LAMPA TYLNA WEW PRAWA AUDI A6 C7 SEDAN (6912027383)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: prawe
  • producent części: valeo

                                                               PRZEDMIOT SPRZEDAŻY:

                                                             LAMPA TYLNA WEW PRAWA

                                                                   AUDI A6 C7 SEDAN

                                  CZĘŚĆ POCHODZI Z DEMONTAŻU, STAN JAK NA ZDJĘCIACH

                  PRZED ZAKUPEM PROSZĘ O KONTAKT W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI

                                                                 KONTAKT 661492952

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MOTORBUD Sp. z o.o.
Polna 16
62-095 Murowana Goślina
NIP: 7822487931
REGON: 301263011
KRS: 0000341590

kontakt

  • 661-492-952
    Infolinia czynna w dni pracujące pn. - pt.w godz. 8:00-17:00
  • motorbud@wp.pl
    Na maile odpowiadamy w dni pracujące od pn. do pt. w godz. 8:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MOTORBUD Sp. z o.o.
Polna 16
62-095 Murowana Goślina
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem motorbud@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

pozostałe informacje

Przy odbiorze paczki od kuriera (z wyłączeniem wysyłki Pocztą Polską) zaleca się sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera doręczającego tuż po podpisaniu listu przewozowego i ewentualnym opłaceniu pobrania. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego towaru prosimy spisać protokół szkody. Pozwoli to nam na skuteczną reklamację w firmie kurierskiej. W przypadku reklamacji przed odesłaniem do Sprzedawcy towaru, zalecamy skontaktować się z nim mailowo. W odpowiedzi otrzymają Państwo szczegóły dalszego postępowania. Nie zalecamy odsyłać towaru na własną rękę gdyż najczęściej Sprzedawca robi zlecenie na odbiór reklamowanego towaru na własny koszt. W szczególności nie zalecamy wysyłania towaru na koszt Sprzedawcy lub za pobraniem, gdyż takie przesyłki nie będą odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. W przypadku zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) należy towar dostarczyć do Sprzedawcy na własny koszt. Przesyłki odesłane za pobraniem lub na koszt Sprzedawcy nie będą przez niego odbierane i wrócą do nadawcy na jego koszt