LAMPA WISZĄCA PLEKSA (6482581562)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • kolor: wielokolorowy
  • rodzaj lampy: sufitowe - wiszące
SUPER JAKOŚĆ ZA NIEWIELKIE PIENIĄDZE
Sprzedający
REGULAMIN
Strona "o mnie"
Inne moje aukcje
Moje Komentarze


Kontakt
mail: dorota.komar@op.pl

Telefon: 501833644

Gadu-Gadu



Rachunek bankowy

Wpłata na konto:

84 1050 1298 1000 0092 2108 4891


F.H.U U Holendra Bartosz Komar ul.Hagera 12a 41-800 Zabrze


Koszt transportu ustalany indywidualnie (cena zależna od gabarytów przesyłki oraz odległości).

PŁATNOŚĆ ZA TRANSPORT KIEROWCY PRZY ODBIORZE !


TYLKO TERAZ 20zł
z
50zł


LAMPA WISZĄCA

PLEKSI

RÓŻNE KOLORY

RÓŻNE WZORY

Odcienie kolorystyczne mogą nieznacznie różnić się od podanych na zdjęciu ze względu na różne parametry techniczne monitorów.

Meble nie posiadają gwarancji.
Wszystkie paczki są przez nas precyzyjnie sprawdzane.

Sprzedajemy Meble najwyższej jakości.

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE ZNAJDZIESZ TAM WIELE OKAZJI I SUPER OFERTY

WYPRZEDAŻ!!! OSTATNIE SZTUKI!!!

42578840 NAPISZ DO NAS

prosimy o przemyślane zakupy


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć w formie pisemnej, wzór stanowi załącznik, który został dołączony do produktu.Sprzedający wyłącza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy w innej niż pisemna formie.Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy kurierem, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; Adres do zwrotu FHU U Holendra Bartosz KomarHagera 12 a41-800 Zabrze

reklamacje

W przypadku mebli paczkowanych prosimy w przeciągu 3 dni sprawdzić czy towar nie posiada wad fabrycznych oraz czy nie brakuje cześć zgodnie z instrukcją.Prosimy zawsze sprawdzić przy doręczycielu, czy meble nie posiadają widocznych uszkodzeń mechanicznych, ponieważ za uszkodzenia mechaniczne powstałe w transporcie odpowiada zewnętrzna firma transportowa .Przyjmując przesyłkę kupujący zobowiązany jest do:Sprawdzenia jej stanu przed podpisaniem odbioru - w szczególności pod kątem uszkodzeń, w przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz podpisanie przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń powoduję wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia w firmie kurierskiej, więc proszę sprawdzać,Jeżeli uszkodzenia nie można było zauważyć z zewnątrz i ujawniono je już po przyjęciu przesyłki, proszę niezwłocznie po ujawnieniu szkody zgłosić przewoźnikowi żądanie protokolarnego ustalenia jej stanu. Z takim żądaniem należy wystąpić nie później, niż w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki. Jeżeli ustalenie stanu dokonuje się po wydaniu, to w protokole odnotowuje się także okoliczności ustalenia ujawnienia stanu naruszenia.W sytuacji, gdy przesyłka ma oznaki naruszenia, adresat ma prawo zażądać otwarcia przesyłki w obecności kuriera i to jeszcze zanim podpisze jej odbiór. Możliwość taka wynika z art. 74 ust 1. ustawy prawo przewozowe. Przepis ten stanowi także, iż przewoźnik ten wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Z tego ostatniego stwierdzenia wynika, że kurier ma obowiązek umożliwić otwarcie przesyłki. W takim wypadku należy spisać protokół otwarcia przesyłki i to niezależnie od tego, czy stwierdzono wystąpienie szkód.Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o wysłanie do nas zdjęć z uwzględnieniem nr elementów według instrukcji na adres mail: dorota.komar@onet.pl. Po przesłaniu na wskazany adres skontaktuje się z Państwem pracownik biura obsługi reklamacji w celu ustalenia dalszego postępowania.Dział reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji rozpatrzy jej zasadność. Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana klientowi na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Pracownik działu reklamacji skontaktuje się telefonicznie lub mailowo w sprawie ustalenia terminu i trybu dostawy/wymiany uszkodzonych elementów.Wszelkie wątpliwości związane z reklamacjami proszę wyjaśniać pod numerem telefonu 517961998

pozostałe informacje

W przypadku odbioru osobistego, po zaksięgowaniu przelewu - nie odebranie towaru w ustalonym terminie do 2 dni wiąże się z naliczeniem kosztów magazynowania 20 zł na dzień za sztukę. Zmiana adresu dostawy zamówienia musi być uzgodniona ze sprzedającym w takim przypadku firma transportowa ma prawo ustalić inne koszty dostawy. Do wysyłek kurierskich jest doliczana opłata zgodnie z cennikiem usług zawartych między sprzedającym. W przypadku zamówionego towaru posiadającego szczególne elementy takie jak: szyba, lustro itp. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do otwarcia opakowania przed wysyłką towaru w obecności kuriera lub pracownika firmy transportowej w celu potwierdzenia wysłania nieuszkodzonego towaru.