LA MILLOU TORBA FEERIA MEDIUM DREAM CATCHER grey (6482572692)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
349,00 zł
z 3 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
Zakupy powyżej 340 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
Mamy ponad 8500 pozytywnych komentarzy

Ekspresowa wysyłka
w 24h od złożenia zamówienia

Zwroty i wymiany
do 14 dni od odebrania przesyłki

Kontakt

Sklep BubuKids

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:

telefon 607 241 472 e-mail allegro@bubukids.pl

Na pytania i telefony odpowiadamy codziennie (także w sobotę i niedzielę), do godz. 21.

Przesyłka

Dokładamy starań by przesyłka została wysłana tuż po zaksięgowaniu wpłaty na konto (najpóźniej w ciągu 24h).

Za wysyłkę płacisz tylko raz - bez względu na liczbę zakupionych przedmiotów

Przesyłka kurierska: od 0 PLN
- wpłata na konto,
od 17 PLN
- płatność przy odbiorze.

W Krakowie odbiór osobisty jest możliwy codziennie, także w sobotę i niedzielę.

Zadzwoń, aby umówić się na spotkanie.

Showroom:
ul. Skośna 12
Kraków

Dane firmy

Kotyras.com
Daniel Kotyras
ul. Zamiejska 11A/10
30-382 Kraków

Konto bankowe:
mBank:
76 1140 2004 0000 3802 5397 5158

Torba Feeria Dream Catcher grey medium by Katarzyna Zielińska polskiej firmy La Millou

La Millou to polska marka, której głównym przedmiotem działalności jest produkcja i dystrybucja wyjątkowych kocyków i innych akcesoriów dla dzieci i niemowląt. To co wyróżnia La Millou spośród innych marek dostępnych na rynku, to najwyższa jakość oraz wyjątkowy design - niebanalne wzory i odważne kolory tkanin. Cały asortyment jest projektowany i produkowany w Polsce. Użyte do produkcji tkaniny, nici oraz antyalergiczne wypełnienie posiadają certyfikat Oeko-Tex 100 w klasie I - co oznacza, że są w pełni bezpieczne dla dzieci oraz nie zawierają szkodliwych substancji.


Średniej wielkości, funkcjonalna torba o klasycznym kształcie typu "shopper" świetnie sprawdzi się jako torba dla mamy. Idealnie nadaje się do wózka na spacer z dzieckiem, w podróży, na plaży czy do pracy.

La Millou Feeria to kolekcja dla kobiet, które są aktywnymi mamami. Współautorką wzorów jest znana aktorka Katarzyna Zielińska.

Torba jest wykonana z trwałego i wodoodpornego materiału zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Jej nazwa - Feeria nawiązuje do feerii barw, wzorów, a przede wszystkim zastosowań. Torba posiada system karabińczyków i dodatków, dzięki którym można zmieniać jej kształty i funkcje. Uchwyty do torby są uniwersalne, wykonane ze skóry z metalowymi karabińczykami - można mocować na nich torbę dużą lub organizer do wózka.

Torba jest zapinana na magnes, umieszczony pośrodku. Wewnątrz torby są dwie kieszenie, np. na telefon i na drobiazgi oraz dodatkowa kieszeń zapinana na suwak. W środku torby są dwa karabińczyki do których można przymocować albo saszetkę, która jest w zestawie z torbą albo organizer, który można dokupić osobno.
W zestawie z torbą jest mini torebka z rączką - saszetka. Mini torebkę można przymocować do dużej torby i używać do przechowywania drobnych rzeczy, np.: telefonu, kluczy czy portfela. Mini torebka jest wykonana z tego samego tworzywa co torba, łatwego do mycia i utrzymania w czystości. Mini torebkę przy pomocy uchwytu można łatwo przymocować do dużej torby lub do wózka. Można używać jej jako torebki - kopertówki.
Do torebki Feeria można dobrać organizer lub przewijak turystyczny.
Sposób pakowania: torba jest zapakowana w płócienny worek z materiałowym serduszkiem, metką "thank you for choosing me", książeczką z informacją o marce oraz bilecikiem z miejscem na imię.

Wymiary saszetki: 20 cm x 15 cm (+/- 2 cm).

Wymiary torby: 47 cm x 30 cm (+/- 2 cm).

Skład: dzianina poliestrowa powlekana tworzywem sztucznym bez ftalanów, skóra.


Produkt jest nowy. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.


Zdjęcia poglądowe (na zdjęciach większa torba - rozmiar: large):

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u neikula za co najmniej 340 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Obiory osobiste możliwe są w Krakowie przy ulicy Skośnej 12 - prosimy wcześniej o kontakt telefoniczny, abyśmy mogli przygotować produkty. Konto bankowe: 76 1140 2004 0000 3802 5397 5158 I. Postanowienia ogólne 1. Regulamin oznacza Regulamin zakupów w sklepie internetowym na allegro oraz sprzedaży prowadzonej dla konta: bubukids_pl. 2. Klient w rozumieniu Regulaminu oznacza podmiot (osobę fizyczną lub prawną), który dokonuje zakupów. 3. Konsument to klient będący osobą fizyczną, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności która składa zamówienie. 4. Sprzedawca dostarcza klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.

kontakt

  • 607241472
    Kontakt możliwy codziennie od 9:00 do 21:00, rówież w soboty i niedziele!

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
V. Zwrot produktów bez podania przyczyny 1. Zgodnie Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) konsumentem, który zawarł za pośrednictwem allegro umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu, w którym konsument odebrał produkt od przewoźnika lub dniu w którym wskazana przez konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik odebrała produkt od przewoźnika. 3. W przypadku umowy, która obejmuje kilka produktów, które są dostarczane w oddzielnych przesyłkach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia dnia, w którym konsument odebrał ostatni produkt z zamówienia lub dniu w którym wskazana przez konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik odebrała ostatni produkt z zamówienia. 4. Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie takie może być wysłane pocztą na adres: Kotyras.com Daniel Kotyras, Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków lub wysłane pocztą elektroniczną na adres: allegro@bubukids.pl. 5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, który dostępny jest na stronie: http://www.bubukids.pl/formularz_zwrotu/. Skorzystanie z wzoru dostarczanego przez Sprzedawcę nie jest to obowiązkowe. 6. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia od umowy, konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy, że konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: Kotyras.com, ul. Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków. 7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności. Sprzedawca zwraca także, koszty dostarczenia towaru do konsumenta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę. 9. Sprzedawca ma prawo wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od konsumenta do momentu otrzymania towaru od konsumenta lub dostarczenia przez niego wiarygodnego dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył konsument, chyba że konsument jednoznacznie wybrał inny sposób zwrotu płatności. W obu przypadkach konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem wykonywanym przez Sprzedawcę. 11. Konsument ponosi całkowitą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconego produktu, które było wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Procedura reklamacyjna 1. Produkty dostępne pochodzą z legalnego źródła oraz są oryginalne. 2. Reklamacja Klienta w związku z wadami fabrycznym produktów lub niezgodnością produktu z umową powinna zostać przesłana w formie pisemnej na adres Sprzedawcy wraz z reklamowanymi produktami. Reklamacja powinna zawierać: 2.1. dane Klienta umożliwiające kontakt z nim, 2.2. opis wady, 2.3. okoliczności uzasadniające reklamację, 2.4. okoliczności wystąpienia i wykrycia wady, 2.5. ewentualną sugestię sposobu rozwiązania reklamacji. 3. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją rozpatrzyć lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. 4. Sprzedawca nie przyjmuje od Klientów przesyłek pocztowych za pobraniem.

pozostałe informacje

VI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 1.1 może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, 1.2 może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. 2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na takie postępowanie. 3. W celu wszczęcia postępowania polubownego należy złożyć do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu konsumenckiego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępne są odpowiednie formularze wniosków. 4. Organizację i działanie stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 5. Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń orz zasady dostępu do takich procedur dostępne są w siedzibach, a także na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji, które zajmują się ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php. 6. Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów. 7. Spory transgraniczne pomaga rozwiązać Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Dane tych instytucji dostępne są na stronach internetowych Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl 8. Sprzedający zgadza się na wysyłkę paczek do innych krajów niż Polska, jednak koszt wysyłki będzie wówczas ustalany indywidualnie w zależności od realnych kosztów dostawy do danego kraju. VII. Dowód zakupu 1. Każdy zakup dokumentowany jest stosownym dokumentem fiskalnym: paragonem lub fakturą VAT. 2. Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury vat za dokonane zakupy w formie elektronicznej (mailem). VIII. Wysyłki 1. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku, chyba że klient ustali z Bubukids, że firma zrealizuje wysyłkę w weekned. 2. "Przybliżony czas realizacji:" oznacza, że w takim czasie przesyłki będą wysłane z Bubukids. 3. Jeśli zamówienie zostaje złożone w dni wolne od pracy (weekendy i święta), to czas na wysyłkę liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po zamówieniu.