LAMPA REFLEKTOR PRZÓD VOLVO S40 V40 00-02 PRAWY (6999469441)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
269,00 zł
z 50 sztuk

Strona zabudowy:

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: TYC
  • strona zabudowy: prawe
  • rodzaj świateł mijania: tradycyjne / halogenowe
  • wersja: europejska
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • regulacja wysokości: elektryczna

opis

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST REFLEKTOR PRZEDNI PRAWY

DO SAMOCHODÓW VOLVO S40/V40 2000-2002

          SPECYFIKACJA

  • Lokalizacja: Przód
  • Strona: Prawa
  • Żarówki: H7+H7
  • Kompletacja: Bez silnika regulacji w zestawie
  • Kolor: Czarna ramka odbłyśnika
  • Regulacja: Elektryczna
  • Homologacja: ECE
  • Stan: Nowy

          ZASTOSOWANIE

  • Volvo S40/V40 2000-2002

          NUMERY ORYGINALNE

  • 30899679
  • 30896577
  • 30865995
  • A904110-ECK
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 20,00 zł

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

ACK
Zwycięstwa 11
47-225 Kędzierzyn-Koźle
woj. opolskie
email: marketing@ksiezarek.com
tel.: 77 488 62 28

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 08:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA NA PODSTAWIE GWARANCJI     


Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone  przez przedsiębiorcę, czyli gwaranta.  Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w  języku polskim. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia  konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych  w oświadczeniu gwarancyjnym.    Gwarantem może być producent, importer, dystrybutor. Czas gwarancji zależy od woli gwaranta, może więc ona trwać  np. rok lub 5 lat bądź zostać udzielona dożywotnio.  Uwaga: Okres gwarancji naszych produktów to rok od momentu  wystawienia dokumentu sprzedaży! Gwarancja obejmuje reklamacje odnośnie wad fabrycznych  Chyba że towar ma inne właściwości określone w oświadczeniu  gwarancyjnym. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

ACK
Zwycięstwa 11
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA NA PODSTAWIE RĘKOJMI


Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną. Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz: - nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć - nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę - nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę - została wydana kupującemu w stanie niezupełnym Wada prawna - może polegać na tym, że kupiony przez konsumenta towar: - jest własnością osoby trzeciej - jest obciążony prawem osoby trzeciej - cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: - wymiany towaru na nowy - naprawy towaru - obniżenia ceny - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta: byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy – np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaruw porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat). Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: naprawy towaru,wymiany towaru na nowy,obniżenia ceny towaru,to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 


REKLAMACJA PRZESYŁKI 

Reklamacji nie podlega towar uszkodzone podczas transportu! 

Jeśli zgłoszenie o uszkodzeniu produktu podczas transpotru nie zostało zgłoszone do 24h po dostarczeniu roszczenie reklamacyjne bedzie rozpatrywał ubezpieczyciel.

W wypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru, należy spisać "protokół szkody" po czym niezwłocznie się z nami skontaktować.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ACK
Zwycięstwa 11
47-220 kędzierzyn-koźle

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 25 Grudnia 2014,  Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy  w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni, (z paragonem zakupu i oryginalnymi metkami, w stanie nienaruszonym).     Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia  zwrotu,  podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu.    Konsument ponosi koszt odesłania towaru, a sprzedawca ma obowiązek  zwrócić oprócz ceny produktu także koszt jego wysłania, ale tylko według najtańszej oferowanej przez siebie opcji.     Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.    Produkt nie może zawierać śladów użytkowania, w takim przypadku  sprzedawca ma prawo odstąpić od zwrotu. Produkt nie może zawierać  cech obniżających jego wartość, w takim wypadku konsument  zobowiązany jest do pokrycia kosztów naprawy jeśli produkt  nie nadaje się do naprawy sprzedawca może odstąpić od zwrotu.   Sposób Zwrotu:  1. Poinformuj nas o chęci skorzystania z prawa do zwrotu dzwoniąc pod nr  telefonu 721 721 411 lub wysyłając email na adres  marketing@ksiezarek.com. 2. Do przesyłki należy załączyć dowód zakupu "Paragon" oraz numer konta  bankowego wraz z danymi do zwrotu. 3. Na przesyłce prosimy o umieszczenie napisu "Zwrot AL".  4. Przesyłkę należy odesłać do siedziby firmy w Kędzierzynie-Koźlu.  !UWAGA! Przesyłek za pobraniem nie przyjmujemy. !UWAGA! 

O sprzedającym
ACK_2008
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1997

 

21

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 77 4886228
  • 721 721 411
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Telefony:

721 721 411 - Części samochodowe

721 121 111 - Akcesoria Caravaningowe Camping-Porfi

Pozostałe informacje

Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą części samochodowych od 1990r. Działamy według zasad i standardów wyznaczonych przez allegro. W wypadku wątpliwości lub pytań proszę dzwonić w godzinach pracy. Prosimy o otwieranie naszych paczek w obecności kuriera, w wypadku uszkodzenia przesyłki o spisanie protokołu uszkodzenia. Wysyłamy paczki o godzinie 15:00 pn-pt