KURTKA RAMONESKA EKO SKÓRA PILOTKA BRĄZOWA 38/40 (6483692697)

zakończona
17,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
  • lokalizacja: Osielsko
  • stan: używany
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 38 (M)
  • kaptur: bez kaptura
  • marka: Atmosphere
  • materiał: tworzywo skóropodobne
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dostawa z Polski: nie
  • kolor: odcienie brązu i beżu, inny kolor
  • rodzaj: wiosenna/jesienna, wiatrówka, ramoneska

ATMOSPHERE

Kurtka wiatrówka. Ramoneska z eko-skóry.

Stan: używana w bardzo dobrym stanie,

Rozmiar: 10/38

Wymiary: pachy 49cmx2, dł. 56cm, dł.rękawa od kołnierza 46cm

Obserwujących zapraszam do licytacji.

A kupujących informuję, że koszt wysyłki jest jeden - bez względu na ilość kupionych rzeczy.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 40 1090 1896 0000 0001 1877 6998
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Barbara Wysmolińska Uczciwie rozliczam się w Urzędzie Skarbowym, płacę podatek od każdej sprzedanej rzeczy. Na allegro sprzedaję odzież, buty, torebki... Używane rzeczy mogą posiadać naturalne ślady użytkowania, to jest oczywiste.

kontakt

  • bar.wy@o2.pl
    Odpisuję na maile najszybciej jak się da, oprócz sobót i niedziel.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Nie udzielam gwarancji, nie udzielam rękojmi. Zastrzegam prawa autorskie odnośnie opisu i zdjęć. Zabraniam kopiowania treści mojego autorstwa oraz zdjęć, wykorzystywania ich w innych aukcjach. W przypadku ich użycia bez mojej zgody pisemnej sprawa zostaje zgłoszona na Policji i będę dochodziła swoich praw oraz zadośćuczynienia.

reklamacje

Procedura reklamacyjna: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bar.wy@o2.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Macie Państwo prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wątpliwości lub reklamacji prosimy o kontakt w formie pisemnej na adres Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Na allegro sprzedaję odzież, buty, torebki... Używane rzeczy mogą posiadać naturalne ślady użytkowania, to jest oczywiste. Do każdej transakcji podchodzę poważnie i uczciwie. Od kupujących również wymagam rzetelności. JEŚLI KUPUJĄCY SKŁADA OFERTĘ - AKCEPTUJE WARUNKI ZAWARTE W AUKCJI (ŁĄCZNIE Z KOSZTAMI PRZESYŁKI) - NIE ODWOŁUJĘ OFERT!!!! Koszt przesyłki to nie tylko znaczki na kopercie. Ale także samo opakowanie, dojazd. Jestem uczciwym sprzedawcą, więc rzetelnie rozliczam się w Urzędzie Skarbowym Kilka zasad obowiązujących w moich aukcjach: 1. Jeśli adres wysyłki jest inny to proszę o wypełnienie formularza opcji dostawy. 2. Nie wysyłam na adresy podane w prywatnych mailach! 3. Przesyłki wysyłam do 3dni roboczych od zaksięgowania przelewu - zazwyczaj jest to następnego dnia lub jeszcze tego samego.W tytule wpłaty proszę podawać nick z Allegro-zaoszczędzi mi to sporo czasu. 4. Nie wysyłam za pobraniem. Tylko przelew na konto. Do wylicytowanej kwoty proszę doliczyć koszty przesyłki i dokonać wpłaty na mój rachunek BZ WBK 40 1090 1896 0000 0001 1877 6998 5. Nie ma możliwości odbioru osobistego -nie robię wyjątków. 6. Na wpłatę czekam 5 dni, po tym okresie wysyłam formularz zwrotu prowizji. Jeśli ktoś chce zapłacić w innym, ale rozsądnym terminie to ok, ale proszę o informację. Po wysłaniu formularza zwrotu prowizji, wystawiam towar ponownie. 7. Sprzedaję zazwyczaj ubrania używane, co oznacza, ze jakieś ślady użytkowania są. Na życzenie - mogę przesłać dodatkowe zdjęcia przedmiotów. Wszystkie sprzedawane okrycia wierzchnie(płaszcze, kurtki) nie były czyszczone, należy to zrobić we własnym zakresie, we własnym zakresie należy też wyprać pozostałe ubrania, choć staram się aby wszystkie były czyste. 8. Bardzo proszę o przemyślane zakupy; zwłaszcza sprawdzenie wymiarów, 9.Nie wysyłam za granicę. 10.Kupując kilka rzeczy na moich aukcjach oszczędzasz na przesyłce!!! Procedura reklamacyjna: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bar.wy@o2.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy w ciągu 14dni od otrzymania przesyłi. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli: otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;sprzedający jest osobą prywatną;zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: * o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; * w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; * w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; * w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; * w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; * w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; * o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; * zawartej w drodze aukcji publicznej; * o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; * o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.