Kurtka zimowa klubowa Tattini k. granat r.XXL (6950726529)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
209,00 zł
Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 22,00 zł
  • lokalizacja: Mosina, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna

opis

e-mail - skleptrok@wp.pl
telefon komórkowy - 502-492-776

DHL

paczka od: 17 zł

Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na konto !!!

MBank

09 1140 2004 0000 3302 7435 9704

Po wygranej aukcji , prosimy o szybkie potwierdzenie zakupu przesyłając do nas e-mail z wybraną formą płatności.

Przy wpłacie na konto w tytule proszę wpisać swój nick i numer aukcji.

Kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki .

Więcej informacji o formach płatności, wysyłce, reklamacji na stronie "o mnie"

SKLEP JEŹDZIECKI "TROK" w Mosinie
zaprasza na swoje aukcje

Super Klubowa kurtka firmy Tattini. Wykonana została z wodoodpornego i przepuszczającego powietrze materiału.
Podszyta ciepłym mikro polarem wysokiej jakości.
Posiada wewnętrzny zamek umożliwiający wykonanie
haftu sponsora na plechach.

Dwie kieszonki boczne zapinane na zamek.

Kolor: granat

Rozmiar: XXL

Pozostałe produkty z naszej oferty można obejrzeć w siedzibie naszego sklepu
oraz na innych naszych aukcjach

********************­********************­************
Na wszelkie pytania odpowiem
pod numerem telefonu
502492776 lub mailem skleptrok@wp.pl
w godzinach
od 10 - 18 w soboty od 10 - 14.
****************­********************­****************

Jeśli masz wątpliwości ,pytania to skontaktuj się z nami:

skleptrok@wp.pl
tel. 502 492 776

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE !!

GCS-AP1-R
Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: Mosina, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
26,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dodatkowe informacje

Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. S

Punkty odbioru

F.H.U. TROK
Fiedlera 2
62-050 Mosina
woj. wielkopolskie
email: skleptrok@wp.pl
tel.: 502-492-776

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

F,H,U,TROK Robert Rybarczyk
Fiedlera 2
62-050 Mosina
Dodatkowe informacje

 

Zwroty i Reklamacje
  1. Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
  2. Na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad.  Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad  towarów wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@trok.pl lub  drogą pocztową na adres F.H.U. TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul.  Fiedlera 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego  rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia  zgłaszanego przez Kupującego oraz danych kontaktowych Kupującego.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz  sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Kupujący może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny  od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą  pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
    2. żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Kupującego. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych  przepisach Kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli Kupującym jest Konsumentem, może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru  na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba  że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez  Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie  nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad,  rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: F.H.U. TROK  Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2, zgodnie z odpowiednimi  przepisami Kodeksu cywilnego.
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.
  7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od  wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady,  jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta - bieg terminu  przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym  mowa w zdaniu pierwszym.
  8. W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Kupującego.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

F.H.U. TROK Robert Rybarczyk
Fiedlera 2
62-050 Mosina

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Zwroty i Reklamacje
  1. Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
  2. Na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad.  Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad  towarów wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@trok.pl lub  drogą pocztową na adres F.H.U. TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul.  Fiedlera 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego  rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia  zgłaszanego przez Kupującego oraz danych kontaktowych Kupującego.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz  sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Kupujący może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny  od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą  pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
    2. żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Kupującego. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych  przepisach Kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli Kupującym jest Konsumentem, może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru  na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba  że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez  Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie  nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad,  rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: F.H.U. TROK  Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2, zgodnie z odpowiednimi  przepisami Kodeksu cywilnego.
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.
  7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od  wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady,  jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta - bieg terminu  przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym  mowa w zdaniu pierwszym.
  8. W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Kupującego.

O sprzedającym
skleptrok
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

251

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 502-492-776
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

F.H.U TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2

Pozostałe informacje

email: skleptrok@wp.pl
telefon: 502-492-776