LAMPA SUFITOWA ABAŻUR ŻYRANDOL PL !! 48 WZORÓW !! (6482087599)

zakończona
53,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • średnica klosza: 35.00 [cm]
  • długość/wysokość: 20.00 [cm]
  • rodzaj lampy: sufitowe - wiszące
  • kolor: odcienie żółtego i złota, odcienie pomarańczowego , odcienie czerwieni, odcienie różowego, odcienie fioletowego, odcienie błękitu, odcienie brązowego, odcienie szarości, czarny, wielokolorowy
LAMPA SUFITOWA ŚR. 35
48 WZORÓW
POLSKI PRODUCENT

Lampa typu zwis, wykonana przez polskiego producenta gwarantującego najwyższą jakoś.

DANE TECHNICZNE :

  • WYSOKOŚĆ 20 cm
  • ŚREDNICA: 35 cm
  • ZASILANIE: 230 [ V ] BEZ TRANSFORMATORA
  • TYP ŻARÓWKI: E27 MOCOWANIE NA OPRAWKĘ
  • MOC MAX. ŻARÓWKI: 60W LUB ENERGOOSZCZĘDNE
  • MATERIAŁ : TWORZYWO SZTUCZNE (PCV)
  • MATERIAŁ KONSTRUKCJI: METAL

W ZESTAW WCHODZI ZWIS 70 cm.

DOWÓD ZAKUPU: POTWIERDZENIA ZAKUPU, FAKTURA VAT

GWARANCJA: 24 M-CE

PO ZAKUPIE PROSIMY O INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ WYBRANEGO ABAŻURU ORAZ KOLORU ZWISU ( CZARNY, BIAŁY, CZERWONY, ZIELONY )


Zakupiony towar wysyłam w ciągu 24 godzin ( dni robocze ) od daty zaksięgowania należności na koncie.

ABAŻURY SĄ WYSYŁANE W ZABEZPIECZONYM KARTONIE.

GALERIA WZORÓW:

Kolekcja 1

Kolekcja 2

Kolekcja 3

Kolekcja 4

Kolekcja 5

Wszystkie paczki są wysyłane firmą kurierska GLS

WSZYSTKIE WYSYŁANE PACZKI SĄ UBEZPIECZONE Z ZWIĄZKU Z TYM PROSZĘ O DOKŁADNE SPRAWDZANIE STANU ZAWARTOŚCI PACZKI PRZY ODBIORZE. KURIER JEST ZOBOWIĄZANY POCZEKAĆ, W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK STWIERDZONYCH USZKODZEŃ SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY. REKLAMACJE BEZ TAKIEGO PROTOKOŁU NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE.

Sprzedający
PAMI-SKLEP
Strona "o mnie"
Inne moje aukcje
Moje Komentarze


Kontakt

Zadaj pytanie sprzedającemu
pami.sklep@wp.pl
Tel­efon: 601163280



Regulamin aukcji


Rachunek bankowy

95150013991213900660­820000

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • KREDYT BANK S.A. 95150013991213900660820000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Regulamin naszego sklepu: http://tabliceff.nazwa.pl/regulamin.pdf

kontakt

  • 34 366 61 41
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanego towaru, masz prawo go zwrócić. Szczegóły w naszym regulaminie. Formularz odstąpienia od umowy zakupu dostępny tutaj: http://tabliceff.nazwa.pl/odstapienie.pdf

reklamacje

Formularz reklamacyjny: http://tabliceff.nazwa.pl/reklamacja.pdf Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny, lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.> SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.