LAMPA PRZEDNIA lewa MAZDA 3 2006-2009 ROK europa (6541399198)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
150,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • Niemcy 70,00 zł
  • lokalizacja: MOSINA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • strona zabudowy: lewe
  • producent części: mazda (oryginalne OEM)
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe

uszkodzone mocowanie dolne i puszka od dołu

SZKŁO DO POLERKI

WERSJA EUROPEJSKA PRAWOSTRONNA





NR MAGAZYNOWY 649

STAN JAK NA FOTO

LICYTUJESZ Z FOTO NIE INNY

PYTANIA TEL. 517 68 10 17
ekspresowa wysyłka

Chcesz dodatkowych informacji na temat interesującego Cię przedmiotu?

Dzwoń, odpowiem na wszystkie twoje pytania!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Niemcy 70,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

PRACOWNIA PERFECTA MARLENA CHMIELEWSKA
ŻEROMSKIEGO 1
62-050 Mosina
NIP: 777-214-33-35
REGON: 634236559
Naszym celem jest dostarczenie dla każdego potencjalnego klienta towaru spełniającego jego wymagania, oczekiwania. Prosimy o dokładne czytanie opisów aukcji i oglądanie zdjęć, które są odpowiednikiem stanu towaru! Sprzedajemy przede wszystkim części do samochodów osobowych różnych marek, zarówno karoseryjne jak i mechaniczne. 90% naszych towarów to części UŻYWANE CZĘŚCI UŻYWANE - pochodzące z demontażu samochodu wycofanego z ruchu drogowego lub uszkodzonego i oddanego do naprawy, elementy te ZAWSZE noszą ślady użytkowania tj, rysy, przetarcia, wgniecenia, braki lakieru, uszkodzone mocowania etc Prosimy o dokładne czytanie opisów celem uniknięcia Państwa niezadowolenia i niepotrzebnej straty czasu obu stron!

kontakt

  • 517681017
    Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny .

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
PRACOWNIA PERFECTA MARLENA CHMIELEWSKA
ŻEROMSKIEGO 1
62-050 Mosina
 
Prawo do zwrotu przysługuje wyłącznie konsumentowi. W przypadku zakupu towaru w celu związanym z działalnością gospodarczą, o czym świadczy faktura, a Kupujący nie jest konsumentem w zrozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zwrot towaru nie jest możliwy. W danej sprawie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1996 r. Kodeks cywilny ( Dz. U. Nr 16, poz. 93, z poźn. zm.) dotyczące przypadku występowania rękojmi za wady fizyczne. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 par. 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Przy odbiorze przesyłki Kupujący powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki, niekompletności przesyłki lub niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia, Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Sprzedającego telefonicznie lub e-mailowo o zaistniałej sytuacji, w celu przygotowania nowej dostawy i spisania protokołu w obecności kuriera o uszkodzeniu towaru. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera z uwagi na możliwość uszkodzenia towaru w trakcie transportu ! Towar wysyłany jest przez firmę pośredniczącą, współpracującą z: DHL Zwrócony towar należy odesłać na adres firmy NADAJĄCEJ bez pobrania, z dołączonymi danymi do przelewu. Adres firmy do zwrotu znajduje się na liście przewozowym. KAŻDA wysyłka zwrotna podlega zgłoszeniu telefonicznemu (mail-owemu) do FIRMY, w innym przypadku za odesłanie towaru na niewłaściwy adres koszt transportu nie zostanie ZWRÓCONY!

reklamacje

Rozpatrywane wyłącznie po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym.

pozostałe informacje

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ 1. Kupujący może złożyć Zamówienie poprzez: a) stronę internetową: allegro b) przesłanie Zamówienia e-mailem na adres podany w zakładce Kontakt; c) telefonicznie pod numerami podanymi na aukcji CENA TOWARU / FORMY PŁATNOŚCI Ceny podawane w Sklepie są wyrażone w polskich złotych (PLN). Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w podsumowaniu Zamówienia (wartość koszyka). Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży (zgodnie z szablonem lub indywidualnie wyceniana) Ceny podawane w Sklepie są wiążące przy złożeniu potwierdzenia zamówienia poprzez rozmowę telefoniczną lub przez stronę allegro, konkretnie wystawionej części Zapłata za zamówiony towar może być dokonana: - za pomocą elektronicznych kanałów płatności w ramach przelewu bankowego; PAYU - za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki; - gotówką - przy odbiorze osobistym towaru w siedzibie FIRMY DOSTAWA TOWARU Dostawy towarów zamawianych w Sklepie realizowane są na terenie całego kraju. Dostawy krajowe realizowane są za pośrednictwem firm: Poczta Polska, DHL, Opłata za przesyłkę uzależniona jest od wielkości i wartości składanego zamówienia. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych koszt wysyłki ustalamy indywidualnie.W razie nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo. Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z Kupującym. Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. W przypadku dwukrotnej nieobecności odbiorcy, awizowaną przesyłkę można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.