Ładowarka SkyRC E6 LiPo / LiFe 2S-6S 50W (6853498166)

do wyczerpania przedmiotów

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT

opis

Oferowany na tej aukcji towar wysyłany jest z zewnętrznego magazynu:

  • Kurierem - w dniu wpłynięcia wpłaty lub w kolejnym dniu roboczym
  • Pocztą Polską - dwa razy w tygodniu

NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO

Ładowarka SkyRC E6 LiPo / LiFe 2S-6S 50W

Nieskomplikowana ładowarka do ładowania pakietów LiPo/LiFe. Podłączana bezpośrednio do sieci 230V nie wymaga dodatkowych źródeł zasilania. Obsługa sprowadza się do podłączenia ładowanego ogniwa oraz wyboru prądu ładowania. Stan ładowarki jest sygnalizowany przy pomocy diody LED. Pozwala na ładowanie pakietów składających się z maksymalnie 6 ogniw prądem do 5A. Wbudowany balanser gwarantuje równomierne naładowanie ogniw.

  • Ładowarka SkyRC e6
  • Kabel 18AWG (banan) bez końcówki
  • Adapter XH (do balansowania)
  • Kabel zasilający
  • Napięcie zasilania: 230V
  • Moc wyjściowa: 50W
  • Prąd ładowania: 1A, 2A, 4A, 5A
  • Ładowane akumulatory: LiPo/LiFe
  • Prąd balansera: 200mA
  • Ilość ładowanych ogniw: 2-6S
  • Wymiary: 83x141x46mm

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW:

Jeżeli na aukcji pozostała ostatnia sztuka - proszę zapytać o dostępność przed zakupem.

PRZECZYTAJ ZANIM KUPISZ:

Kupujesz od legalnie działającej firmy. Przy zakupie otrzymujesz dokument sprzedaży (e-faktura), gwarancję oraz możliwość zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zamówienia wysyłamy z zewnętrznego magazynu:

- Kurierem - w tym samym dniu lub następnym dniu roboczym po potwierdzeniu wpłaty

- Pocztą Polską - dwa razy w tygodniu (jeżeli zależy Ci na czasie wybierz dostawę kurierem)

Po nadaniu paczki dostajesz link do śledzenia - paczka widoczna jest w systemie dopiero po zeskanowaniu przez kuriera lub pracownika poczty. Najlepiej status paczki sprawdzać wieczorem.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
8
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

Sprzedajemy głównie produkty nowe, pełnowartościowe i z gwarancją producenta/dystrybutora/importera.

Tylko na niektórych aukcjach sprzedajemy produkty używane, poserwisowe lub pochodzące ze zwrotów - wówczas taka informacja jest podana w opisie przedmiotu podobnie jak warunki dotyczące gwarancji lub jej wyłączenia.


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki reklamowanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces reklamacji przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby.


Reklamacja nie obowiązuje w przypadku naturalnego zużycia się produktu, braku właściwej konserwacji lub niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania rzeczy.


Zgłaszane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni. Termin ten może się wydłużyć w przypadku zaistnienia potrzeby przesłania reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora/importera. O każdym wydłużeniu tego okresu powiadomiamy klienta drogą mailową. Reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu (rachunek, paragon lub potwierdzenie wpłaty) należy dobrze zabezpieczyć/zapakować i wysyłać na adres, który podamy po zgłoszeniu chęci reklamowania wadliwej rzeczy. Najczęściej będzie to adres: PW WiktoriaK ul. Jesionowa 14/3 43-300 Bielsko-Biała. Jednak w celu maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji może to być adres bezpośrednio do producenta/dystrybutora/importera. O tym, na jaki adres wysłać, powiadamiamy bezpośrednio po zgłoszeniu reklamacji, ponieważ zależny jest on od rodzaju usterki. W celu sprawniejszej obsługi udostępniamy wysyłkę na nasz koszt kurierem lub Pocztą Polską.


W przypadku uznania reklamacji - naprawioną, bądź wymienioną na nową rzecz wolną od wad odsyłamy do klienta na własny koszt.


W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy lub wymiany na rzecz nową wolną od wad, zwracamy klientowi wszystkie poniesione koszty.


W przypadku nieuznania reklamacji - reklamowaną rzecz klient odbiera we własnym zakresie w ciągu 7 dni. Po tym czasie naliczamy koszty magazynowania zgodnie z obowiązującym cennikiem.



Na koniec życzymy sobie, a zwłaszcza Wam Szanowni Klienci - zero usterek i dużo zadowolenia z dokonanych w naszym sklepie zakupów.


Zespół sklepu Hobby i Zabawa

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W skrócie:


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, masz 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu przedmiotu proszę dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Podobnie jest ze zwrotem środków - możemy jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Otrzymasz zwrot poniesionych kosztów przy zakupie czyli koszt przedmiotu plus koszt przesyłki. Jeżeli koszt przesyłki był wyższy od najniższego dostępnego na danej aukcji - wówczas zwracamy najniższy dostępny koszt. Wówczas umowa jest uważana za niezawartą, a strony zwracają sobie świadczenia. Proszę pamiętać, iż ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Odsyłasz zwracane przedmioty na własny koszt i koszt ten przez nas nie jest zwracany.




Trochę dokładniej: 


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki zwracanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces zwrotu przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby. 

Klient odsyła towar na własny koszt - tego kosztu nie zwracamy.

Do wysyłki, proszę odsyłaną rzecz odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu.

Wskazane jest skorzystać z przesyłki rejestrowanej - te bardzo rzadko giną w transporcie. 

Klient ma czas 14 dni na powiadomienie nas o chęci zwrotu - mailowo, telefonicznie, listownie i kolejne 14 dni na odesłanie rzeczy.

W przypadku gdy zwracana rzecz, była używana wykraczająco poza zakres zwykłego zarządu - zwracana kwota zostanie pomniejszona o utraconą jej wartość.

Pismo pt. "Odstąpienie od umowy", powinno zawierać dane kupującego, dane sprzedającego, datę i miejsce sporządzenia, nr aukcji na której rzecz została zakupiona, datę zakupu rzeczy, żądaną kwotę zwrotu, nr konta na jaki mamy wykonać przelew oraz podpis.

Przykładowe pismo można pobrać pod adresem:

www.wiktoriak.civ.pl/doc/oswiadczenie o odstapieniu od umowy.pdf

Po otrzymaniu zwrotu, wykonujemy niezwłocznie przelew na wskazany w "Odstąpieniu od umowy" numer konta. W przypadku gdy zwracana rzecz nosi ślady użytkowania, jest uszkodzona lub niekompletna - zwracana kwota będzie pomniejszona o stosowny do jej stanu procent.

Po "Odstąpieniu od umowy" - umowa uznawana jest za niezawartą. Do wystawionej wcześniej faktury wystawiamy korektę faktury, którą przesyłamy mailowo.