LAMPA WISZĄCA SUFITOWA ABAŻUR 65 CM (6908277860)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
339,00 zł
z 2 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj lampy: sufitowe - wiszące
  • kolor: beżowy
  • długość/wysokość (cm): 140 [cm]
  • szerokość (cm): 65 [cm]
  • głębokość (cm): 25 [cm]
  • ilość punktów światła: 3
  • materiał: tkanina
  • rodzaj gwintu: E27
  • zasilanie: sieciowe
  • styl: inny styl
  • pomieszczenie: biuro, jadalnia, korytarz/schody, kuchnia, salon, sypialnia, pokój dzięcięcy

Lampa wisząca Elikos wykonana z dbałością o szczegóły będzie idealną dekoracją dla domu, w kuchni i salonie. Wysoka jakość materiału i nowoczesny designem sprawią że wnętrze Twojego pomieszczenia stanie się miejscem oryginalnym a efekt świetlny podkreśliwyjątkowy klimat. Lampa posiada miejsce na trzy źródła światła, jej wysokość można regulować.

Cechy i zalety :

-prosty montaż;

-wysokiej jakości tworzywo;

-łatwa do utrzymania w czystości;

- zgodny z normami europejskimi;

- stopień ochrony IP20;

Parametry :

Wymagana żarówka : 3xE27 60W

Napięcie : 230 volt

Materiał : tkanina, tworzywo sztuczne, metal

Wykończenie : nikiel matowy

Kolor : szary

Wymiary :

Wysokość całkowita (regulowana) : do 140cm

Szerokość : 65 cm x 25 cm

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 11 1020 3714 0000 4502 0360 0327
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Menito
Goździków 33
47-224 Kędzierzyn-Koźle
PL

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Menito
Goździków 33
47-224 Kędzierzyn-Koźle
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje zazwyczaj rozpatrujemy na korzyść klienta w jak najszybszym czasie.

Opis procedury reklamacyjnej: 

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@menito.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - dokument zakupu, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację, - dokumentację fotograficzną. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.  

6. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opoli Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. W przypadku składania reklamacji, kupujący musi zgłosić uszkodzenie w ciągu 24 godzin od otrzymania towaru! Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych zużyciem, starzeniem się i niewłaściwym użytkowaniem towaru, jak i drobne uszkodzenia. Jako drobne uszkodzenia uznajemy szkody, które są niewidoczne gołym okiem w normalnych warunkach oświetlenia z odległości 3 metrów stojąc prostopadle do uszkodzonego obszaru. W przypadku drobnych uszkodzeń, roszczenia przez kupującego w stosunku do sprzedającego są bezpodstawne. 

Gwarancja jest nieważna, jeżeli kupujący pomimo widocznych wad towaru dalej go użytkował bądź cokolwiek zmieniał. Usterki zostaną naprawione bądź wymienione bezpłatnie w ramach gwarancji, w przypadku gdy preferowane odszkodowanie za towar wolny od wad nie jest możliwe. Dalsze roszczenia są wykluczone. W przypadku wad, których sprzedawca nie ujął w gwarancji, nabywca może otrzymać odpowiednią ofertę w ramach rekompensaty. Reklamacje przyjmowane są drogą elektroniczną pod adresem kontakt@menito.pl bądź drogą tradycyjną. Kontakt telefoniczny jest udostępniony w celach informacyjnych. Reklamacje składane telefonicznie nie będą rozpatrywane. Czas rozpatrywania reklamacji to 14dni. Aby ubiegać się o wszelkie roszczenia z tytułu gwarancji należy zachować rachunek. Jest on zawsze wysyłany drogą elektroniczną na podany przez Państwa w zamówieniu adres e-mail. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie towaru w momencie dostawy oraz zgłoszenie pisemne wszelkich szkód. W ramach gwarancji klient ma prawo do bezpłatnej wymiany rzeczy uszkodzonych. Różnice w kolorze, nieprawidłowości w strukturze drewna i tzw pęknięcia włoskowate są naturalne i w ramach zakupu są akceptowane przez kupującego. Rzeczywiste wymiary mogą różnic się +/- 3cm. Uszkodzone przesyłki Uszkodzenie przesyłki podczas doręczenia - jeżeli podczas doręczenia widoczne są uszkodzenia przesyłki prosimy o natychmiastowe sporządzenie protokołu szkody z kurierem. Sporządzenie protokołu w każdy następny dzień skutkuje odrzuceniem wszelkich reklamacji. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń oznacza utratę roszczeń z tytułu jej uszkodzenia.Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres kontakt@menito.pl Niezgodność ilości paczek otrzymanych, a ilość widniejąca na liście przewozowym – w takim wypadku należy również spisać protokół z firmą kurierską. W większości przypadkach firma kurierska w 24h doręcza brakujące paczki jednakże sporadycznie zdarza się, że paczki zaginą – dlatego ważne jest spisanie protokołu z kurierem w dniu doręczenia. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres kontakt@menito.pl Ukryte wady towaru – mogące powstać w czasie transportu należy zgłosić przewoźnikowi w ciągu 7 dni od daty doręczenia towaru. Szkodę oraz skan protokołu należy przesłać w ciągu 24h od zaistnienia sytuacji na adres kontakt@menito.pl Za ubytki lub szkody, które powstałe w czasie transportu odpowiada firma kurierska. Klient zobowiązany jest do natychmiastowego sprawdzenia dostarczonych towarów pod względem zgodności ze złożonym zamówieniem oraz jego kompletności. Wszelkie widoczne uszkodzenia przesyłek muszą być spisane protokolarnie w dniu doręczenia. Nie dotrzymanie tego obowiązku pozbawia możliwości ubiegania się o reklamację towaru. Uszkodzenia dostarczonych towarów muszą być zgłaszane niezwłocznie jednak nie później niż 24 godziny po dostawie w formie pisemnej – preferowany kontakt poprzez e-mail kontakt@menito.pl W przypadku otrzymania przesyłki w stanie nienaruszonym klient jest zobowiązany sprawdzić przesyłkę pod względem jakościowym i ilościowym w ciągu 24h. W przypadku ujawnienia wad, braków (nie powstałych w czasie wysyłki) prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce zwroty oraz przesłanie go na adres kontakt@menito.pl w ciągu 24h od zauważenia wady. Reklamacje niespełniające powyższe warunki nie będą uwzględniane Wysyłka Państwa towar zostanie wysłany w ciągu 24h po zaksięgowaniu płatności, o ile nie podano innej informacji lub wybrali Państwo inny termin wysyłki. Firma Menito nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. Przesyłki dostarczane są przez firmy kurierskie od poniedziałku do piątku (w soboty za dopłatą 15zł). W celu uzgodnienia konkretnej godziny dostawy prosimy o kontakt z firmą kurierską. Zamówioną przesyłkę można śledzić na każdej stronie wybranego przewoźnika. Każda firma kurierska proponuje taką opcję. Gdy przesyłka zawiera więcej niż jedną paczkę, może się zdarzyć, że nie zostaną one dostarczone tego samego dnia, kurierzy mają 24 godziny, aby doręczyć brakujące przesyłki. Wysyłka przedmiotów odbywa się z różnych magazynów lub zakładów produkcyjnych zlokalizowanych na terenie całego kraju - nie gwarantujemy dostawy różnych produktów tym samym kurierem.Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze bądź dużych gabarytach paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy. Niektóre produkty są dostarczane do konsumenta bezpośrednio od producenta na palecie jednorazowej. Jednorazowa paleta, podobnie jak w przypadku kartonu i innych opakowań, powinna zostać usunięta przez odbiorcę na własny koszt. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )