Ładowarka GPX V3+ do LiPo/LiFe 2S-3S z balancerem (6853497886)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT

opis

Dostępność produktów

Jeżeli na aukcji pozostała ostatnia sztuka - proszę zapytać o dostępność przed zakupem.



Opis produktu

Ładowarka GPX V3+ do LiPo/LiFe 2S-3S z balancerem

Bezobsługowa tania i prosta ładowarka GPX V3+ z balanserem zasilana prądem sieciowym 230V. Kompatybilna z akumulatorami litowo-polimerowymi, litowo-jonowymi i litowo-żelazowymi 2S i 3S (7.4V i 11.1V). Proces ładowania odbywa się poprzez złącze balancera.

Oznaczenie wskaźników diodowych:

  • Światło koloru zielonego (ang. green): zasilanie włączone
  • Światło koloru czerwonego (ang. red): ładowanie
  • Mrugające światło koloru czerwonego (ang. red blink): błąd
  • Światło koloru zielonego (ang. green): zakończenie ładowania lub przerwa w ładowaniu
Ładowarka ma możliwość przełączenia w tryb ładowania pakietów LiPo bądź LiFe.


Uwaga! Przestrzegaj kolejności uruchamiania ładowarki: najpierw podłącz ładowarkę do zasilania, poczekaj aż się poprawnie uruchomi (wskaźniki diodowe zmienią kolor z czerwonego na zielony) i dopiero wtedy podłącz akumulator. Przy wyłączaniu zachowaj odwrotną kolejność.

  • Ładowarka V3+ z balancerem
  • Kabel zasilający
  • Rodzaj ładowanych ogniw: Li-Po/Li-Fe
  • Ilość ładowanych ogniw Li-Po/Li-Fe / zakres napięć: 2-3 / 7,4-11,1V
  • Przełącznik ładowania LiPo/LiFe
  • Prąd ładowania: 800mA
  • Moc: max. 12W
  • Zasilanie: AC 110-240V
  • Wymiary: 100 x 60 x 35mm
  • Waga: 180g
  • Gniazda ładowania: wtyczka serwisowa balancera 2 i 3 cele, standard Gens Ace, Haiyin, E_Sky, Redox, Align, Turnigy

Przeczytaj zanim kupisz

Kupujesz od legalnie działającej firmy. Przy zakupie otrzymujesz dokument sprzedaży (e-faktura), gwarancję oraz możliwość zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Zamówienia wysyłamy z zewnętrznego magazynu:

  • kurierem - w tym samym dniu lub następnym dniu roboczym po potwierdzeniu wpłaty
  • Pocztą Polską - dwa/trzy razy w tygodniu

Po nadaniu paczki dostajesz link do śledzenia - paczka widoczna jest w systemie dopiero po zeskanowaniu przez kuriera lub pracownika poczty. Najlepiej status paczki sprawdzać wieczorem.



Kontakt

tel. 517 759 795 pn-pt w godzinach 10:00-18:00
mail: allegro(at)hobby-i-z­abawa.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
100
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

Sprzedajemy głównie produkty nowe, pełnowartościowe i z gwarancją producenta/dystrybutora/importera.

Tylko na niektórych aukcjach sprzedajemy produkty używane, poserwisowe lub pochodzące ze zwrotów - wówczas taka informacja jest podana w opisie przedmiotu podobnie jak warunki dotyczące gwarancji lub jej wyłączenia.


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki reklamowanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces reklamacji przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby.


Reklamacja nie obowiązuje w przypadku naturalnego zużycia się produktu, braku właściwej konserwacji lub niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania rzeczy.


Zgłaszane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni. Termin ten może się wydłużyć w przypadku zaistnienia potrzeby przesłania reklamowanego przedmiotu do producenta/dystrybutora/importera. O każdym wydłużeniu tego okresu powiadomiamy klienta drogą mailową. Reklamowany towar wraz z opisem usterki oraz dowodem zakupu (rachunek, paragon lub potwierdzenie wpłaty) należy dobrze zabezpieczyć/zapakować i wysyłać na adres, który podamy po zgłoszeniu chęci reklamowania wadliwej rzeczy. Najczęściej będzie to adres: PW WiktoriaK ul. Jesionowa 14/3 43-300 Bielsko-Biała. Jednak w celu maksymalnego skrócenia czasu oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji może to być adres bezpośrednio do producenta/dystrybutora/importera. O tym, na jaki adres wysłać, powiadamiamy bezpośrednio po zgłoszeniu reklamacji, ponieważ zależny jest on od rodzaju usterki. W celu sprawniejszej obsługi udostępniamy wysyłkę na nasz koszt kurierem lub Pocztą Polską.


W przypadku uznania reklamacji - naprawioną, bądź wymienioną na nową rzecz wolną od wad odsyłamy do klienta na własny koszt.


W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy lub wymiany na rzecz nową wolną od wad, zwracamy klientowi wszystkie poniesione koszty.


W przypadku nieuznania reklamacji - reklamowaną rzecz klient odbiera we własnym zakresie w ciągu 7 dni. Po tym czasie naliczamy koszty magazynowania zgodnie z obowiązującym cennikiem.



Na koniec życzymy sobie, a zwłaszcza Wam Szanowni Klienci - zero usterek i dużo zadowolenia z dokonanych w naszym sklepie zakupów.


Zespół sklepu Hobby i Zabawa

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PW WiktoriaK
Jesionowa 14/3
43-300 Bielsko-Biała

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W skrócie:


Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, masz 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrotu przedmiotu proszę dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Podobnie jest ze zwrotem środków - możemy jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Otrzymasz zwrot poniesionych kosztów przy zakupie czyli koszt przedmiotu plus koszt przesyłki. Jeżeli koszt przesyłki był wyższy od najniższego dostępnego na danej aukcji - wówczas zwracamy najniższy dostępny koszt. Wówczas umowa jest uważana za niezawartą, a strony zwracają sobie świadczenia. Proszę pamiętać, iż ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Odsyłasz zwracane przedmioty na własny koszt i koszt ten przez nas nie jest zwracany.




Trochę dokładniej: 


WAŻNE: Proszę zaczekać z wysyłką do czasu ustalenia na jaki adres należy to zrobić - ustalamy to mailowo. Adresy wysyłki zwracanego towaru zależą od  kilku rzeczy. A ponieważ chcemy, żeby cały proces zwrotu przeszedł sprawnie i bez zbędnego przesyłania między klient-sklep-hurtownia-producent, prosimy o zastosowanie się do tej prośby. 

Klient odsyła towar na własny koszt - tego kosztu nie zwracamy.

Do wysyłki, proszę odsyłaną rzecz odpowiednio zabezpieczyć aby nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu.

Wskazane jest skorzystać z przesyłki rejestrowanej - te bardzo rzadko giną w transporcie. 

Klient ma czas 14 dni na powiadomienie nas o chęci zwrotu - mailowo, telefonicznie, listownie i kolejne 14 dni na odesłanie rzeczy.

W przypadku gdy zwracana rzecz, była używana wykraczająco poza zakres zwykłego zarządu - zwracana kwota zostanie pomniejszona o utraconą jej wartość.

Pismo pt. "Odstąpienie od umowy", powinno zawierać dane kupującego, dane sprzedającego, datę i miejsce sporządzenia, nr aukcji na której rzecz została zakupiona, datę zakupu rzeczy, żądaną kwotę zwrotu, nr konta na jaki mamy wykonać przelew oraz podpis.

Przykładowe pismo można pobrać pod adresem:

www.wiktoriak.civ.pl/doc/oswiadczenie o odstapieniu od umowy.pdf

Po otrzymaniu zwrotu, wykonujemy niezwłocznie przelew na wskazany w "Odstąpieniu od umowy" numer konta. W przypadku gdy zwracana rzecz nosi ślady użytkowania, jest uszkodzona lub niekompletna - zwracana kwota będzie pomniejszona o stosowny do jej stanu procent.

Po "Odstąpieniu od umowy" - umowa uznawana jest za niezawartą. Do wystawionej wcześniej faktury wystawiamy korektę faktury, którą przesyłamy mailowo.