KURTKA PUCHOWA MĘSKA PIKOWANA KUM002 4F - M (6482523163)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
219,90 zł
z 5 sztuk

kolor/wzór:

rozmiar:

Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,90 zł
  • lokalizacja: Proszowice / Kraków
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: M
  • kaptur: z kapturem
  • marka: 4F
  • rodzaj: zimowa
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: czerń, odcienie czerwieni
  • materiał: puch, syntetyk
kontakt
ODBIÓR OSOBISTY

I. Sklep stacjonarny PRESTO
ul. Mogilska 120, 31-445 Kraków

DANE FIRMY
DANE:
ORTENS Sp. z o.o.
ul. Nowa 2
32-100 Proszowice
NIP: 682-175-99-47
REGON: 121534972

DANE DO WYSYŁKI:
ORTENS Sp. z o.o.
ul. Półłanki 18, Klatka L
30-740 Kraków

formy wysyłki
Wpłata na konto
przesyłka ubezpieczona
Przedpłata na konto
Paczka pobraniowa
przesyłka ubezpieczona
płatności
Wpłata na konto
wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty

Za pobraniem
płatność kurierowi przy odbiorze

Płatność przy odbiorze
w sklepie stacjonarnym lub punkcie odbioru

Płatności internetowe
Przelewy24, PayPal, PayU, karty płatnicze MasterCard i Visa
Numer konta
PKO BP 69102029060000140202768489
SWIFT: BPKOPLPW

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Kurtka zimowa puchowa męska T4Z16-KUM002 4F


Rozmiar: M

Kolor: czerwony

Gwarancja: 24 miesiące


OPIS PRODUKTU


  • Skład: 100% poliamid
  • Ocieplenie: syntetyczny puch
  • DWR
  • Kieszenie boczne
  • Kieszeń wewnętrzna
  • Zintegrowany kaptur

Kurtka zimowa puchowa męska T4Z16-KUM002 4F

Zimowa kurtka puchowa 4F o wygodnym kroju, który nie krępuje swobody ruchów i gwarantuje wysoki poziom wygody na co dzień.

Wypełnienie lekkim syntetycznym puchem zapewnia doskonałe właściwości izolacyjne i kompresyjne, a dzięki impregnacji DWR materiał kurtki nie wchłania wody. Pikowana budowa sprawia, że ocieplina pozostaje równomiernie rozłożona i nie przemieszcza się ani nie zbryla.

Kurtka posiada zamykane kieszenie do wygodnego i bezpiecznego schowania podręcznych przedmiotów - dwie boczne i praktyczną wewnętrzną. Stały kaptur z regulacją ułatwia dopasowanie do panujących warunków.


DWR (Durable Water Repellency) to technologia wykończenia materiału używana w celu zmniejszenia absorpcji wilgoci oraz poprawiająca jego właściwości techniczne.


rozmiar wzrost obwód klatki obwód pasa obwód bioder
S 164-170 90 82 96
M 170-176 96 86 100
L 176-182 102 90 104
XL 182-188 108 94 108
XXL 188-192 114 98 112
3XL 188-192 120 102 118

Uwaga: ze względu na spersonalizowanie ustawień każdego monitora kolorystyka oglądanych produktów może nieco różnić się odcieniem koloru


PODOBNE PRODUKTY

KORZYŚCI ZAKUPÓW U NAS

ODBIÓR OSOBISTY


INNE NASZE AUKCJE

Zobacz aukcje z tej samej kategorii:

Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 69102029060000140202768489
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 12,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • (12) 384 81 01
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00; soboty 8:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Ortens Sp. z o.o.
Półłanki 18 Klatka L
30-740 Kraków
 
1. Odstąpienie Konsumenta od umowy 1.1. Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przez poinformowanie Sklepu o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie Towaru. Termin na skorzystanie z prawa odstąpienia liczony jest od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58, faksem na numer 12 444 11 42 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail konsultant@skleppresto.pl). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca udostępnia Konsumentowi poniżej w Regulaminie. Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Ponadto, Sprzedawca udostępnia także wzór (formularz) oświadczenia o odstąpieniu od umowy do pobrania za pośrednictwem strony: http://www.sklep-presto.pl/data/include/cms/regulamin/formularz-odstapienia/formularz-presto-201412.doc Jeżeli Konsument skorzysta z możliwości odstąpienia w drodze elektronicznej tj. bądź poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy drogą elektroniczną na adres e-mail konsultant@skleppresto.pl, bądź poprzez skorzystanie z możliwości pobrania i wypełnienia formularza elektronicznego stanowiącego wzór oświadczenia o odstąpieniu, a następnie przesłanie go do Sklepu na adres e-mail konsultant@skleppresto.pl, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy, pocztą elektroniczną (za pośrednictwem wiadomości e-mail). 1.2. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy aby Konsument wysłał Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. 1.3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep) niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy. Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych dodatkowych opłat w związku ze zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument obowiązany jest odesłać lub przekazać Sklepowi Towar na adres ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle Towar przed upływem terminu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia do umowy. Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Jeśli Towar ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, wówczas Konsument poniesie bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, których wysokość szacowana jest na kwotę od 12,90 zł do 128,00 zł, zależną od wagi i wymiarów zwracanych Towarów i możliwą do określania w zakładce dostawa i płatność. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 1.4. Prawo do odstąpienia nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Prawo do odstąpienia nie przysługuje Konsumentom w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

reklamacje

1. Reklamacja Klienta w czasie objętym gwarancją 1.1 Większość Towarów dostępnych w Sklepie objętych jest gwarancją producenta. Sprzedawca przesyła dokumenty gwarancyjne wraz z Towarem. Warunki gwarancji i termin jej obowiązywania wskazane są w dokumentach gwarancyjnych. 1.2. Zgłoszenie reklamacji Towaru w czasie objętym gwarancją możliwe jest na adres wskazany w dokumentach gwarancyjnych lub za pośrednictwem Sprzedawcy na adres: ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58 bądź na adres poczty elektronicznej: konsultant@skleppresto.pl. 1.3. W przypadku produktów sygnowanych gwarancją producenta \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"od drzwi do drzwi\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" (door to door), uszkodzony Towar zostaje nieodpłatnie odebrany przez kuriera w miejscu eksploatacji (adres podany przez Klienta), następnie naprawiony i doręczony w to samo miejsce. W szczególnych przypadkach naprawa Towaru może odbyć się przez upoważnionego serwisanta na miejscu (tj. bez przewożenia). 2. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumentów za wady Towarów (rękojmia) 2.1. Sprzedawca (Sklep) ma obowiązek dostarczenia Klientom Towarów bez wad. Ustawa Kodeks Cywilny przewiduje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Konsumentowi. 2.2. Sklep (Sprzedawca) wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami. 2.3. Reklamacja Towaru w czasie objętym rękojmią możliwa jest w dowolnej formie, przykładowo poprzez: a) wypełnienie w oknie przeglądarki, formularza reklamacyjnego, dostępnego na stronie: www.sklep-presto.pl/Nowa-reklamacja-cterms-pol-137.html; b) przesyłkę listowną na adres: ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58; c) przez kontakt z konsultantem pod nr tel 801-000-849 bądź 12-384-81-01; d) kontakt z działem reklamacji bezpośrednio na adres e-mail reklamacje@skleppresto.pl. e) osobiście w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy Dział reklamacji pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00. 2.4. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres do zwrotu: ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 2.5. Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia przez Konsumenta oświadczenia o realizacji uprawnień reklamacyjnych. 2.6. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany Towaru na nowy; b) naprawy Towaru; c) obniżenia ceny Towaru; d) odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny. Wybór żądania zależy od Konsumenta. 2.6.1. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument może żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady Towaru. Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 2.6.2. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Konsument nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. 2.6.3. Jeżeli spośród sprzedanych Towarów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od Towarów wolnych od wad, bez szkody dla obu stron umowy, uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do Towarów wadliwych. 2.6.4. Jeżeli Towar wadliwy został zamontowany, Konsument może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięciu wady, Konsument jest jednak wówczas obowiązany ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę zakupionego Towaru albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania produktu, do wysokości ceny produktu. 2.6.5. Koszty naprawy lub wymiany, w szczególności koszty demontażu i dostarczenia Towaru, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia, ponosi Sprzedawca, z zastrzeżeniem treści pkt. 3.6.4. (powyżej). 3. Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie 3.1 Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, tym samym zwracamy uwagę, aby sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. 3.2. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, rekomenduje się, aby Klient wraz z dostawcą/kurierem sporządzili i podpisali protokół uszkodzenia (dostępny u doręczyciela). Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela spedytora (firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania Zamówienia i zwrotu gotówki. 4. Wymiana towaru niezgodnego z oczekiwaniami Klienta 4.1. W przypadku, gdy wybrany przez Zamawiającego rozmiar/model Towaru okaże się niezgodny z oczekiwaniami Klienta i - w przypadku Konsumentów, upłynie termin do odstąpienia określony w pkt 1.1. Regulaminu, istnieje możliwość wymiany Towaru na inny na prośbę Klienta. W takich okolicznościach koszty zwrotu i ponownej wysyłki Towaru pokrywa Klient. Po otrzymaniu zwrotu i wpłaty, ponowna wysyłka towaru następuje w czasie zgodnym z informacją widniejącą jako czas realizacji przy określonym Towarze. Klient proszony jest o uprzednie skontaktowanie się z przedstawicielem Sprzedawcy i rezerwację pożądanego modelu/rozmiaru/koloru.

pozostałe informacje

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Firma w obrębie kont allegro prowadzi działalność handlową w zakresie sprzedaży odzieży sportowej, sprzętu sportowego oraz sprzętu turystycznego. Właścicielem sklepu jest ORTENS Sp. z o.o. z siedzibą w Proszowicach (woj. małopolskie). Nr REGON 121534972, NIP 682-175-99-47, KRS 0000386009. Organem rejestrującym jest Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia. 2. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz sprzedaż bezpośrednią poprzez sklepy stacjonarne. Adres do korespondencji / adres do zwrotu towaru: ORTENS sp z o.o., ul. Półłanki 18, 30-740 Kraków, Klatka L, Dok rozładunkowy 58 Konto bankowe Sprzedawcy: PKO BP: 69 1020 2906 0000 1402 0276 8489 SWIFT banku: BPKOPLPW 3. Zapytania mogą być kierowane na: Adres poczty elektronicznej: konsultant@skleppresto.pl lub na numer telefonu 801-000-849 bądź 12-384-81-01. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 14:00. 4. Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają: Sprzedawca - ORTENS Sp. z o.o. Klient Zamawiający - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca Zamówienia w ramach Sklepu Towar - produkty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej na aukcji. Cena – cena brutto Towaru umieszczona obok informacji o Towarze, nie uwzględniająca Kosztów dostarczenia Towaru Zamówienie – zestaw Towarów określonych do realizacji, zgodnie z niniejszym regulaminem, przez Zamawiającego w formie elektronicznej Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu aukcyjnego. Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową System Reklamacji - aplikacja internetowa zintegrowana ze Sklepem, służąca do ewidencjonowania i zarządzania reklamacjami Regulamin - niniejszy regulamin. II. OFERTA 1. Produkty, prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, natomiast stanowią one zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających. Klient dokonując Zamówienia, za pomocą narzędzi dostępnych na stronie internetowej sklepu lub telefonicznie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w niniejszym Regulaminie. 2. Ceny Towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Produkty oznakowane etykietą wysyłka do 24h są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od chwili złożenia zamówienia w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem lub od chwili zaksięgowania przez Sprzedawcę wpłaty w przypadku wyboru przez Klienta płatności z góry), z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. Czas dostawy jest uzależniony od wybranej przez Klienta formy dostawy. 3. Znaczna część asortymentu - zwłaszcza produkty wielkogabarytowe - jest ze względów transportowych wysyłana w stanie wymagającym samodzielnego montażu. Do tych oraz innych produktów dołączona jest instrukcja montażu obsługi. 4. Niektóre produkty z oferty Sklepu (m.in. miecze dekoracyjne, noże) są uznawane jako broń biała zgodnie z art. 4 ust.1 pkt a ustawy o broni i amunicji (Dz.U.2012, poz. 576), co wyklucza je ze sprzedaży osobom w wieku poniżej 18 lat. Zamawiając jeden z tych produktów, Klient oświadcza iż jest osobą pełnoletnią oraz bierze na siebie odpowiedzialność związaną z ich użytkowaniem. Informacja o braku możliwości sprzedaży osobom niepełnoletnim jest widoczna w opisie każdego produktu, którego dotyczy. III. PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ 1.Podczas składania Zamówienia wymagane jest określenie: - nazwy, koloru, rozmiaru i ilości produktów - imienia i nazwiska odbiorcy - dokładnego adresu dostawy - numeru telefonu kontaktowego - adresu e-mail Zamawiającego. 2. Dokonywanie Zamówień na aukcji jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach d 8:00 do 16:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Sprzedawca nie realizuje Zamówień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Korzystanie z aukcji internetowej jest możliwe dla Zamawiającego dysponującego następującym wyposażeniem: a) komputer klasy PC lub urządzenie przenośne umożliwiające połączenie z Internetem i posiadające system operacyjny b) łącze internetowe; c) przeglądarka internetowa obsługująca standardy HTML, CSS, JavaScript d) włączona obsługa języka JavaScript, e) włączona obsługa plików Cookies f) aktywne konto e-mail. 4. Sprzedawca oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamawiający akceptując treść Regulaminu oświadcza tym samym, że nie naruszy powyższego zakazu. 5. Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności spośród następujących: - płatność przy odbiorze - przelew bankowy - przelew online PayU - przelew online Sofort Banking - przelew online PayPal - bon towarowy - bon TP/WP Neobon - kredyt ratalny SygmaBank - kredyt ratalny Santander Consumer Płatności można dokonywać przez kilka różnych form dzieląc całkowitą kwotę na kwoty cząstkowe i dokonując płatności jedna po drugiej każdorazowo określając preferowaną formę. 6. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili kliknięcia przez Klienta na przycisk kupuję i płacę. Po zawarciu Umowy sprzedaży Klient otrzymuje e-mail od Sklepu z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o: 1) cenie (wraz z podatkiem) 2) głównych cechach świadczenia 3) wybranej formie płatności 4) wybranej formie dostawy 5) terminie dostawy 6) terminie zapłaty oraz regulaminem w formie pliku PDF zamieszczonego do wiadomości e-mail w formie hiperłącza 7. Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na dostarczanie faktur VAT oraz – w przypadku zwrotów i uznawanych reklamacji – faktur korygujących VAT kanałami elektronicznymi. Faktury wysyłane są w formie plików PDF pocztą elektroniczną na adres e-mail podany w zamówieniu. IV.POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Niniejszy regulamin świadczenia spełnia wymogi określone ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) 2. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawa o prawach konsumenta, a także inne przepisy obowiązującego prawa. 3. Dla celów wykonania regulaminu oraz umowy, zastosowanie ma prawo polskie. W przypadku sporu z konsumentem stosowane będą korzystniejsze przepisy prawa jego miejsca zamieszkania. 4. Konsumentowi przysługuje także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w tym: : a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą. c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 5. Niniejszy regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631). Zabrania się kopiowania, powielania oraz rozpowszechniania treści postanowień niniejszego regulaminu na użytek komercyjny.