Ładowarka laptopa HP COMPAQ 6510B 6735B (7209429163)

12 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
500,00 zł
z 9999 sztuk
Kup na raty
kup na raty
11 x 50,00 zł
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 5,80 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,20 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.33 [kg]
  • napięcie wyjściowe: 19 [V]
  • moc zasilacza (W): 90
  • do laptopów: hP, Compaq
  • rodzaj: zamiennik

Opis

Markowy zasilacz POLION® do laptopów HP COMPAQ 6510B

Towar:

  • fabrycznie nowy
  • wysokiej jakości
  • w pełni kompatybilny z oryginałem
  • precyzyjnie wykonany - idealne dopasowany do laptopa

Kontakt & wysyłka:

  • tel. (22)376-29-89, 509-932-260
  • e-mail: allegro@e-polion.pl
  • odbiór osobisty: Warszawa, ul. Spedycyjna 22, pon-pt 8-17
  • wysyłka: w 24h
  • gwarancja: 12mc + 30dni D2D, możliwość zwrotu do 30 dni bez podania przyczyny

Specyfikacja techniczna:

  • Marka: POLION®
  • Stan: nowy
  • Napięcie wejściowe: 100-240VAC
  • Napięcie wyjściowe: 19V DC
  • Maksymalny ciągły prąd wyjściowy: 4,74A
  • Moc: 90W
  • Wtyk: 7,4x5,0mm z pinem
  • Gniazdo na sieciowy przewód zasilający: tzw. "koniczynka". Z uwagi na fakt, że większość osób wykorzystuje swój stary przewód od zasilacza, nie jest on w komplecie, można go dokupić, wybierając na górze aukcji "Kup zestaw"
  • Zabezpieczenia: przepięciowe, przeciążeniowe, zwarciowe
  • Gwarancja:12mc
  • Certyfikat CE:tak
  • Kod magazynowy: Z003

Kompatybilne modele ładowarki/zasilacza, P/N:

m. in. PPP012L-S ED495AA PPP012L-E

Kompatybilność oznacza, że zasilacz jest zamienny z danym p/n i pasuje do tych samych laptopów co oryginał. Jednakże z powodu bardzo dużego zróżnicowania zasilaczy oraz laptopów, prosimy dla pewności dodatkowo porównać wtyczkę swojego starego zasilacza ze zdjęciami i wymiarami podanymi na aukcji. Często dany model laptopa występuje w wielu konfiguracjach sprzętowych i w zależności od nich może wymagać zasilacza o różnej mocy. Dlatego czasami nie można podać wprost, że dany zasilacz pasuje do danego modelu laptopa. Z uwagi na to, ostatnim etapem powinno być sprawdzenie wymaganych parametrów elektrycznych zasilacza, które zazwyczaj znajdują się na naklejce pod laptopem.

Kompatybilne modele laptopów:

HP:

2000, 2533T, 3105M, 340 G1, 4410T, 630, 631, 635, 636, 655, G32, G42, G42T, G61, G62, G62-120SW, G62-A10SW, G62-A25EW, G62-A35EW, G62-B05SW, G62-B10SW, G62-B45EW, G62M, G62T, G62X, G70, G71, G72, G72-B10SW, G72T, HDX X16, HDX16 DELL

COMPAQ:

430, 431, 2000, 2200, 2230, 2400, 6730, 6900, 6910, 8700, 2230s, 2510p, 2710p, 6710b, 6710p, 6710s, 6715b, 6715s, 6730s, 6735s, 6735s-C6735sUQL, 6735S-FU371ES, 6735S-FU371ES#AKD, 6830s, 6835s, 6910b, 6910p, 8510p, 8510w, 8710p, 8710w, NC6400, NW8440, NW9440, NX8220, NX8410, NX8420, 6735B

ELITEBOOK:

2560p, 2760p, 6900, 6930, 6930p, 8400, 8440w, 8460p, 8460w, 8470p, 8470w, 850 G1, 8500, 8530p, 8540, 8540p, 8540w, 8560p, 8560w, 8570p, 8570w, 8700, 8730p, 8730w, 8740w, 8760p, 8760w, 8770w, 6510B

ENVY:

14-1000, DV4, DV6, DV7, DV7-7200, DV7-7220EW, M4, M6-1110EW, M6-1120SW

HP PAVILION:

DM4-1000, DM4-2000, DM4-3000, DV3, DV3-2000, DV3-4000, DV3000, DV3100, DV3500, DV3600, DV4, DV4-1000, DV4T, DV5, DV5-1000, DV5-1010EW, DV5-1020EW, DV5-1032EG, DV5-1040EW, DV5-1060EW, DV5-1070EW, DV5-1100, DV5-1100EW, DV5-1110EW, DV5-1111EA, DV5-1130EW, DV5-1140, DV5-1140EW, DV5-1150EW, DV5-1160EW, DV5-1170EW, DV5-1199EW, DV5-1200, DV5-1205EW, DV5-1210EP, DV5-1210EW, DV6, DV6-1000, DV6-1100, DV6-1110EW, DV6-1120EW, DV6-1125EW, DV6-1135EW, DV6-1200, DV6-1210EW, DV6-1215EW, DV6-1220EW, DV6-1225EW, DV6-1300, DV6-1302SW, DV6-1304EW, DV6-1306EW, DV6-1307EW, DV6-1308EW, DV6-2000, DV6-2002EW, DV6-2005SW, DV6-2015SW, DV6-2025EW, DV6-2100, DV6-2105EW, DV6-2110SW, DV6-2115EW, DV6-2120EW, DV6-3000, DV6-3005SW, DV6-3020SW, DV6-3025EW, DV6-3030EW, DV6-3040EW, DV6-3100, DV6-3105SW, DV6-3160EW, DV6-3200, DV6-4000, DV6-6010SW, DV6-6020EW, DV6-6025EW, DV6-6030EW, DV6-6040EW, DV6-6050EW, DV6-6100, DV6-6110SW, DV6-6130EW, DV6-6B01EW, DV6-6B10EW, DV6-6B15EW, DV6-6B20EW, DV6-6B30EW, DV6-6B30SW, DV6-6B50EW, DV6-6B50SA, DV6-6B55EG, DV6-6B60EW, DV6-6B66EW, DV6-6B70EW, DV6-7000, DV6T-1000, DV6T-2000, DV6T-3000, DV6T-6000, DV6T-7000, DV6Z-3000, DV7, DV7-1000, DV7-1010, DV7-1040EW, DV7-1060EW, DV7-1100, DV7-1120EW, DV7-1130EW, DV7-1140EW, DV7-1145EF, DV7-1150EW, DV7-1199EV, DV7-1199EW, DV7-1200, DV7-1260EW, DV7-1280EW, DV7-2000, DV7-2100, DV7-3000, DV7-3005EW, DV7-3010EW, DV7-3010SG, DV7-3015EW, DV7-3020ED, DV7-3020EW, DV7-3030EW, DV7-3100, DV7-3110SW, DV7-4000, DV7-4015EW, DV7-4020EW, DV7-4100, DV7-4200, DV7-5000, DV7-6000, DV7-6020SW, DV7-6030EW, DV7-6100, DV7-6110SW, DV7-6140EW, DV7-6B00, DV7-6B10EW, DV7-6B10SW, DV7-6B20EW, DV7-6B30EW, DV7-7000, DV7-7050SW, DV7-7100, DV7-7200, DV7T, DV7T-6000, DV7T-7000, DV7Z, G4, G4-1000, G4-2000, G4T, G4T-1000, G6, G6-1000, G6-1020SW, G6-1025EW, G6-1040EW, G6-1050EW, G6-1100, G6-1130SW, G6-1170EW, G6-1180EW, G6-1200, G6-1205SW, G6-1210SW, G6-1215EW, G6-1240SA, G6-1240SW, G6-1259SA, G6-1260EW, G6-1270EW, G6-1300, G6-1305SW, G6-1331SW, G6-1352SW, G6-2000, G6-2001SW, G6-2010NR, G6-2050SW, G6-2060SW, G6-2100, G6-2115SW, G6-2200, G6-2200SW, G6-2205EW, G6-2210EW, G6-2220EW, G6-2220SW, G6-2230EW, G6-2230SW, G6-2233SW, G6-2235EW, G6-2238DX, G6-2245SW, G6-2260EW, G6-2260SW, G6-2300, G6-2300SW, G6-2310EW, G6-2310SW, G6-2320SW, G6-2323EW, G6-2323SW, G6-2324SW, G6-2325EW, G6-2325SW, G6-2330EW, G6-2330SW, G6-2340EW, G6-2340SW, G6S, G6T, G6T-2000, G6T-2200, G6X, G6Z, G7, G7-1000, G7-1005SW, G7-1020SW, G7-1100, G7-1120SW, G7-1130EW, G7-1200, G7-1205SW, G7-1220SW, G7-1230EW, G7-1305SW, G7-2000, G7-2100, G7-2200, G7-2200EW, G7-2200SW, G7-2210EW, G7-2210SW, G7-2220EW, G7-2277SA, G7-2300, G7-2310SW, G7-2320SW, G7T, M6, M6-1000, M6-1020SW, M7

PROBOOK:

4210, 4210s, 430, 430-G1, 430-G2, 4300, 4340s, 4341s, 440, 440-G0, 440-G1, 4400, 4410t, 4411s, 4415s, 4416s, 4420, 4421, 4421s, 4425s, 4430s, 4435s, 4436s, 4440, 4440s, 4446s, 445, 445-G0, 445-G1, 450, 450-G0, 450-G1, 4530, 4530S, 4535, 4535S, 4540, 4540S, 4540S-B6N31EA, 4545, 4545S, 455, 455-G0, 455-G1, 470, 470-G0, 470-G1, 470-G2, 4700, 4710, 4710s, 4740, 5200, 5220m, 5330m, 6300, 6360b, 6400, 6440, 6440b, 6445b, 6450, 6450b, 6455b, 650-G1, 6500, 6530, 6530b, 6535, 6535b, 6540, 6540b, 6545, 6545b, 655-G1, 6550, 6550b, 6555, 6555b, 6560b, 6565b, 6570b, 6930, 6930p

PRESARIO:

CQ32, CQ35, CQ36, CQ40, CQ41, CQ42, CQ43, CQ61, CQ61-100, CQ61-110SA, CQ61-200, CQ61-300, CQ61Z, CQ62, CQ70, CQ71, CQ72

Dostawa i płatność
od 5,80 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u e-polion za co najmniej 500.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
5,80 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
14,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@e-polion.pl
tel.: 22 3762989

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

1. Każdy sprzedawany sprawny towar objęty jest dodatkowo trzydziestodniową gwarancją D2D (Door To Door), wtedy kupujący nie ponosi żadnych kosztów przesyłek. Kurier dostarcza nową paczkę i odbiera starą. Gwarancja dotyczy wad ukrytych, które nie zostały wychwycone podczas sprawdzania sprzętu oraz uszkodzeń wynikających ze zmiennych warunków podczas transportu (wstrząs, zawilgocenie, itp.). 


2. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro, oraz karta gwarancyjna dostarczona z zakupionym towarem (jeśli była wystawiona).


Procedura gwarancji:

 

1. W przypadku uszkodzenia towaru najpierw prosimy o kontakt, często zdarza się, że problem da się rozwiązać telefonicznie.

 

2.Jeżeli towar jest na gwarancji D2D wymieniany jest przez nas na nasz koszt.

 

3.Jeżeli w okresie gwarancyjnym nastąpi uszkodzenie sprzętu niewynikające z winy użytkownika zostanie on przez nas wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku danego towaru zwracamy koszt jego nabycia (bez ew. kosztów transportu).

 

4. Uszkodzony sprzęt może być do nas dostarczony osobiście lub wysłany na własny koszt razem z dowodem zakupu, opisem usterki oraz podaniem swoich danych osobowych wraz z nickiem allegrowym.

 

5. Aby gwarancja była rozpatrzona plomby gwarancyjne (stickery) nie mogą być zerwane oraz nie może być śladów własnej ingerencji w sprzęt.


6. Jeżeli naprawiony sprzęt nie będzie odebrany osobiście, koszt jego wysyłki ponosi kupujący.

 

7. Nie zwracamy kosztów napraw, diagnoz lub innych podobnych rzeczy robionych indywidualnie przez klienta. To kupujący wybiera, czy oddaje towar na gwarancji do nas, czy oddaje odpłatnie do jakiegoś lokalnego serwisu. 

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Tech-soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
Dodatkowe informacje

  

W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy spisać protokół uszkodzenia i przesłać go do nas. 

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Tech-Soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.  „Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. 

My przedłużamy ten termin do 30 DNI! 


Zasady zwrotu produktu

 1. Aby zwrócić towar należy przed upływem 30 dni nas o tym poinformować. 

Dla ułatwienia procedury można to zrobić drogą listowną na adres korespondencyjny lub mailem z załączonym skanem wypełnionego formularza (odpowiedni formularz znajduje się pod adresem:

http://ftp.comtech.sc.pl/public/Rezygnacja/Rezygnacja.doc).

Formularz ten można dołączyć również do zwracanego towaru.


2. Towar wysłać należy na adres korespondencyjny lub dostarczyć do nas osobiście. Czas na odesłanie wynosi 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

 

3. Przysłany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zakupu w serwisie Allegro). W paczce należy zamieścić też informację o swoich danych, w szczególności nicku allegrowym oraz numerze konta bankowego. 


4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z art. 34. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.


5. Zwrot za towar oraz przesyłkę (pierwotną) zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni roboczych od daty odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej, niż otrzymamy zwracany towar lub potwierdzenie jego nadania. 

O sprzedającym
e-polion
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

6849

 

25

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Tech-Soft Sp. z o.o.
ul. Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
REGON: 147265687
NIP: 5242769327

Kontakt

  • +48 ************* (pokaż)
  • +48 *********** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta mBank 21 1140 2004 0000 3002 7517 6860

Pozostałe informacje

- aukcja dotyczy przedmiotu wystawionego na powyższej aukcji,

- jeśli konsument ma jakieś wątpliwości podczas zakupu wystawionego przedmiotu powinien się z nami skontaktować drogą telefoniczną (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora ) bądź emaliową; 

- konsument ma obowiązek zapłacenia za zakupiony towar w terminie 7 dni od daty zakupu (po tym terminie zakup zostanie zakwalifikowany jako nieważny- nastąpi zgłoszenie do serwisu Allegro o zwrot prowizji za zakupiony towar gdyż transakcja nie doszła do skutku) za wyjątkiem zamówienia towaru za pobraniem. W tym przypadku płatność powinna być dokonana przez konsumenta bezpośrednio przed odbiorem zamówionego towaru. 

- jeśli wpłata za zakupiony towar zostanie zaksięgowana do godziny 11-12 w dni robocze lub zostanie przesłana informacja o przesyłce za pobraniem towar jest wysyłany zazwyczaj tego samego dnia roboczego. 

- na każdy zakupiony u nas towar udzielamy gwarancji (więcej na ten temat w zakładce Gwarancja); - konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu towaru zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (zwroty szerzej opisane w zakładce zwroty); 

- przedsiębiorca ma obowiązek wysłania zakupionego towaru bez żadnych znanych mu wad.

- przedsiębiorca ma obowiązek poinformowania konsumenta o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013); 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

- szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

- klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

  • klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 
  • klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 
  • klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


Wysyłka towaru: 

1. Paczki wysyłane są kurierem InPost, dla niektórych aukcji jest możliwość wybrania paczkomatów. 

2. Po wysyłce kupujący dostaje od firmy spedycyjnej maila z numerem listu przewozowego, status przesyłki można sprawdzić na stronie InPost. 

3. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnienia reklamację może złożyć odbiorca przesyłki. 

Wyświetlenia:6
Numer oferty:7209429163
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Na czasie