KURTKA WRANGLER PUFFER JACKET W4666X435 R.L (6968036655)

4 osoby kupiły 4 sztuki
cena kup teraz
449,99 zł
z 8 sztuk

Rozmiar:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
Zakupy od 120 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: L
  • kolor: odcienie granatowego
  • kaptur: z kapturem
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • marka: Wrangler
  • płeć: produkt męski
  • dostawa z Polski: tak
  • materiał dominujący: poliamid
  • zapięcie: zamek
  • długość: do bioder

opis

Wrangler 14 dni na zwrot Wrangler Autoryzowany sklep Wrangler
Allegro_W4666X435
W4666X435 # L

KURTKA WRANGLER PUFFER JACKET W4666X435 R.L

KOD; W4666X435
KOLOR; NAVY
RĘKAW; Długi
MATERIAŁ; 100% poliamid
ZAPIĘCIE; Zamek
KRÓJ; Regular Fit

449,99 PLN




Tabela rozmiarów - góra ubioru MĘSKA
Rozmiar Ramiona Klatka
piersiowa
Talia Biodra
XS 36 92 72 87
S 39 96 76 91
M 42 100 80 95
L 45 104 84 99
XL 49 110 90 105
XXL 53 116 96 111
XXXL 57 122 102 117
Jak mierzyć?

Miarka krawiecka musi być zawsze ułożona prosto w poziomie.

Decydujące znaczenie ma rozmiar klatki piersiowej.

Jeśli z pomiarów wychodzi wielkość wskazująca na dwa rozmiary, należy zamówić mniejszy z nich dla bardziej obcisłych krojów lub większy dla luźniejszych.

Ramiona

Mierzy się od nasady jednego ramienia do nasady drugiego, po linii prostej na plecach.

Klatka piersiowa

Mierzy się obwód najszerszej części, umieszczając miarkę krawiecką bezpośrednio pod pachami i upewniając się, że leży ona prosto w poziomie na plecach.

Talia

Mierzy się obwód najwęższej części talii, tuż nad pępkiem.

Biodra

Mierzy się obwód bioder w miejscu, gdzie pośladki są najszersze.

Galeria

Allegro_W4666X435-3
Allegro_W4666X435-2
Allegro_W4666X435-1
Allegro_W4666X435-4
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Lublin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Wrangler za co najmniej 120,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

PPH Elwix
al. Kraśnicka 248
20-718 Lublin
Dodatkowe informacje

 

  • SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad.
  • Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.
  • SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
  • Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  • W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  • W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny dostępny w zakładce "regulamin", lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie.
  • Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
  • Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  • Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
  • Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
  • Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  • Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.>
  • SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  • Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.
  • Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPH "ELWIX" sp. z o.o.
Al. Kraśnicka 248
20-718 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Szczegółowe informacje i formularze zwrotu/wymiany dostępne są w zakładce "regulamin"   Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

O sprzedającym
Wrangler
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

421

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

PPH ELWIX Sp z o.o. 

ul.Bielskiego 5/9 

20-153 Lublin

REGON: 430323747

NIP: 7120160098

KRS: 0000091982

Pozostałe informacje

Dane rejestrowe - rejestr i numer: 

Firma wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. 0000091982 sygn.akt. LU.VI NE-RREJ.KRS/10805/13/830 

Numery ewidencyjne: NIP: 7120160098, Regon: 430323747

 Numer rachunku bankowego: 33 1500 1520 1215 2010 5243 0000