Lakier OPI 15ml - ORYGINALNY - WYPRZEDAŻ - KOLORY (6374156171)

8 osób kupiło 23 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,99 zł
z 9454 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Pocztex Kurier48 8,99 zł
  • lokalizacja: Płock, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: OPI
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • kolor: inny kolor
CUBE_ak
Wysyłka

Możliwe sposoby dostawy:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska
  • za pośrednictwem Poczty Polskiej
  • za pośrednictwem firmy Inpost

Nie prowadzimy odbiorów osobistych produktów zakupionych na naszych aukcjach.

Płatności

Możliwe sposoby płatności:

  • za pośrednictwem PayU
  • przelewem na nasze konto bankowe
  • gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki - tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki kurierskiej pobraniowej
Kontakt
Szczegóły dotyczące kontaktu z nami
znajdziesz na stronie " o mnie "

OPI

Nail Laquer

Lakier do paznokci

Szczegóły oferowanego produktu:

  • Produkt nowy i oryginalny
  • Pojemność: 15ml
  • Produkt świeży

Poniżej wykaz oraz zdjęcia dostępnych kolorów:

Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny, a na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

Jeśli jesteś niezadowolona/-y z zakupu odeślij towar, a my zwrócimy pieniądze! - szczegóły na "stronie o mnie".

Przed dokonaniem zakupu zapraszam do zapoznania się z regulaminem na "stronie o mnie"!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 13,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CUBE
Słodowa 2/1
09-400 Płock
NIP: 774-284-90-07
REGON: 146133802

Nr rachunku bankowego do wpłat:

ALIOR BANK 

22 2490 0005 0000 4500 5179 6236


1.   Właścicielem konta CUBE_ak w serwisie Allegro.pl jest Arkadiusz Klimek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CUBE Arkadiusz Klimek wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności: ul. Rembielińskiego 8, 09-400 Płock i adres do doręczeń: ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock, NIP 7742849007, REGON 146133802, adres poczty elektronicznej: cube.aklimek@gmail.com, numer telefonu: 505100711

2.   Umożliwiamy następujące formy kontaktu (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00): - pisemnie na adres: CUBE Arkadiusz Klimek, ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock - mailowo na adres poczty elektronicznej: cube.aklimek@gmail.com - telefonicznie na nr: +48 505100711

pozostałe informacje

3.   Wszystkie oferowane na naszych aukcjach produkty są w 100% oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł - nie sprzedajemy towarów podrabianych.

4.   Wszystkie ceny uwidocznione na aukcjach są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT 23% i podane są w polskich złotych.

5.   Zawarcie Umowy Sprzedaży między Kupującym, a Sprzedawcą następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego skorzystania z opcji Kup Teraz na aukcjach oferowanych przez Sprzedającego, zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie korzystania z serwisu allegro.pl ze szczególnym uwzględnieniem art.7. Zawarcie umowy.

6.   Udostępniamy następujące sposoby płatności: - płatność za pośrednictwem płatności elektronicznych PayU - zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie świadczenia, przez serwis allegro.pl, usługi PayU zamieszczonym na stronie: http://allegro.pl/country_pages/1/0/zalacznik8.php

   - płatność bezpośrednim przelewem bankowym na nasz rachunek bankowy nr 22 2490 0005 0000 4500 5179 6236

   - płatność gotówką przy odbiorze przesyłki - tylko i wyłącznie w przypadku przesyłki kurierskiej pobraniowej

7.   W przypadku wyboru przez Kupującego płatności elektronicznych lub płatności przelewem Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

8.   W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przy odbiorze przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

9.   Dostawa zakupionych towarów realizowana jest zgodnie z wyborem dokonanym przez Kupującego podczas składania zamówienia; udostępniamy następujące sposoby dostawy: - za pośrednictwem Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, list polecony priorytetowy - za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska: przesyłka kurierska po przedpłacie, przesyłka kurierska pobraniowa - za pośrednictwem Paczkomaty Inpost Sp. z o.o. : odbiór w punkcie po przedpłacie - Paczkomaty 24/7

10.   Nie prowadzimy odbiorów osobistych produktów zakupionych na naszych aukcjach.

11.   Koszty dostawy poszczególnych produktów zamieszczone są na każdej aukcji w zakładce „Dostawa i płatność”.

12.   Wszystkie zamówienia realizujemy zazwyczaj w ciągu 24h, nie dłużej jednak niż 4 dni roboczych, licząc od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub otrzymania informacji na temat wyboru przesyłki pobraniowej.

13.   Termin dostawy Produktu do Kupującego wynosi do 14 dni roboczych.

14.   W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska istnieje możliwość śledzenia przesyłki na podstawie nr listu przewozowego. Pełną informację, w tym również nr listu przewozowego, otrzymają Państwo automatycznie drogą mailową w momencie dostarczenia przesyłki do sortowni firmy kurierskiej - zazwyczaj są to późne godziny wieczorne w dniu nadania przez nas przesyłki.

15.   Przesyłki nadane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Paczkomatów Inpost są przesyłkami nieubezpieczonymi - proszę uwzględnić ten fakt podczas wyboru formy dostawy.

16.   W celu bezproblemowej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie „Formularza Opcji Dostawy” niezwłocznie po dokonaniu zakupu. Informacje przesyłane do nas drogą mailową mogą wydłużyć czas realizacji zamówienia.

17.   Koszty dostawy poszczególnych produktów zamieszczone są na każdej aukcji w zakładce „Dostawa i płatność”.

18.   Zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

19.   Sprzedający nie realizuje żadnych usług posprzedażnych.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

23.   POSTANOWIENIA KOŃCOWE

   23.1. Zmiany regulaminu:

   23.1.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

   23.1.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu Umów Sprzedaży zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

   23.2. Dane osobowe Kupujących, przekazane przez Grupę Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu 66-166, ul. Grunwaldzka 182, są przez Sprzedającego przetwarzane tylko i wyłącznie w celu prawidłowej realizacji zamówienia i wystawienia na życzenie Kupującego faktury VAT do tego zamówienia. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i zmieniania.

   23.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
CUBE Arkadiusz Klimek
Słodowa 2/1
09-400 Płock
PL
Dodatkowe informacje

22. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

22.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 22.8 niniejszego Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: - pisemnie na adres CUBE Arkadiusz Klimek, ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: cube.aklimek@gmail.com 

22.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 

22.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od daty objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. 

22.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 

22.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w ofercie Sprzedającego). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

22.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres CUBE Arkadiusz Klimek, ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock. 

22.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 

22.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

22.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

22.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 

22.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - zawartej w drodze aukcji publicznej; 

22.10. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 


ZAŁĄCZNIK NR 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
CUBE Arkadiusz Klimek
Słodowa 2/1
09-400 Płock
PL
Dodatkowe informacje

 20.   REKLAMACJA PRODUKTU        

20.1.   Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.         

20.2.   Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt bez wad.         

20.3.   Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego pisemnie na adres CUBE Arkadiusz Klimek, ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres cube.aklimek@gmail.com.         

20.4.   Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.         

20.5.  Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.        

20.6.  W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres CUBE Arkadiusz Klimek, ul. Słodowa 2/1, 09-400 Płock.         

20.7.  Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 19.5. Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 19,4. Regulaminu.         20.8.  W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu  Kupujący jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sprzedającego o zaistniałej szkodzie oraz niezwłocznego zgłoszenia szkody:         -     poprzez wypełnienie elektronicznego formularza znajdującego się na  stronie https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji w przypadku przesyłki wysłanej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska; protokół musi zostać wypełniony w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki;          -     poprzez wypełnienie, w ciągu 7 dni  od daty otrzymania przesyłki,  elektronicznego formularza znajdującego się na stronie  https://ereklamacje.poczta-polska.pl/ - w przypadku przesyłki wysłanej  za pośrednictwem Poczty Polskiej (szczegóły procesu reklamacyjnego wraz z  innymi formami zgłoszenia szkody znajdują się na stronie  http://www.poczta-polska.pl/reklamacje/reklamacje-krajowe/przesylka-polecona/);          -    poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego w paczkomacie  podczas odbioru przesyłki lub spisanie protokołu szkody w oddziale  Inpost Paczkomaty w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki z paczkomatu  (szczegóły procesu reklamacyjnego opisane są w regulaminie świadczenia  usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o. znajdującego  się na stronie https://paczkomaty.pl/pl/cenniki-i-regulaminy)  


21.   POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR        

21.1.   Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.         

21.2.   Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  -   Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  -   Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  -   Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.