Lampa przednia do dynamo + uchwyt (6924141300)

cena kup teraz
52,00 zł
z 47 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Dębica, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: przednie
  • waga (z opakowaniem): 0 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

opis

Oferta pochodzi z oficjalnego sklepu Romet na allegro

Lampa przednia BASTA 91 62 60 AXA z wyłącznikiem Pico 30 Switch

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Dębica, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Czechy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Irlandia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Słowacja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Szwecja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Holandia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Litwa
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Norwegia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Włochy
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Francja
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Belgia
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Dania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Hiszpania
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Austria
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O.
PODGRODZIE 32C
39-200 DĘBICA
Dodatkowe informacje

Reklamacje można zgłaszać w formie

a) telefonicznej lub e-mailem:

 - serwis rowerów, ogumienia, sprzętu  fitness, zabawek, tel. +48 14 68 48 156, +48 14 68 48 191, +48 14 68 48  110, fax. +48 14 68 08 646, e-mail: serwis@arkus.com.pl;

- serwis motocykli, motorowerów, skuterów,  quadów, odśnieżarek, kosiarek, sprzętu ogrodniczego +48 14 68 48 146,  +48 14 68 48 169, +48 14 68 48 163, +48 14 68 48 140, +48 14 68 48 165,  fax. +48 14 676 03 47, e-mail: serwis@romet.pl;

b) pisemnej:

ARKUS & ROMET GROUP Sp. z o.o., Podgrodzie 32c, 39-200 Dębica


W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę  możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie,  nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania  zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie  powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub  telefonicznie.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O.
PODGRODZIE 32C
39-200 DĘBICA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zwrot towaru


  1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny.
  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy  będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną  jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz  nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Do przesyłki muszą być  dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został  dostarczony do Kupującego oraz oświadczenie Kupującego o skorzystaniu z  prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Koszt wysyłki zwracanego  towaru ponosi Kupujący. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za  pobraniem.
  3. W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada  powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i  pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.
  4. Ważne jest, aby Kupujący podczas odbierania towaru zwrócił  szczególną uwagę na jego stan. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, zaleca  się, aby jej nie przyjmować bądź sporządzić obligatoryjnie protokół w  obecności pracownika firmy spedycyjnej. W takim wypadku Kupujący winien  skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego, informując o  odmowie podjęcia uszkodzonej przesyłki, bądź o sporządzeniu protokołu  uszkodzeń w obecności pracownika firmy spedycyjnej.
  5. Sklep internetowy po zbadaniu szkody w przewozie stosownie do  okoliczności wyśle ponownie zamówiony produkt lub wymieni uszkodzony  towar bądź też obniży cenę – stosownie do uszkodzenia jakie nastąpiło w  czasie przewozu.
  6. W przypadku braku niemożliwości zastosowania pkt 5 powyżej (na  przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep internetowy zwróci  Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w  sklepie towary do wyboru.

O sprzedającym
Romet
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

109

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,7

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 602466356
  • 602472669
poniedziałek - niedziela
08:00 - 20:00

Pozostałe informacje

email: sklep@romet.pl
telefon: 602466356
telefon: 602472669