Ładowarka SkyRC E6 LiPo / LiFe 2S-6S 50W (6853498166)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
131,89 zł
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Bielsko-Biała, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

Dostępność produktów

Jeżeli na aukcji pozostała ostatnia sztuka - proszę zapytać o dostępność przed zakupem.



Opis produktu

Ładowarka SkyRC E6 LiPo / LiFe 2S-6S 50W

Nieskomplikowana ładowarka do ładowania pakietów LiPo/LiFe. Podłączana bezpośrednio do sieci 230V nie wymaga dodatkowych źródeł zasilania. Obsługa sprowadza się do podłączenia ładowanego ogniwa oraz wyboru prądu ładowania. Stan ładowarki jest sygnalizowany przy pomocy diody LED. Pozwala na ładowanie pakietów składających się z maksymalnie 6 ogniw prądem do 5A. Wbudowany balanser gwarantuje równomierne naładowanie ogniw.

  • Ładowarka SkyRC e6
  • Kabel 18AWG (banan) bez końcówki
  • Adapter XH (do balansowania)
  • Kabel zasilający

  • Napięcie zasilania: 230V
  • Moc wyjściowa: 50W
  • Prąd ładowania: 1A, 2A, 4A, 5A
  • Ładowane akumulatory: LiPo/LiFe
  • Prąd balansera: 200mA
  • Ilość ładowanych ogniw: 2-6S
  • Wymiary: 83x141x46mm


Przeczytaj zanim kupisz

Kupujesz od legalnie działającej firmy. Przy zakupie otrzymujesz dokument sprzedaży (e-faktura), gwarancję oraz możliwość zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zamówienia wysyłamy z zewnętrznego magazynu:

  • kurierem - w tym samym dniu lub następnym dniu roboczym po potwierdzeniu wpłaty
  • Pocztą Polską - dwa/trzy razy w tygodniu

Po nadaniu paczki dostajesz link do śledzenia - paczka widoczna jest w systemie dopiero po zeskanowaniu przez kuriera lub pracownika poczty. Najlepiej status paczki sprawdzać wieczorem.



Kontakt

tel. 517 759 795 pn-pt w godzinach 10:00-18:00
mail: allegro(at)hobby-i-z­abawa.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 76249010440000420046791947
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK

Wiktoria Korusiewicz

ul. Jesionowa 14/3

43-300 Bielsko-Biała

Nip 547 135 50 53

Regon 241608870

Firma założona w roku 2010 wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej dn.01.06.2010r pod numerem wpisu 65905.

Firma nie jest płatnikiem VAT i wystawia faktury korzystając z podmiotowego zwolnienia VAT - kupujący "vatowcy" nie odliczą podatku vat.

pozostałe informacje

Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997roku o ochronie danych osobowych wszelkie dane jakie KLIENT podaje przy rejestracji przed zakupem bądź w celu dokonania zakupu bez rejestracji będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia. Baza danych została zgłoszona w GIODO (nr księgi 120763), a administratorem bazy danych jest Korusiewicz Wiktoria (PW WiktoriaK, ul. Jesionowa 14 lok 3, 43-300 Bielsko-Biała). KLIENT w każdej chwili może modyfikować bądź usunąć swoje dane z bazy danych SKLEPU.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
PL
Dodatkowe informacje

Sprzedajemy głównie produkty nowe, pełnowartościowe i z gwarancją producenta/dystrybutora/importera.

Tylko na niektórych aukcjach sprzedajemy produkty używane, poserwisowe lub pochodzące ze zwrotów - wówczas taka informacja jest podana w opisie przedmiotu podobnie jak warunki dotyczące gwarancji lub jej wyłączenia.


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki reklamowanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces reklamacji przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby.


Reklamacja nie obowiązuje w przypadku naturalnego zużycia się produktu, braku właściwej konserwacji lub niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania rzeczy.


Zgłaszane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni. Termin ten może się wydłużyć w przypadku zaistnienia potrzeby przesłania reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora/importera. O każdym wydłużeniu tego okresu powiadomiamy klienta drogą mailową. Reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu (rachunek, paragon lub potwierdzenie wpłaty) należy dobrze zabezpieczyć/zapakować i wysyłać na adres, który podamy po zgłoszeniu chęci reklamowania wadliwej rzeczy. Najczęściej będzie to adres: PW WiktoriaK ul. Jesionowa 14/3 43-300 Bielsko-Biała. Jednak w celu maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji może to być adres bezpośrednio do producenta/dystrybutora/importera. O tym, na jaki adres wysłać, powiadamiamy bezpośrednio po zgłoszeniu reklamacji, ponieważ zależny jest on od rodzaju usterki. W celu sprawniejszej obsługi udostępniamy wysyłkę na nasz koszt kurierem lub Pocztą Polską.


W przypadku uznania reklamacji - naprawioną, bądź wymienioną na nową rzecz wolną od wad odsyłamy do klienta na własny koszt.


W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy lub wymiany na rzecz nową wolną od wad, zwracamy klientowi wszystkie poniesione koszty.


W przypadku nieuznania reklamacji - reklamowaną rzecz klient odbiera we własnym zakresie w ciągu 7 dni. Po tym czasie naliczamy koszty magazynowania zgodnie z obowiązującym cennikiem.



Na koniec życzymy sobie, a zwłaszcza Wam Szanowni Klienci - zero usterek i dużo zadowolenia z dokonanych w naszym sklepie zakupów.


Zespół sklepu Hobby i Zabawa