LAMPA ŚCIENNA LUSTER KINKIET ZUMA LINE 1448-WG (6950747862)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
149,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Siedlce, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj lampy: kinkiety
  • rodzaj gwintu: G9
  • moc: 33 [W]
  • ilość punktów światła: 1
  • kolor: biały
  • materiał: aluminium
  • długość/wysokość (cm): 13 [cm]
  • pomieszczenie: biuro, jadalnia, salon, sypialnia
  • E-MAIL: allegro@hurtelektryczny.pl

LAMPA ŚCIENNA LUSTER KINKIET ZUMA LINE 1448-WG


NASZA CENA: 149,00zł

Kinkiet lampa oprawa ścienna Zuma Line Luster 1x33W G9 biały 1448-WG - Produkty firmy Zuma Line, dzięki przemyślanemu wzornictwu i starannemu wykonaniu, w odpowiedni sposób łączą estetykę z funkcjonalnością i komfortem użytkowania. Każda z oferowanych lamp posiada niepowtarzalne walory, stanowiące o jej wyjątkowości. Różnorodne kształty i rozmiary, niebanalne designerskie formy, a także staranność i dbałość o szczegóły sprawiają, że lampy Zuma Line nie tylko we właściwy sposób oświetlą dowolne pomieszczenie, ale nadadzą mu przy tym unikalny styl, który zachwyci domowników oraz gości. Atrakcyjna cena oraz precyzja wykonania - oto atuty opraw Zuma Line.

Źródło światła w komplecie NIE
Źródło światła 1x33W/ G9
Wysokość (mm) 130
Uwagi możliwość stosowania żarówek LED (brak źródła światła w zestawie)
Trzonek G9
Szerokość (mm) 65
Okres gwarancji 2 lata
Moc [W] 1x33W
Materiał aluminium
Kolor biały
Klasa szczelności IP20
Ilość źródeł 1
Zobacz nasze pozostałe aukcje:




ASAJ Sp. z o.o.
ul. Tetmajera 1
08-110 Siedlce
NIP: 821-22-27-830


tel. (22) 230 22 96
email: allegro@hurtelektryc­zny.pl


Firma kurierska GLS:
Przelew
Pobranie

Paczkomaty:
Przele­w
Pobranie

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u hurtelektryczny za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Marka ASAJ istnieje na polskim rynku dystrybucyjnym od 1990 roku.

ASAJ to największa sieć hurtowni elektroinstalacyjnych i salonów oświetlenia we wschodniej i centralnej Polsce. Firma posiada 15 filii stacjonarnych, dwa internetowe sklepy detaliczne Hurt elektryczny oraz Światło i styl, a także biznesową platformę internetową. Zatrudnia ponad 300 wykwalifikowanych Pracowników. Od 2003 r. ASAJ jest członkiem elitarnej grupy zakupowej FEGIME - organizacji skupiającej około 230 niezależnych hurtowni z 18 krajów Europy. W gronie handlowych i dystrybucyjnych organizacji branży elektrycznej wyróżnia nas: szeroka dostępność towarów, elastyczność w działaniu oraz nowoczesność stosowanych technologii. Szczycimy się wieloletnim doświadczeniem w zakresie obsługi: instalatorów, dużych firm wykonawstwa elektrycznego i budowlanego, organizacji handlowych – dystrybucji, inwestorów oraz klientów detalicznych. Świadczymy profesjonalne usługi: projektowania i doboru oświetlenia technicznego, obsługi inwestycji elektroenergetycznych, projektowania i prefabrykacji rozdzielnic oraz obsługi projektantów wnętrz. ASAJ to firma, która reprezentuje wysokie normy etyczne, przestrzega zasad kodeksu kupieckiego i działa zgodnie z ideą odpowiedzialnego biznesu. Potwierdzeniem naszej pozycji i biznesowej rzetelności są osiągane przez firmę wyniki oraz zdobywane prestiżowe nagrody m. in.: „Gazele Biznesu”, „Dobry Płatnik” i „Rzetelny w Biznesie”. ASAJ to odpowiedzialny i rzetelny partner w biznesie!

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Asaj Sp. z o.o. - Sklep Internetowy
Tetmajera 1
08-110 Siedlce
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@hurtelektryczny.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.