ŁADOWARKA USB DO QUADROCOPTERA HUBSAN (6912185504)

zakończona
13,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: pozostałe części i akcesoria
Witaj na naszej aukcji! Życzymy udanych zakupów
Dodaj nas do ulubionych Masz pytanie? Napisz do nas

ŁADOWARKA USB DO QUADROCOPTERA HUBSAN


ŁADOWARKA USB DO QUADROCOPTERA HUBSAN

ŁADOWARKA USB DO QUADROCOPTERA HUBSAN X4 H107L, 107C, 107D

numer katalogowy: h107-a06

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 81249000050000460085069423
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List polecony priorytetowy 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CELMAN A K C K MANULIK S C
Częstochowska 10
81-502 Gdynia
NIP: 5861933977
REGON: 191477490

Numer konta do wpłat: 

81 2490 0005 0000 4600 8506 9423

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI ZAWSZE SPRAWDŹ JEJ STAN !!   

Poniżej znajdziesz wskazówki jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:   

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego:  

- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;   

- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzecinane lub poprzerywane;   

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku gdy, wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera!   

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek natychmiast sporządzić protokoł szkody z odbiorcą przesyłki. Należy jednak pamiętać, że każdy dzień zwłoki może spowodować, iż firma kurierska nie uzna reklamacji.   

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody (powinien zawsze mieć go przy sobie). Pamiętaj, aby:  

- Wypełnić wszystkie pola protokołu szkody; 

- Zachować kopię protokołu dla siebie.   

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta GLS: +48 804 262 262/ 48 46 814 82 20 mail- https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontaktw celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera GLS w celu sporządzenia protokołu szkody.   

6. Każdą reklamację musisz również zgłoś do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na maila celmanallegro@gmail.com. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony/ zdjęcia uszkodzonego, brakującego produktu. O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.