LAMPA NAFTOWA SZKLANA 31 cm RETRO KL19 (6483024256)

zakończona
25,30 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Garwolin
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj lampy: pozostałe
  • kolor: przezroczysty, biały


Dla Ciebie wszystko!

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
Kontakt

Zapraszamy:
pn-pt: 09.00-17.00
sob: 09.00-13.00

tel: 25 740-55-96
fax: 25 740-55-97

tel: 43 655-74-68
fax: 43 655-74-69

tel. kom. 513 145 298

e-mail: kontakt@epewex.com
Wysyłka

Zakupiony (w przypadku wybrania opcji płatność przy odbiorze) lub opłacony towar wysyłamy w ciągu 72 godzin, a w praktyce w ciągu 24 godzin od zakupienia (pobranie) lub zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.

Jeśli przy wybranych produktach są różne ceny przesyłek, przyjmujemy ten najwyższy.
Płatności

Bank PKO BP S.A.
konto : 32 1020 3437 0000 1402 0092 0975

Jesteśmy pewnym sprzedawcą spełniającym najsurowsze warunki obsługi o czym świadczy nadanie nam tytułu Standartu Allegro.

Oznacza to, że w opinii wszystkich klientów;

- bardzo szybko wysyłamy przesyłkę.
- mamy najlepszy i szybki kontakt z kupującym,
- zawsze wysyłamy towar zgodny z opisem,
- nie zapominamy o kliencie po sprzedaży, jak są reklamacje to na nasz koszt wymieniamy towar lub zwracamy pieniądze.
- w przypadku jakichkolwiek problemów
zawsze rozwiązyjemy je na Państwa korzyść.

Dla Was wszystko :)

LAMPA NAFTOWA SZKLANA 31 cm RETRO



Nowa kompletna Lampa Naftowa (K19), poręczna i użyteczna

Doskonale się prezentuje

Wykonana z metalu i szkła

Jest to prawdziwa lampa naftowa, a nie produkt typowo dekoracyjny

Wysokoś­ć: 31 cm



UWAGA!!!
Kupując kilka rzeczy na naszych aukcjach
za przesyłkę płacisz tylko raz.

Produkt jest fabrycznie nowy, pochodzi z legalnej polskiej dystrybucji.

Do zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę vat

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!
OSZCZĘDZAJ NA PRZESYŁCE ŁĄCZĄC ZAKUPY
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 32 1020 3437 0000 1402 0092 0975
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

1) Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, telefonu, faxu. 2) Właścicielem Sklepu - Sprzedawcą jest Waldemar Rachwalak prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak zarejestrowaną w ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Zduńska Wola, REGON 73028044, NIP: 829-102-84-14. 3) Adres siedziby: ul. Spacerowa 70/88, 98-220 Zduńska Wola, e-mail: kontakt@epewex.com, tel: 25 740-55-96, 668-796-621, fax.: 25 740-55-97. 4) Adres korespondencyjny oraz adres do zgłaszania reklamacji i zwrotu zakupionej rzeczy: ul. Spacerowa 73, 08-400 Miętne, e-mail: kontakt@epewex.com, fax.: 25 740-55-97.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak
ul. Spacerowa 73
08-400 Miętne
Polska
 
Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 2. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. 3. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 4. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 5. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach wymienionych w załączniku. 7. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców). 1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z KUPUJĄCYMI nie będącymi KONSUMENTAMI. 2. Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami KLIENT nie będący KONSUMENTEM obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 3. Odpowiedzialność SPRZEDAWCY w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej umowy. SPRZEDAWCA ponosi odpowiedzialność w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do KLIENTA nie będącego KONSUMENTEM. 4. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a KLIENTEM niebędącym KONSUMENTEM zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPRZEDAWCY. 5. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości - nie wymienione powyżej - w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581. Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres zamieszkania:ulica/nr. kod/miasto tel. kontaktowy:adres mailowy WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak ul.Spacerowa 73, 08-400 Miętne tel. (+48)257405596 e-mail: kontakt@epewex.com Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość Oświadczam, że zgodnie z treścią Rozdziału 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827). odstępuję od umowy kupna (wymienić produkt) nr. dokumentu sprzedaży data sprzedaży : Towar zakupiono na warunkach sprzedaży na odległość (warunki odstąpienia od umowy opisane poniżej) za cenę brutto Proszę o zwrot należnej kwoty na konto nr lub w inny sposób (zaproponować) podpis klienta Uwaga: prosimy o dołączenie do przesyłki zwracanego produktu niniejszego podpisanego oświadczenia. Informacja o prawie do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA. 1. Zgodnie z art 27. ustawy o prawach KONSUMENTA (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. 2. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy oferowany sposób. 3. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z niniejszego formularza- ale nie jest to obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 4. Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. KONSUMENT jest zobowiązany opakować produkt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem. 5. KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6. SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA. SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 7. Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT 8. SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

reklamacje

Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 2. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat. 3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). 4. SPRZEDAWCA jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie. 7. Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 9. Jeżeli KUPUJĄCYM jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 10. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 11. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KUPUJĄCY może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. SPRZEDAWCA może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli KUPUJĄCYM jest przedsiębiorca,SPRZEDAWCA może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.> 13. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 14. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 15. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. WIT CONSULTING Waldemar Rachwalak ul. Spacerowa 73, 08-400 Miętne tel. (+48)25 7405596 e-mail: sklep@epewex.com PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu. Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta): Adres konsumenta: Telefon kontaktowy: adres e-mail: Data nabycia towaru Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: Opis towaru (nazwa, numer fabr itp). Cena zakupu brutto.Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) : Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam: - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)- nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1) - obniżenia ceny towaru o kwotę (słownie: ) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto /przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1) - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto .* (art. 560 § 1) Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem. Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację *) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

pozostałe informacje

5) Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami brutto do których należy doliczyć koszt transportu (koszt dostawy zakupionej rzeczy na wskazany przez Kupującego adres), w wysokości zależnej od wyboru Kupującego. Najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia zakupionej rzeczy oferowanym przez Sprzedawcę jest „odbiór w punkcie - obsługiwanym przez Pocztę Polską S.A.” 6) Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Kupującemu zakupioną rzecz bez wad. 7) Za zakupione rzeczy Kupujący może zapłacić - przelewem bankowym wpłacając całość ceny wraz z kosztami transportu na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony w Banku PKO BP S.A. 32 1020 3437 0000 1402 0092 0975- przez proponowany przez portal aukcyjny system płatności online (o ile występuje) lub przy odbiorze zakupionej rzeczy w przypadku wyboru przez Kupującego opcji płatności za pobraniem. 8) Sprzedawca wysyła Kupującemu zakupioną rzecz po dokonaniu przez Kupującego wpłaty całej ceny wraz z kosztami transportu na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony w Banku PKO BP S.A. 32 1020 3437 0000 1402 0092 0975 lub dostarczeniu informacji przez Kupującego o wyborze sposobu płatności „za pobraniem”, przy czym Kupujący jest zobowiązany poinformować Sprzedawcę o dokładnym adresie dostarczenia zakupionej rzeczy. Przez zapłatę na rachunek bankowy Sprzedawcy rozumie się uznanie rachunku bankowego Sprzedawcy kwotą stanowiącą całość ceny wraz z kosztami transportu wybranymi przez Kupującego.