LAMPA PRZEDNIA lewa MAZDA 3 2006-2009 ROK europa (6541399198)

8 monet
zakończona
150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: MOSINA, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • strona zabudowy: lewe
  • producent części: mazda (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis


uszkodzone mocowanie dolne i puszka od dołu

SZKŁO DO POLERKI

WERSJA EUROPEJSKA PRAWOSTRONNA





NR MAGAZYNOWY 649

STAN JAK NA FOTO

LICYTUJESZ Z FOTO NIE INNY

PYTANIA TEL. 517 68 10 17
ekspresowa wysyłka

Chcesz dodatkowych informacji na temat interesującego Cię przedmiotu?

Dzwoń, odpowiem na wszystkie twoje pytania!

Dostawa i płatność
od 25,00 zł

Lokalizacja: MOSINA, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PRACOWNIA PERFECTA
ŻEROMSKIEGO 1
62-050 MOSINA
Dodatkowe informacje

Rozpatrywane wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

 Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentowi. W przypadku zakupu towaru w celu związanym z działalnością gospodarczą, o czym świadczy faktura, a Kupujący nie jest konsumentem w zrozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zwrot towaru nie jest możliwy. W danej sprawie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1996 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. Nr 16, poz. 93, z poźn. zm.) dotyczące przypadku występowania rękojmi za wady fizyczne. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 par. 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki lub niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sprzedającego telefonicznie lub e-mailowo o zaistniałej sytuacji, w celu przygotowania nowej dostawy i spisania protokołu w obecności kuriera o uszkodzeniu towaru. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera z uwagi na możliwość uszkodzenia towaru w trakcie transportu ! Towar wysyłany jest przez firmę pośredniczącą, współpracującą z: DHL Zwrócony towar należy odesłać na adres firmy NADAJĄCEJ bez pobrania, z dołączonymi danymi do przelewu. Adres firmy do zwrotu znajduje się na liście przewozowym. KAŻDA wysyłka zwrotna podlega zgłoszeniu telefonicznemu (mail-owemu) do FIRMY, w innym przypadku za odesłanie towaru na niewłaściwy adres koszt transportu nie zostanie ZWRÓCONY! 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PRACOWNIA PERFECTA
ŻEROMSKIEGO 1
62-050 MOSINA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentowi. W przypadku zakupu towaru w celu związanym z działalnością gospodarczą, o czym świadczy faktura, a Kupujący nie jest konsumentem w zrozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zwrot towaru nie jest możliwy. W danej sprawie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1996 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. Nr 16, poz. 93, z poźn. zm.) dotyczące przypadku występowania rękojmi za wady fizyczne. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 par. 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki lub niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sprzedającego telefonicznie lub e-mailowo o zaistniałej sytuacji, w celu przygotowania nowej dostawy i spisania protokołu w obecności kuriera o uszkodzeniu towaru. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera z uwagi na możliwość uszkodzenia towaru w trakcie transportu ! Towar wysyłany jest przez firmę pośredniczącą, współpracującą z: DHL Zwrócony towar należy odesłać na adres firmy NADAJĄCEJ bez pobrania, z dołączonymi danymi do przelewu. Adres firmy do zwrotu znajduje się na liście przewozowym. KAŻDA wysyłka zwrotna podlega zgłoszeniu telefonicznemu (mail-owemu) do FIRMY, w innym przypadku za odesłanie towaru na niewłaściwy adres koszt transportu nie zostanie ZWRÓCONY!

O sprzedającym
LUCE999
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

450

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 517681017
  • 517681017
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Naszym celem jest dostarczenie dla każdego potencjalnego klienta towaru spełniającego jego wymagania, oczekiwania.

Prosimy o dokładne czytanie opisów aukcji i oglądanie zdjęć, które są odpowiednikiem stanu towaru!

Sprzedajemy przede wszystkim części do samochodów osobowych różnych marek, zarówno karoseryjne jak i mechaniczne. 90% naszych towarów to części UŻYWANE

CZĘŚCI UŻYWANE -  pochodzące z demontażu samochodu wycofanego z ruchu drogowego lub uszkodzonego i oddanego do naprawy, elementy te ZAWSZE noszą ślady użytkowania tj, rysy, przetarcia, wgniecenia, braki lakieru, uszkodzone mocowania etc

Prosimy o dokładne czytanie opisów celem uniknięcia Państwa niezadowolenia i niepotrzebnej straty czasu obu stron!

Pozostałe informacje

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Kupujący może złożyć Zamówienie poprzez:

a) stronę internetową: allegro

b) przesłanie Zamówienia e-mailem na adres podany w zakładce Kontakt;

c) telefonicznie pod numerami podanymi na aukcji

CENA TOWARU / FORMY PŁATNOŚCI

Ceny podawane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN).

Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki.

Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w podsumowaniu Zamówienia (wartość koszyka).

Informacja o cenie wysyłki podawana jest

przed zawarciem umowy sprzedaży (zgodnie z szablonem lub indywidualnie

wyceniana)  Ceny podawane w Sklepie są wiążące przy złożeniu

potwierdzenia zamówienia poprzez rozmowę telefoniczną lub przez stronę

allegro, konkretnie wystawionej części

Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:

- za pomocą elektronicznych kanałów płatności w ramach przelewu bankowego; PAYU

- za pobraniem -  gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki;

- gotówką

- przy odbiorze osobistym towaru w siedzibie FIRMY

DOSTAWA TOWARU  

Dostawy towarów zamawianych w Sklepie realizowane są na terenie całego kraju.

Dostawy krajowe realizowane są za pośrednictwem firm: Poczta Polska, DHL,

Opłata za przesyłkę uzależniona jest od wielkości i wartości składanego zamówienia.

W przypadku przesyłek wielkogabarytowych koszt wysyłki ustalamy indywidualnie.W razie nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z Kupującym. Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku dwukrotnej nieobecności odbiorcy, awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.