Lampa wisząca PEGASUS INOX regulowana (6541904300)

zakończona
278,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 8,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kolor: czarny
  • ilość punktów światła: 1
  • rodzaj lampy: sufitowe - wiszące

BigSale - Outlet
  • SKLEP FIRMOWY
    Ul. Konopnickiej 11
    Tarnów
  • KONTAKT TELEFONICZNY
    Masz
    pytania?
    Zadzwoń do nas! 696 032 740

    e-mail: net@bigsale.com.pl
  • KONTO BANKOWE
    BZ WBK S.A.
    Numer rachunku:

    30 1090 1838 0000 0001 1198 0492
WYSYŁKA
  • Formy płatności :
    Płatność przy odbiorze
    Przedpłata na konto

  • Forma wysyłki:
    Kurier /przelew lub pobranie/

    Poczta Polska /tylko przelew/
    Odbiór osobisty /po uzgodnieniu/

Lampa wisząca PEGASUS INOX regulowana



Lampa wisząca PEGASUS posiada duży, poliestrowy abażur w czarnym kolorze. Obrotowy przegub wykonany jest ze stali nierdzewnej i posiada możliwość obrotu w zakresie ok. 340°.



Specyfikacja:

  • Producent: Palatzo Design
  • Model: PEGASUS, 7855/44
  • Zasilanie: 220-240 V
  • Styl: nowoczesny
  • Mocowanie źródła światła: E27
  • Ilość źródeł światła: 1
  • Zalecana maks. moc żarówki: 60 W
  • Materiał wykonania: stal nierdzewna/poliester
  • Kształt/kolor abażuru: stożkowy/czarny
  • Możliwość regulacji wysokości abażuru w zakresie ok. 75 cm
  • Podstawa lampy posiada możliwość obrotu wysięgnika z abażurem w zakresie ok. 340°
  • Mocowanie abażuru posiada regulowany przegub, który umożliwia regulację położenia klosza po zmianie wysokości lampy

Wymiary:

  • Wysokość lampy maksymalna: ok. 150 cm
  • Średnica abażuru: Ø 30/50
  • Wysokość abażuru: 28 cm
  • Waga: ok. 5,5 kg

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX­XX

Stan towaru: NOWY, sprawny, oryginalne opakowanie (lekko przyniszczone), obrazkowa instrukcja montażu,

DELIKATNE ryski, przytarcia na metalowych elementach - po zamontowaniu bardzo słabo lub zupełnie niewidoczne,

REAL FOTO na życzenie,

Proszę sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli opakowanie jest w stanie nienaruszonym.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody – formularz posiada kurier. Tylko w przypadku sporządzenia takiego protokołu, przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, zachowują Państwo prawo do zgłoszenia reklamacji.


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 696 032 740
    Poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), KUPUJĄCY który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli jednak KUPUJĄCY wybrał sposób dostarczenia artykułu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez SPRZEDAJĄCEGO, ten nie jest zobowiązany do zwrotu KUPUJĄCEMU poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia artykułu w posiadanie przez KUPUJĄCEGO lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, KUPUJĄCY zobowiązany jest poinformować SPRZEDAJĄCEGO o swojej decyzji odstąpienia od umowy w formie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. KUPUJĄCY może (ale nie musi) skorzystać z wzoru formularza dostarczanego przez SPRZEDAJĄCEGO. Formularz ten dostępny jest również na stronie internetowej www.bigsale.com.pl (zakładka: Druki do pobrania). Oświadczenie może zostać przesłane pocztą pod adres: MetalMix s.c., 33-100 Tarnów, ul. Konopnickiej 11, jednakże SPRZEDAJĄCY dopuszcza również możliwość przesłania oświadczenia drogą elektroniczną pod adres: net@bigsale.com.pl. 4. Formularz odstąpienia od umowy wraz z informacją o korzystaniu z prawa odstąpienia od umowy SPRZEDAJĄCY dostarcza KUPUJĄCEMU drogą elektroniczną. Na życzenie KUPUJĄCEGO formularz odstąpienia od umowy oraz informacja o korzystaniu z prawa odstąpienia od umowy mogą być również dostarczone w wersji papierowej wraz z przesyłką. 5. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich artykułów objętych zamówieniem lub tylko wybranych. 6. Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu wskazanego w punkcie 1. 7. SPRZEDAJĄCY niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy potwierdzi KUPUJĄCEMU fakt jego otrzymania w formie w jakiej oświadczenie zostało mu doręczone. 8. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z powyższą procedurą, umowę uważa się za niezawartą. 9. SPRZEDAJĄCY niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci KUPUJĄCEMU wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia do niego zakupionych artykułów. SPRZEDAJĄCY może wstrzymać się ze zwrotem płatności KUPUJĄCEMU do chwili otrzymania z powrotem artykułów lub dostarczenia przez KUPUJĄCEGO dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. KUPUJĄCY pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu artykułów z tytułu odstąpienia od umowy (koszty opakowania, zabezpieczenia i odesłania). 11. SPRZEDAJĄCY dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KUPUJĄCY, chyba że ten zgodzi się na inny sposób zwrotu. W przypadku płatności za pośrednictwem serwisu PayU, zwrot płatności odbywa się na wskazany przez KUPUJĄCEGO rachunek bankowy. W sytuacji, gdy KUPUJĄCY dokonał zapłaty za artykuł przy odbiorze, zaleca się by w razie odstąpienia od umowy wyraził zgodę na zwrot środków na rachunek bankowy. 12. KUPUJĄCY w przypadku odstąpienia od umowy ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy zwrócić artykuły SPRZEDAJĄCEMU lub przekazać je osobie przez niego upoważnionej. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie artykułów przed upływem wymienionego w zdaniu poprzednim terminu. 13. KUPUJĄCY ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości artykułu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania artykułu. 14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje KUPUJĄCEMU w przypadku, gdy zakupione artykuły ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, a także gdy przedmiotem zakupu są nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

1. Jeżeli zakupiony artykuł ma wadę, KUPUJĄCY ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi lub gwarancji (jeżeli na dany artykuł została udzielona przez SPRZEDAJĄCEGO). 2. Uprawnienie opisane w punkcie 1 nie dotyczy wad występujących w artykułach, które zostały wystawione do sprzedaży jako używane lub niepełnowartościowe i wady te zostały szczegółowo przedstawione w opisie danego artykułu. 3. Jeżeli przedmiotem umowy jest artykuł używany, odpowiedzialność SPRZEDAJĄCEGO z tytułu rękojmi wynosi jeden rok licząc od dnia wydania (dostarczenia) artykułu KUPUJĄCEMU, w pozostałych przypadkach odpowiedzialność ta wynosi dwa lata. 4. W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej, jeżeli KUPUJĄCY składa reklamację na podstawie rękojmi może żądać od SPRZEDAJĄCEGO: a) wymiany artykułu na nowy; b) usunięcia wady (naprawy artykułu); c) obniżenia ceny artykułu; d) odstąpienia od umowy – nie dotyczy w sytuacji gdy wada jest nieistotna. 5. Jeżeli KUPUJĄCY żąda wymiany artykułu na wolny od wad lub usunięcia wady, SPRZEDAJĄCY może odmówić zadośćuczynienia żądaniu KUPUJĄCEGO jeżeli: a) jest to niemożliwe do wykonania przez SPRZEDAJĄCEGO; b) wymagałoby to nadmiernych kosztów w stosunku do drugiego możliwego rozwiązania. 6. SPRZEDAJĄCY jest obowiązany wymienić wadliwy artykuł lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 14 dni. Jeżeli SPRZEDAJĄCY nie dochowa tego terminu, KUPUJĄCY może wyznaczyć mu dodatkowy termin na doprowadzenie artykułu do zgodnego z umową, a w przypadku dalszego wstrzymywania się SPRZEDAJĄCEGO ze spełnieniem żądania, KUPUJĄCY może od umowy odstąpić lub żądać obniżenia ceny. 7. SPRZEDAJĄCY może złożyć reklamację pisemnie pod adres siedziby firmy: Metalmix s.c., 33-100 Tarnów, ul. M. Konopnickiej 11. Możliwe jest też złożenie reklamacji drogą elektroniczną pod adres: net@bigsale.com.pl. 8. SPRZEDAJĄCY ma obowiązek rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego w terminie 14 dni. W przypadku niedotrzymania tego terminu, uznaje się roszczenie reklamacyjne za zasadne. 9. Reklamowane artykuły należy odesłać pod adres siedziby firmy: Metalmix s.c., 33-100 Tarnów, ul. M. Konopnickiej 11. Istnieje również możliwość zwrócenia się do SPRZEDAJĄCEGO z prośbą o odbiór reklamowanych artykułów za pośrednictwem firmy kurierskiej. 10. Koszty odesłania reklamowanych artykułów obowiązany jest ponieść SPRZEDAJĄCY.

pozostałe informacje

GWARANCJA ORAZ ZASADY REALIZACJI ROSZCZEŃ GWARANCYJNYCH 1. Artykuły oferowane w sklepie internetowym „BigSale Outlet” są zazwyczaj nowe, ale mogą występować również artykuły używane lub pozagatunkowe. Najczęściej artykuły te pochodzą z likwidacji sklepów, nadwyżek magazynowych, końcówek kolekcji, zwrotów konsumenckich, itp. Często są to również artykuły powystawowe lub po prezentacyjne. Informacja o stanie technicznym artykułów, w tym również informacja o wadach, brakach, czy defektach danego artykułu jest zawsze umieszczana w opisie przedmiotu. 2. Jeżeli na dany artykuł została udzielona gwarancja i wydana została KUPUJĄCEMU karta gwarancyjna wystawiona przez SPRZEDAJĄCEGO, oznacza to, że gwarantem jakości danego artykułu jest firma Metalmix s.c., z siedzibą w Tarnowie (33-100) przy ulicy M. Konopnickiej 11. 3. Gwarancja udzielona przez SPRZEDAJĄCEGO nie wyklucza, ani nie zastępuje gwarancji producenta, jeżeli taka obowiązuje na dany artykuł. SPRZEDAJĄCY nie ma obowiązku brać udziału w postępowaniu reklamacyjnym opartym na gwarancji udzielonej przez producenta artykułu. 4. Gwarancja udzielona przez SPRZEDAJĄCEGO nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień KUPUJĄCEGO wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 5. Wykonywanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność SPRZEDAJĄCEGO z tytułu rękojmi. 6. Okres obowiązywania gwarancji udzielonej przez SPRZEDAJĄCEGO jest każdorazowo podany w opisie danego artykułu, jest też zawarty w dokumencie gwarancyjnym wydawanym KUPUJĄCEMU. 7. Gwarancja udzielana przez SPRZEDAJĄCEGO obowiązuje wyłącznie w przypadku transakcji dokonywanych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Jeżeli w okresie obowiązywania gwarancji, ujawnią się wady danego artykułu, które uzasadniają zgłoszenie roszczenia reklamacyjnego, wówczas KUPUJĄCY powinien je niezwłocznie złożyć, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od momentu ujawnienia się wady. 9. Zgłoszenie reklamacyjne należy złożyć pisemnie, przesyłając je pod adres: Metalmix s.c., 33-100 Tarnów, ul. M. Konopnickiej 11. Możliwe jest też złożenie reklamacji drogą elektroniczną pod adres: net@bigsale.com.pl. 10. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć kserokopię dowodu zakupu (paragon, faktura VAT) oraz kserokopię karty gwarancyjnej (strony głównej). 11. Dostarczenie reklamowanego artykułu do SPRZEDAJĄCEGO leży po stronie KUPUJĄCEGO i odbywa się na jego koszt, chyba że inaczej postanowiono pomiędzy stronami. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, KUPUJĄCEMU przysługuje zwrot kosztów dostarczenia reklamowanego artykułu według cennika krajowego na usługi Poczty Polskiej. SPRZEDAJĄCY nie pokrywa kosztów dostarczenia reklamowanego artykułu za pośrednictwem innego przewoźnika, chyba że zostało to wcześniej uzgodnione ze SPRZEDAJĄCYM i potwierdzone przez niego na piśmie. 12. W celu zapewnienia prawidłowego przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego, KUPUJĄCY zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić odesłanie reklamowanego artykułu ze SPRZEDAJĄCYM. 13. SPRZEDAJĄCY nie przyjmuje żadnych nieuzgodnionych wcześniej przesyłek odsyłanych za pobraniem, czy też doręczanych na jego koszt. 14. Reklamowany artykuł powinien być dostarczony SPRZEDAJĄCEMU odpowiednio czysty, we właściwym opakowaniu oraz z wyposażeniem, które zostało dołączone do danego artykułu w chwili sprzedaży. Powinien być również odesłany w oryginalnym opakowaniu, jeżeli w takim został dostarczony KUPUJĄCEMU. Do odsyłanego należy ponadto dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży oraz inne dokumenty, jeżeli takie uzgodnienia zostały poczynione ze SPRZEDAJĄCYM. 15. Zgłoszenie reklamacyjne zostanie rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia dostarczenia artykułu SPRZEDAJĄCEMU. 16. W przypadku uznania roszczenia reklamacyjnego za uzasadnione SPRZEDAJĄCY usunie wadę reklamowanego artykułu w terminie 21 dni od dnia dostarczenia go SPRZEDAJĄCEMU. W takim przypadku ponowne dostarczenie artykułu KUPUJĄCEMU leży po stronie SPRZEDAJĄCEGO. 17. W przypadku gdy dana wada nie będzie możliwa do usunięcia SPRZEDAJĄCY może zaproponować KUPUJĄCEMU wymianę reklamowanego artykułu na inny, bądź zwrot zapłaconej kwoty. 18. KUPUJĄCY traci prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, w przypadku: a. zerwania lub uszkodzenia plomb i zabezpieczeń nałożonych oryginalnie lub przez serwis SPRZEDAJĄCEGO; b. uszkodzenia lub usunięcia tabliczek znamionowych, numerów seryjnych i innych identyfikatorów artykułu; c. używania artykułu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub niezastosowania się do zaleceń zawartych w instrukcji obsługi; d. uszkodzenia artykułu z przyczyn leżących po stronie KUPUJĄCEGO; e. dokonywania napraw artykułu we własnym zakresie; f. niedostarczenia dokumentów koniecznych do zgłoszenia reklamacji (dowód zakupu, karta gwarancyjna). 19. Ponadto gwarancja nie obejmuje wad części i elementów, które przy eksploatacji zgodnej z zaleceniami ulegają naturalnemu zużyciu. 20. KUPUJĄCY traci również uprawnienia wynikające z gwarancji jeżeli przesyłka w chwili dostarczenia nie została sprawdzona w obecności osoby odpowiedzialnej za jej doręczenie, a w przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia artykułu nie został sporządzony protokół szkody podpisany przez osobę, która daną przesyłkę doręczyła. 21. Różnice w wyglądzie towarów sprzedawanych w niniejszym sklepie internetowym, które wynikają z indywidualnych ustawień i parametrów sprzętu komputerowego nie mogą stanowić podstawy do reklamacji zakupionego towaru.