Ładowarka USB - S108G-16S (6853474124)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
9,90 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT

Dostępność produktów

Jeżeli na aukcji pozostała ostatnia sztuka - proszę zapytać o dostępność przed zakupem.



Opis produktu

Ładowarka USB - S108G-16S

Ładowarka USB - S108G-16S


Przeczytaj zanim kupisz

Kupujesz od legalnie działającej firmy. Przy zakupie otrzymujesz dokument sprzedaży (e-faktura), gwarancję oraz możliwość zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zamówienia wysyłamy z zewnętrznego magazynu:

  • kurierem - w tym samym dniu lub następnym dniu roboczym po potwierdzeniu wpłaty
  • Pocztą Polską - dwa/trzy razy w tygodniu

Po nadaniu paczki dostajesz link do śledzenia - paczka widoczna jest w systemie dopiero po zeskanowaniu przez kuriera lub pracownika poczty. Najlepiej status paczki sprawdzać wieczorem.



Kontakt

tel. 517 759 795 pn-pt w godzinach 10:00-18:00
mail: allegro(at)hobby-i-z­abawa.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę bez VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK Wiktoria Korusiewicz
ul. Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 547-135-50-53
REGON: 241608870

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK

Wiktoria Korusiewicz

ul. Jesionowa 14/3

43-300 Bielsko-Biała

Nip 547 135 50 53

Regon 241608870

Firma założona w roku 2010 wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej dn.01.06.2010r pod numerem wpisu 65905.

Firma nie jest płatnikiem VAT i wystawia faktury korzystając z podmiotowego zwolnienia VAT - kupujący "vatowcy" nie odliczą podatku vat.

pozostałe informacje

Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych wszelkie dane jakie KLIENT podaje przy rejestracji przed zakupem bądź w celu dokonania zakupu bez rejestracji będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia. Baza danych została zgłoszona w GIODO (nr księgi 120763), a administratorem bazy danych jest Korusiewicz Wiktoria (PW WiktoriaK, ul. Jesionowa 14 lok 3, 43-300 Bielsko-Biała). KLIENT w każdej chwili może modyfikować bądź usunąć swoje dane z bazy danych SKLEPU.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
PL
Dodatkowe informacje

W skrócie:


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, masz 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu przedmiotu proszę dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Podobnie jest ze zwrotem środków - możemy jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Otrzymasz zwrot poniesionych kosztów przy zakupie czyli koszt przedmiotu plus koszt przesyłki. Jeżeli koszt przesyłki był wyższy od najniższego dostępnego na danej aukcji - wówczas zwracamy najniższy dostępny koszt. Wówczas umowa jest uważana za niezawartą, a strony zwracają sobie świadczenia. Proszę pamiętać, iż ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Odsyłasz zwracane przedmioty na własny koszt i koszt ten przez nas nie jest zwracany.




Trochę dokładniej: 


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki zwracanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces zwrotu przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby. 

Klient odsyła towar na własny koszt - tego kosztu nie zwracamy.

Do wysyłki, proszę odsyłaną rzecz odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu.

Wskazane jest skorzystać z przesyłki rejestrowanej - te bardzo rzadko giną w transporcie. 

Klient ma czas 14 dni na powiadomienie nas o chęci zwrotu - mailowo, telefonicznie, listownie i kolejne 14 dni na odesłanie rzeczy.

W przypadku gdy zwracana rzecz, była używana wykraczająco poza zakres zwykłego zarządu - zwracana kwota zostanie pomniejszona o utraconą jej wartość.

Pismo pt. "Odstąpienie od umowy", powinno zawierać dane kupującego, dane sprzedającego, datę i miejsce sporządzenia, nr aukcji na której rzecz została zakupiona, datę zakupu rzeczy, żądaną kwotę zwrotu, nr konta na jaki mamy wykonać przelew oraz podpis.

Przykładowe pismo można pobrać pod adresem:

www.wiktoriak.civ.pl/doc/oswiadczenie o odstapieniu od umowy.pdf

Po otrzymaniu zwrotu, wykonujemy niezwłocznie przelew na wskazany w "Odstąpieniu od umowy" numer konta. W przypadku gdy zwracana rzecz nosi ślady użytkowania, jest uszkodzona lub niekompletna - zwracana kwota będzie pomniejszona o stosowny do jej stanu procent.

Po "Odstąpieniu od umowy" - umowa uznawana jest za niezawartą. Do wystawionej wcześniej faktury wystawiamy korektę faktury, którą przesyłamy mailowo.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedajemy głównie produkty nowe, pełnowartościowe i z gwarancją producenta/dystrybutora/importera.

Tylko na niektórych aukcjach sprzedajemy produkty używane, poserwisowe lub pochodzące ze zwrotów - wówczas taka informacja jest podana w opisie przedmiotu podobnie jak warunki dotyczące gwarancji lub jej wyłączenia.


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki reklamowanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces reklamacji przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby.


Reklamacja nie obowiązuje w przypadku naturalnego zużycia się produktu, braku właściwej konserwacji lub niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania rzeczy.


Zgłaszane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni. Termin ten może się wydłużyć w przypadku zaistnienia potrzeby przesłania reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora/importera. O każdym wydłużeniu tego okresu powiadomiamy klienta drogą mailową. Reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu (rachunek, paragon lub potwierdzenie wpłaty) należy dobrze zabezpieczyć/zapakować i wysyłać na adres, który podamy po zgłoszeniu chęci reklamowania wadliwej rzeczy. Najczęściej będzie to adres: PW WiktoriaK ul. Jesionowa 14/3 43-300 Bielsko-Biała. Jednak w celu maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji może to być adres bezpośrednio do producenta/dystrybutora/importera. O tym, na jaki adres wysłać, powiadamiamy bezpośrednio po zgłoszeniu reklamacji, ponieważ zależny jest on od rodzaju usterki. W celu sprawniejszej obsługi udostępniamy wysyłkę na nasz koszt kurierem lub Pocztą Polską.


W przypadku uznania reklamacji - naprawioną, bądź wymienioną na nową rzecz wolną od wad odsyłamy do klienta na własny koszt.


W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy lub wymiany na rzecz nową wolną od wad, zwracamy klientowi wszystkie poniesione koszty.


W przypadku nieuznania reklamacji - reklamowaną rzecz klient odbiera we własnym zakresie w ciągu 7 dni. Po tym czasie naliczamy koszty magazynowania zgodnie z obowiązującym cennikiem.



Na koniec życzymy sobie, a zwłaszcza Wam Szanowni Klienci - zero usterek i dużo zadowolenia z dokonanych w naszym sklepie zakupów.


Zespół sklepu Hobby i Zabawa