ładowarka sieciowa 3x USB 2,4A Unitek Y-P537B (6922414110)

22 dni do końca
cena kup teraz
59,95 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Uniwersalne
Aukcja jest obsługiwana przez zespół pracowników firmy:
dbsoft PHU
ul. Białoruska 15
54-425 WROCŁAW

NIP: 894-002-05-57
REGON: 930521791
Rejestracja działalności: Urząd Miejski Wrocławia - numer 40344

numery kont bankowych:
ING: 57105015751000002221­464783
mbank: 93114020040000320223­357581
Odbiór osobisty (wyłącznie zapłata gotówką) jest możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym - dane kontaktowe na stronie O mnie .
Odbiór jest możliwy:
  • w siedzibie firmy na ulicy Białoruskiej 15 we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00 - zobacz mapę z lokalizacją naszego biura ,
  • w barze Pizza PaPu na ulicy Robotniczej 72 we Wrocławiu - zobacz mapę z lokalizacją baru Pizza Papu .
    Bar jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 - 18:30. Najczęściej towar będzie tam dostępny do odbioru w następnym dniu roboczym po licytacji, a o przekazaniu towaru do odbioru w barze poinformujemy drogą mailową.Dostawa naszym transportem na terenie Wrocławia:
    Koszt dostawy jest uzależniony od miejsca i terminu dostawy oraz wartości zamówienia. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy - dane kontaktowe na stronie O mnie - celem ustalenia warunków dostawy.
  • Ładowarka sieciowa 3x USB 2,4A Unitek Y-P537B
    to inteligentna ładowarka sieciowa z 3 portami USB marki Unitek posiada microprocesor odpowiedzialny za dobór odpowiedniego prądu ładowania podłączonych do niej urządzenia. Jest uniwersalna i ma dużą moc 24W, umożliwia jednoczesne ładowanie 3 urządzeń korzystających przy ładowaniu z portu USB, takich jak: telefony, tablety, powerbanki. Ma funkcje szybkiego ładowania - urządzenia mogą być ładowane maksymalnym prądem 2,4A. Niewielkie rozmiary i biały kolor urządzenia idealnie komponuje się z estetyką każdego pomieszczenia. Unitek zadbał o bezpieczeństwo wyposażając ładowarkę w zespół zabezpieczeń: przed przeładowaniem, przed zwarciem i przed przegrzaniem. Do ładowarki dołączono przewód USB - micro USB.

    Specyfikacja:
    # 3 x port USB-A,
    # ładowanie prądem: 5V 2,4A na każdym porcie,
    # moc maksymalna 24W,
    # wymiary: 68.2 x 50 x 28.6 mm,
    # kolor biały.

    Kod PLU: __3987__

    Stan produktu: nowy (fabryczne opakowanie)
    Gwarancja: 24 miesiące
    Znalazłeś błąd w opisie? Masz wątpliwości? Skontaktuj się z nami...
    początek strony
    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
      • 93114020040000320223357581
      • 57105015751000002221464783
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    List polecony ekonomiczny 9,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 1
    przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
    Przesyłka kurierska 14,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Pocztex Kurier48 12,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji:
    Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 10
    przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
    Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 4
    przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam fakturę VAT

    dane sprzedawcy

    DBSOFT PHU
    Białoruska 15
    54-425 Wrocław
    NIP: 894-002-05-57
    REGON: 930521791

    pozostałe informacje

    Wystawiamy faktury VAT. ZWROTY TOWARÓW PRZEZ KONSUMENTA Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik,dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. Ustaw nr 827 z 2014), w tym w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowyw której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzebw której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użyciaw której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuw której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwięk owe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniuo dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. GWARANCJA Dowód zakupu towaru wydany przez Sprzedawcę jest podstawą gwarancji oraz powinien być załączony do reklamacji towaru.Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące, chyba że jest to inaczej zaznaczone na karcie towaru w sklepie internetowym. Gwarancja jest ograniczona do terytorium Polski.Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń: po upływie okresu Gwarancjiw przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Sprzedawca w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Sprzedawcy lub producenta towaruw przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznejw przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis Sprzedawcy, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Sprzedawca rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrzenia zgłoszenia gwarancyjnego może być wydłużony do 28 dni roboczych.Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej: Konsument jest zobowiązany wysłać sprzęt do Sprzedawcy na swój koszt z możliwością odzyskania poniesionego kosztu w przypadku potwierdzenia zasadności roszczenia gwarancyjnego. Sprzedawca nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.pozostali klienci wysyłają sprzęt na własny koszt.W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Sprzedawca stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Sprzedawcę kosztów.Sprzedawca nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Sprzedawcy w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może do starczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.Klient zobowiązany jest dokonać archiwizacji danych znajdujących się na nośniku. Wyłączną odpowiedzialność za dane znajdujące się nanośniku ponosi Klient. W przypadku, gdy Klient dostarcza wraz z wadliwym towarem dodatkowe akcesoria, nośniki, oprogramowanie zobowiązany jest do przedłożenia pisemnej informacji o tym fakcie. Wyłączną odpowiedzialność za utratę wskazanych powyżej elementów ponosi Klient.Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.Adres dostawy przesyłek z reklamacjami: DBSOFT (SERWIS), ul. Białoruska 15, 54-425 Wrocław. PROCEDURA REKLAMACJI Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Sprzedawca. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego wskazane jest wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie do przesyłki z reklamowanym towarem.Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępcze go, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Sprzedawcy i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (w przypadku faktury wystarczy jej kserokopia) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Sprzedawca rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona przez Sprzedawcę.Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Sprzedawca uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.