Lampa tylna lewa RENAULT LAGUNA KOMBI 1998- VALEO (6950752745)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
190,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Niemcy 40,00 zł
Zakupy od 1 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe
  • producent części: valeo
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]

opis

Części samochodowe w
atrakcyjnych cenach!

Lampa tylna

RENAULT LAGUNA KOMBI 1998-

Opis produktu

Lokalizacja: Lewa strona (od kierowcy)

OEM: 7700429516

Pasuje do: RENAULT LAGUNA KOMBI 1998-
Żarówki w komplecie: brak

Stan przedmiotu: Fabrycznie nowy, nigdy nie używany, nie uszkodzony

PRODUCENT VALEO

Dostawa i płatność
od 16,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u automoti za co najmniej 1 200,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Punkty odbioru

Warszawa
Robotniacza 11/13 lokal 21
02-261 Warszawa
woj. mazowieckie
email: zamowienia@moti.net.pl
tel.: 798 023 508

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Moti Sp.z.o.o.
Robotnicza 11/13
02-261 Warszawa
Dodatkowe informacje

Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać pod adresem: zamowienia@moti.net.pl. 

Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do obowiązujących przepisów. W celu skorzystania z tych uprawnień warto skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy). Jeżeli pełnowartościowa sprzedana rzecz ma wadę, Kupujący - Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Oświadczenia te złożyć należy na piśmie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila (w przypadku skorzystania przez Kupującego z tej możliwości, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą elektroniczną). Kupujący w przypadku reklamacji zobowiązany jest odesłać rzecz wadliwą sprzedawcy. Koszt odesłania najtańszą drogą zostanie Kupującemu - Konsumentowi zwrócony po uwzględnieniu reklamacji. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, po zbadaniu rzeczy, może jednak, jeżeli nie powoduje to nadmiernych niedogodności dla Kupującego, zamiast uwzględnienia żądania Kupującego, wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane!

Wszystkie powyższe zapisy nie dotyczą towarów sprzedawanych jako produkty uszkodzone (stosownie opisane i prezentowane na oddzielnych aukcjach).

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Moti Sp. z o. o.
Robotnicza 11/13 lokal nr. 21
02-261 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny celem ustalenia szczegółów zwrotu. ZWROTY Zgodnie z przepisami Kupujący - Konsument (w myśl art. 22 zn.1 kc: "Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową") może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać do Sprzedającego w wyżej wskazanym terminie na jego adres bądź też wysłać je Sprzedającemu drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany wyżej. Jeżeli Kupujący skorzysta z tej drugiej możliwości, Sprzedający zobowiązuje się do przesłania niezwłocznie potwierdzenia otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku – tj. pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zwracany towar należy odesłać na adres Sprzedawcy niezwłocznie wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie rzeczy przed jego upływem. Do oświadczenia o odstąpieniu warto dołączyć informację o nicku konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerze zamówienia oraz ewentualnie numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota (co przyspiesza procedurę zwrotu). Informacje te należy również przesłać mailowo na adres: zamowienia@moti.net.pl. Sprzedawca po odstąpieniu od umowy zwraca Kupującemu - Konsumentowi cenę zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki do Kupującego najtańszym sposobem (bez względu na sposób wysyłki wybrany przez Kupującego). Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący - Konsument dokonał płatności, chyba że Kupujący - Konsument wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia szczegółów zwrotu.  

O sprzedającym
automoti
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

2715

 

11

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 798 023 508
  • 798 023 509
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ODBIÓR OSOBISTY Towar zamówiony do godziny 17:00 można odebrać osobiście w kolejny dzień roboczy w naszym biurze od godziny 8:00 do 17:00 (ul. Robotnicza 11/13, II piętro lokal 21). Płatność na miejscu tylko gotówką!

Pozostałe informacje

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE REGULAMINU

Poniższy dokument reguluje zasady dokonywania zakupów u Sprzedawcy - Automoti. Warunki sprzedaży określają obowiązujące przepisy prawa, regulamin Allegro oraz możliwe indywidualne ustalenia między Sprzedawcą a Kupującym. Sprzedawcą zarejestrowanym na koncie Automoti jest: Moti Sp. z o.o, ul. Robotnicza 11/13, 02-261 Warszawa, NIP: 522-304-87-91, adres e-mail: zamowienia@moti.net.pl. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie są fabrycznie NOWE. Towary sprzedawane na aukcjach sprzedawane są jako wyroby pełnowartościowe, lub jako towary uszkodzone. Informacja o rodzaju przedmiotu znajduje się na poszczególnych aukcjach. Wszystkie informacje uzyskane przez Sprzedawcę od producenta podane są w opisie aukcji. Ze względu na prowadzenie sprzedaży poprzez różne kanały dystrybucji, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy sprzedaży towaru ze względu na braki magazynie.

PRZEBIEG TRANSAKCJI

Kliknięcie przez Kupującego opcji "Kup Teraz" jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży i rodzi po stronie Kupującego obowiązek zapłaty za zakupiony towar i koszt jego przesyłki. Kliknięcie tego przycisku oznacza, że Kupujący wie, że powstaje po jego stronie obowiązek zapłaty na rzecz Sprzedawcy za zakupiony towar. Po dokonaniu zakupu, Kupujący dokonuje wyboru sposobu płatności oraz formę wysyłki. Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w zdefiniowanym przez Allegro polu "Dostawa i płatność" bezpośrednio nad opisem aukcji.

Dostępne są następujące formy płatności:

"PayU" - to najszybszy, najtańszy i najprostszy sposób na finalizację transakcji. W sytuacji, gdy adres do wysyłki oraz dane Kupującego są takie same, oraz gdy Kupujący NIE prosi o fakturę wystarczy kliknąć na "Kup Teraz" i wybrać opcję płatności "PayU". Umożliwia to najszybszą wysyłkę towaru do Kupującego, jeszcze przed faktycznym zaksięgowaniem pieniędzy na naszym koncie.

Przedpłata przelewem na konto  20 1750 0009 0000 0000 3153 3562 (Raiffeisen Polbank). W tytule przelewu należy podać login oraz numer aukcji z Allegro. W powyższym przypadku (bez zmiany danych do wysyłki i bez faktury – faktura wysyłana jest na życzenie klienta po zaksięgowaniu wpłaty) nie ma potrzeby wypełniania dodatkowych formularzy opcji dostawy innych niż formularz Allegro. Jeżeli dokonano zakupu na kilku aukcjach i zapłacono prawidłowy koszt wysyłki, Kupujący zobligowany jest przekazać o tym fakcie informację mailowo lub telefonicznie. W przypadku wpłacenia nieprawidłowej wymaganej kwoty, obsługa sklepu w godzinach pracy niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w formie wiadomości e-mail. Na płatność Sprzedawca oczekuje 14 dni od zakupu. Po upływie tego terminu transakcja zostaje anulowana a Sprzedawca występuje do serwisu Allegro o zwrot prowizji.

Płatność za pobraniem - cenę zamówionego towaru powiększoną o koszt wysyłki należy uiścić przy odbiorze paczki u kuriera.

W przypadku zmiany jakiegokolwiek z aspektów (zmiana formy zapłaty z "przedpłaty" na "pobranie", zmiana danych do wysyłki na inne niż dane Kupującego wpisane w profilu Allegro) po kliknięciu opcji „Kup Teraz”, oraz zatwierdzeniu zakupu poprzez kliknięcie opcji „Płacę”, Kupujący zobligowany jest do wypełnienia formularza pozakupowego poprzez odpowiedni wybór opcji, oraz ewentualnie wpisując w odpowiednie pola danych do faktury VAT. Potwierdzenie transakcji w inny sposób niż podany powyżej, lub wpisanie innych danych w tytule przelewu, może wydłużyć czas realizacji zamówienia.  

WYSYŁKA TOWARU

Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar jest wysyłany zwykle tego samego dnia, gdy do godz. 15.00 nastąpi zaksięgowanie wpłaty, dokonanie płatności w systemie PayU lub wybór opcji płatność za pobraniem (płatność przy odbiorze), nie później niż w terminie 3 dni roboczych od tych zdarzeń. Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy DPD. Przy wysyłce paczki poprzez firmę kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do Kupującego. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki, a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Allegro, a jeżeli paczka ma być wysłana na inny adres - o podanie telefonu kontaktowego adresata (najlepiej komórkowy). Jeżeli w odpowiednim polu formularza zakupowego Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na adres Kupującego z profilu Allegro. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż adres Kupującego zdefiniowany w profilu Allegro nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób. Do zmiany adresu doręczenia paczki  wymagany jest kontakt na adres mailowy – zamowienia@moti.net.pl. Dane osobowe Kupującego udostępnienie przez system Allegro Sprzedającemu do realizacji umowy - w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu nie są udostępniane żadnym innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.

WYSYŁKA TOWARU DO NIEMIEC

Uwaga! Nie wysyłamy paczek do BÜSINGEN i ELGOLAND.

CENA I KOSZTY

Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich i są cenami brutto, to jest zawierają podatek VAT. Powyższe ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w każdej aukcji lub w przypadku zakupu większej ilości towaru, uzgodniony ze Sprzedawcą. Stanowi on odrębną pozycję na dokumencie sprzedaży. Do każdego zamówienia może być wystawiona na życzenie klienta faktura VAT.  Po dokonaniu zakupu należy wypełnić pozakupowy formularz Allegro wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca na aukcji w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Kup Teraz". Koszty wysyłki towarów są zawsze podane na danej aukcji i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez firmę kurierską, ponieważ obejmują również koszty opakowania i ewentualnie zabezpieczenia towaru. Koszt wysyłki podany przy aukcji w zdefiniowanej przez Allegro sekcji (zakładce) "Dostawa i płatność" dotyczy 1 szt. (lub kpl., pary) przedmiotu z danej aukcji. W większości aukcji, w tej samej zakładce, podany jest dodatkowo koszt wysyłki większej ilości towaru tego samego rodzaju (np. lewej i prawej strony tej samej części wystawionych na dwóch różnych aukcjach). Przy zakupie większej ilości przedmiotów (niekoniecznie z tej samej aukcji) zazwyczaj mogą one być wysłane w jednej paczce. Jednak w takim przypadku koszt wysyłki należy ustalić ze Sprzedawcą poprzez e-maila – zamowienia@moti.net.pl. Uzależniony on będzie od wagi całej paczki, wielkości oraz kształtu.

DOWÓD ZAKUPU

Jako dowód zakupu wystawiany jest paragon lub faktura VAT (wysyłane drogą elektroniczną) wedle życzenia. Kupujący powinien po dokonaniu zakupu wypełnić allegrowy formularz pozakupowy wprowadzając dane do faktury w odpowiednie pola specjalnie do tego celu zdefiniowane.  

Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera. W przypadku, gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody przesyłki. W przypadku, gdy przesyłka jest uszkodzona, a została odebrana bez protokołu szkody reklamacja lub zwrot może nie zostać uznany.