Kurtka zimowa klubowa Tattini k. granat r.XXL (6950726529)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
209,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 22,00 zł
  • lokalizacja: Mosina, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
  • płeć: kobieta, mężczyzna
e-mail - skleptrok@wp.pl
telefon komórkowy - 502-492-776

DHL

paczka od: 17 zł

Towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na konto !!!

MBank

09 1140 2004 0000 3302 7435 9704

Po wygranej aukcji , prosimy o szybkie potwierdzenie zakupu przesyłając do nas e-mail z wybraną formą płatności.

Przy wpłacie na konto w tytule proszę wpisać swój nick i numer aukcji.

Kupujący ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki .

Więcej informacji o formach płatności, wysyłce, reklamacji na stronie "o mnie"

SKLEP JEŹDZIECKI "TROK" w Mosinie
zaprasza na swoje aukcje

Super Klubowa kurtka firmy Tattini. Wykonana została z wodoodpornego i przepuszczającego powietrze materiału.
Podszyta ciepłym mikro polarem wysokiej jakości.
Posiada wewnętrzny zamek umożliwiający wykonanie
haftu sponsora na plechach.

Dwie kieszonki boczne zapinane na zamek.

Kolor: granat

Rozmiar: XXL

Pozostałe produkty z naszej oferty można obejrzeć w siedzibie naszego sklepu
oraz na innych naszych aukcjach

********************­********************­************
Na wszelkie pytania odpowiem
pod numerem telefonu
502492776 lub mailem skleptrok@wp.pl
w godzinach
od 10 - 18 w soboty od 10 - 14.
****************­********************­****************

Jeśli masz wątpliwości ,pytania to skontaktuj się z nami:

skleptrok@wp.pl
tel. 502 492 776

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE !!

GCS-AP1-R
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 09 1140 2004 0000 3302 7435 9704
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 26,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy) oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. S
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.H.U TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
F.H.U. TROK Robert Rybarczyk
Fiedlera 2
62-050 Mosina
PL
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

Zwroty i Reklamacje
  1. Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
  2. Na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad.  Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad  towarów wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@trok.pl lub  drogą pocztową na adres F.H.U. TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul.  Fiedlera 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego  rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia  zgłaszanego przez Kupującego oraz danych kontaktowych Kupującego.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz  sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Kupujący może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny  od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą  pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
    2. żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Kupującego. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych  przepisach Kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli Kupującym jest Konsumentem, może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru  na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba  że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez  Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie  nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad,  rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: F.H.U. TROK  Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2, zgodnie z odpowiednimi  przepisami Kodeksu cywilnego.
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.
  7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od  wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady,  jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta - bieg terminu  przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym  mowa w zdaniu pierwszym.
  8. W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Kupującego.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
F,H,U,TROK Robert Rybarczyk
Fiedlera 2
62-050 Mosina
PL
Dodatkowe informacje

 

Zwroty i Reklamacje
  1. Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora.
  2. Na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad.  Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad  towarów wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@trok.pl lub  drogą pocztową na adres F.H.U. TROK Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul.  Fiedlera 2. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego  rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia  zgłaszanego przez Kupującego oraz danych kontaktowych Kupującego.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz  sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli sprzedany towar  ma wadę, Kupujący może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez  nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny  od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej  proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą  pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od  umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
    2. żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Kupującego. z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych  przepisach Kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli Kupującym jest Konsumentem, może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru  na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba  że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez  Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w  porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie  nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad,  rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  5. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: F.H.U. TROK  Robert Rybarczyk 62-050 Mosina ul. Fiedlera 2, zgodnie z odpowiednimi  przepisami Kodeksu cywilnego.
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub  usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając  kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się  do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za  uzasadnione.
  7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy  Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od  wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady,  jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta - bieg terminu  przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym  mowa w zdaniu pierwszym.
  8. W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Kupującego.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące