LAMINATOR TRACER A4+110ARK FOLII WYSYŁKA GRATIS !! (6482758646)

9 osób kupiło 9 kompletów
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
86,00 zł
z 99991 kompletów
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • lokalizacja: ELBLĄG
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Tel. kom. 503-050-493
e-mail: mariusz@office-serwi­s.pl

Kontakt:
od poniedziałku do piątku 8.00-16.00
Pozostałe godziny oraz soboty i niedziele tylko przez e-mail.

Regulamin znajduje się na stronie "o mnie"

  • Przed zakupem kilku opk proszę się zapoznać z kosztami wysyłki podanymi w zakładce :dostawa i płatność". Wypełniając formularz koszt wysyłki naliczy się automatycznie.
  • Sprzedaż tylko wysyłkowa.
  • Przy wpłacie na konto nie wymagamy żadnego potwierdzenia, po zaksięgowaniu przelewu przystępujemy do realizacji transakcji.

  • Jeśli adres do wysyłki jest inny niż podany w Allegro, prosimy podać go w e-mailu, lub formularzu bezpośrednio po dokonaniu zakupu.

  • Jeżeli zakupiłeś przedmioty na kilku aukcjach, zapytaj o koszt wysyłki..

Przelewem na konto:

Credit Agricole Bank Polska S.A. 14194010763053078400­000000

Płatność Allegro (PayU)

Przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)

Koszt wysyłki podany jest w zakładce - "Dostawa i płatność"

Korzystamy z usług przewoźników:

POCZTA POLSKA

KURIER DHL

LAMINATOR TRACER TRL-A4

+

FOLIA CRISTAL A4 110 ARK.


Nieduży, zgrabny i bardzo praktyczny laminator przeznaczony do użytku w małym biurze lub w domu.

Możliwość laminowania na zimno.

Gwarancja (miesiące) 12
Instrukcja obsługi w języku polskim tak
Maks. szerokość laminowanego dokumentu (mm) 220
Maksymalna grubość folii laminacyjnej (mik.) 125
Technologia laminowania na gorąco

Na tej aukcji do laminatora otrzymują Państwo aż 110 ark najwyższej jakości folii do laminowania na gorąco Cristal A4 !!!

Z laminatorem Tracer Trl-A4 laminowanie jest bardzo proste:

1) Podłącz urządzenie do prądu, włącz zasilanie i zaczekaj chwilkę aż się nagrzeje.

2) Umieść dokument pomiędzy dwoma arkuszami folii.

3) Włóż folię z dokumentem (krawędzią na której arkusze folii są zgrzane) do szczeliny laminatora.

4) Poczekaj aż zalaminowany dokument "wyjdzie" z laminatora.


(cena z aukcji jest ceną brutto za kpl: 1 szt laminator Tracer Trl A4 + 110 ark folii A4 )Tą ilością folii zalaminujemy dwustronnie 55 dokumentów.

Na innych naszych aukcjach znajdziesz:

laminatory

folie laminacyjne

akcesoria do laminatora

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Credit Agricole Bank Polska S.A. 14194010763053078400000000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

UWAGA!!! ZMIANA KONTA BANKOWEGO NA Credit Agricole Bank Polska S.A. 14194010763053078400000000 KONTO BANKOWE PKO INTELIGO PODANE NA AUKCJI JEST JUŻ NIE AKTYWNE. W sprawie wysyłek proszę dzwonić pod nr: 503-050-493 NUMER 504-262-044 JEST JUŻ NIE AKTYWNY !!! Sklep allegro LAMI-SERWIS prowadzony jest przez firmę: OFFICE-BIUROSERWIS S.C. Pl. Słowiański 2/116 82-300 Elbląg kom. 503-050-493 e mail: mariusz@office-serwis.pl KONTO BANKOWE: Credit Agricole Bank Polska S.A. 14194010763053078400000000 NIE WYSTAWIAMY TZW. FAKTUR PROFORM ORAZ NIE WYSYŁAMY TOWARU ZA TZW. POBRANIEM KLIENTOM KTÓRZY NIE POSIADAJĄ NA SWYM KONCIE ALLEGRO ŻADNYCH POZYTYWNYCH KOMENTARZY ZE SPRZEDAŻY. INFORMACJA NA DANEJ AUKCJI " DZIŚ WYSYŁKA " DOTYCZY KLIENTÓW KTÓRZY ZAMÓWIĄ ORAZ ZAPŁACĄ ZA TOWAR DANEGO DNIA DO GODZ 12*00

kontakt

  • 503050493
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
OFFICE-BIUROSERWIS
UL. PLAC SŁOWIAŃSKI 2
82-300 ELBLĄG
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymaną od Kupującego płatność za zwracany przedmiot. Zwrot towaru obejmuje tylko i wyłącznie produktów i urządzeń nie noszących ŻADNYCH śladów użytkowania zapakowanych oryginalnie w pozostałych sytuacjach gdy dana rzecz jest wadliwa lub dane urządzenie nie działa należycie i znacząco odbiega od parametrów nadany przez producenta to zastosowanie mają warunki gwarancji określonego dla danego produktu min 2 lata. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mariusz@office-serwis.pl oraz dołączając koniecznie owe pismo do wysyłanej paczki wraz z towarem. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:82-300 Elbląg, Pl. Słowiański 2/116. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

reklamacje

Procedura reklamacyjna: Kupujący ma obowiązek składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie elektronicznej na adres meila : mariusz@office-serwis.pl , oraz KONIECZNIE w formie PISEMNEJ wraz z towarem na adres Sprzedawcy. Po wysłaniu na meila reklamacji produkty należy odesłać na WŁASNY KOSZT na adres siedziby firmy. OFFICE-BIUROSERWIS S.C. Pl. Słowiański 2/116 82-300 Elbląg Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: NIK Z ALLEGRO KUPUJĄCEGO - imię, nazwisko ( lub dane firmy) , adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Firma OFFICE-SERWIS zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia przedmiotów w transporcie, reklamowane przedmioty wraz z protokołem reklamacyjnym spisanym w obecności kuriera należy odesłać na adres: OFFICE-BIUROSERWIS S.C. Pl. Słowiański 2/116 82-300 Elbląg

pozostałe informacje

NUMER 504-262-044 JEST JUŻ NIE AKTYWNY !!! NIE WYSTAWIAMY TZW. FAKTUR PROFORM List ekonomiczny jest przesyłką nierejestrowaną, wysyłka na własną odpowiedzialność gdyż nie ma możliwości śledzenia oraz złożenia reklamacji w Poczcie Polskiej !!! ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Czas realizacji zamówień jest określany indywidualnie dla każdej aukcji. Zwykle paczki są wysyłane w ciągu 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie. 2. Jeżeli waga towarów zakupionych na naszych aukcjach przekroczy 30 kg skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dopłaty do kosztów wysyłki. Wynika to z faktu, że na Allegro nie można wyliczyć kosztów wysyłki wieloprzedmiotowej w zależności od wagi i gabarytu. 3. W przypadku braku prawidłowo wypełnionego formularza oczekujemy 3 dni na jego uzupełnienie co wydłuża czas standardowej wysyłki. 4. Prosimy o wpisywanie informacji dotyczących szczegółów zamówienia /kolory,wzory, wymiary itp./ do formularza opcji dostawy w rubryce „wiadomość dla sprzedającego”. Nie przyjmujemy takich informacji telefonicznie ani meilowo. W przypadku braku informacji wysyłamy towary losowo. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- REGULAMIN AUKCJI 1. Składając ofertę kupna, zawierają Państwo prawnie wiążącą umowę kupna/ sprzedaży. 2. Przed zakupem prosimy przeczytać dokładnie opis aukcji oraz cennik i warunki dostawy. Prosimy nie licytować, jeśli nie są Państwo pewni, iż chcą dokonać zakupu. 3. Nie odwołujemy ofert. 4. Aukcje realizowane są automatycznie przez system komputerowy. 5. Podstawą do szybkiej realizacji zamówienia, jest prawidłowe wypełnienie przez kupującego wszystkich wymaganych pól formularza dostawy. 6. W tytule przelewu prosimy o podanie tylko i wyłącznie nicku (loginu) z allegro, bez żadnych dodatkowych informacji. 7. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. 8. Za przedmioty zakupione na naszych aukcjach można zapłacić przelewem , poprzez PayU lub za pobraniem. Obowiązuje pełna przedpłata na konto. 9. Przypominamy, że data zlecenia zapłaty za towar, nie jest datą wpływu pieniędzy na nasze konto. Najszybszym sposobem zapłaty, jest wpłata poprzez system allegro PayU. 10. Szacunkowy termin wysyłki towaru to 2 dni robocze od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Jeżeli to możliwe – wysyłamy wcześniej. 11. Na wpłatę za towar czekamy 7 dni od momentu zakupu – po tym czasie uznajemy, że transakcja nie doszła do skutku i ubiegamy się o zwrot prowizji. 12. Jeżeli kupujesz na kilku naszych aukcjach skontaktuj się z nami w celu prawidłowego obliczenia kosztów dostawy. 13. Uprzejmie prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki z towarem w obecności kuriera. Jeżeli zawartość przesyłki jest uszkodzona, lub istnieją braki w towarze, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Jeżeli opakowanie nosi jakiekolwiek ślady uszkodzeń (zagniecenia, rozerwania) koniecznie należy zaznaczyć na nim, iż opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Jeśli pomimo braku widocznych uszkodzeń zewnętrznych zawartość została uszkodzona, na protokole należy opisać rodzaj uszkodzenia (np zgniecenie). Bez takiego protokołu szkody reklamacje uszkodzeń przedmiotów podczas transportu nie będą rozpatrywane. Takie postępowanie znacznie ułatwi i przyspieszy przeprowadzanie reklamacji. 14. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, prosimy powiadomić nas o tym zaraz po zakupie – dane powinny być pełne i zawierać NIP firmy. W ten sposób otrzymasz poprawnie wypełnioną fakturą od razu z zamówionymi produktami.