powyższej sytuacji musi powiadomić w dniu dostawy e-mailowo lub telefonicznie Sprzedającego. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient może żądać bezpłatnej naprawy, wymiany reklamowanego produktu na inny wolny od wad, a gdy to nie jest możliwe Klient może wówczas żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego zwracane są po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.Do reklamowanego towaru należy dołączyć paragon.Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej do 14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedającego.Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej prawa.Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego.Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, zostaną poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

pozostałe informacje

Odbiór osobisty: możliwy jest w naszym sklepie „K & M Decor” w Poznaniu na ul. Wrocławskiej 25a. Pn.-pt. w godz.:11-18 ,sob.11-14, po uprzednim potwierdzeniu możliwości odbioru. Przesyłka kurierska: odbywa się przy pomocy firmy kurierskiej pn-pt w godz. 8-16 .W przypadku niedostarczenia paczki /np. brak pod wskazanym adresem odbiorcy/ kurier ponowi próbę dostarczenia jej w następnym dniu roboczym .Czas dostawy przesyłki od chwili dostarczenia jej kurierowi przez sprzedającego wynosi 24 h.Klient powinien podać numer telefonu kontaktowego Klient ma możliwość śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika po otrzymaniu e-mailem jej numeru. Klient przy odbiorze przesyłki powinien sprawdzić jej stan ,a w przypadku naruszenia opakowania w obecności kuriera rozpakować przesyłkę i sporządzić protokół szkody , jeżeli do takiej doszło .Klient może wówczas odmówić przyjęcia przesyłki ,a o powyższej sytuacji musi powiadomić w dniu dostawy e-mailowo lub telefonicznie Sprzedającego. Paczkomat: Klient powinien podać numer paczkomatu docelowego/znajdzie spis w internecie na str .paczkomaty .pl/, w którym chce odebrać przesyłkę oraz nr komórki na którą otrzyma SMS-a, ewentualnie adres e-mail w celu otrzymania kodu do otwarcia skrytki paczkomatu. Kurier po dostarczeniu paczki do paczkomatu wysyła SMS do odbiorcy. Termin dostawy to ok.3 dni od chwili nadania przesyłki.