Kurtka puchowa męska Dare 2b Downtime r.2XL -50% (6482132565)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
349,50 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Paczka pocztowa priorytetowa
  • Pocztex Kurier48
  • lokalizacja: Szczyrk
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • rozmiar: XXL
  • rodzaj: męskie
  • stan: nowy
  • cechy: z puchem naturalnym
  • marka: Dare2b
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego

Kontakt

Telefon:
516 170 729

Adres e-mail:
sklep@sportmaster.pl­

Kontakt GG:
3441014

Biuro obsługi klienta:
9.00 - 17.00

Konto allegro: esportmaster

Sklepy Sportmaster


Sportmaster Szczyrk,
ul. Beskidzka 50,
43-370 Szczyrk.

Sportmaster Żywiec
ul. Dworcowa 22,
34-300 Żywiec.

Sportmaster w galerii
ul. Zielona 3/9,
34-300 Żywiec.

Gwarancja Satysfakcji

Nr konta bankowego:
Bank BPS
62 1930 1770 2130 0117 7585 0002

Odbiór osobisty:
Możliwy w jednym ze sklepów po wcześniejszym ustaleniu.

Dowód zakupu:
Do zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT.

Gwarancja satysfakcji:
Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach, za wysyłkę płacisz tylko raz.

Dzisiaj na aukcji oferujemy


Kurtka puchowa męska Dare 2b Downtime r.2XL -50%

WYPRZEDAŻ z 699,00zł na 349,50zł !!!

Niezwykle lekka, ciepła kurtka męska wykonana z naturalnego puchu kaczego 90% i pierza 10%. Atutem jest powiększany kaptur chroniący głowę przed zimnem i wiatrem oraz elastyczne lamówki. Kontrastowe elementy zamka i podszewki w kapturze dodają kurtce charakteru.
  • Męska kurtka puchowa
  • Super lekki Ilus Down 500 fill down
  • Wysokiej klasy puch kaczy 90% i 10%pierze
  • Zintegrowany powiększany kaptur
  • Zamek główny i podszewka w kapturze w kontrastowym kolorze
  • 2 kieszenie dolne zapinane na zamek
  • Elastyczne oblamowanie mankietów i dołu dla lepszego dopasowania
  • Active fit-sportowy krój dopasowany do ciała
  • Kolor 1wc trail blaze
Zakupy u nas to Gwarancja Satysfakcji. Sprzedajemy wyłącznie nowy towar bezpośrednio od producenta.
Możliwość wymiany lub zwrotu do 14 dni
Gwarancja 2 lata

... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 62 1930 1770 2130 0117 7585 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kupując na kilku naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy obecni na rynku od dziesięciu lat. SPORTMASTER od zawsze koncentrował się na branży outdoorowej. W ofercie naszych sklepów znajdują się wyłącznie sprawdzone, i przetestowane nie tylko przez nas towary, pochodzące od czołowych i uznanych marek, często z kilkudziesięcioletnią tradycją, jak The North Face, Columbia czy Salewa. Można u nas znaleźć zarówno uszytą z najwyższej jakości materiałów odzież turystyczną, która doskonale sprawdzi się także w warunkach miejskich, jak również funkcjonalne i technicznie zaawansowane produkty, które zapewnią maksymalną ochronę w czasie uprawiania sportów ekstremalnych. Na sieć sklepów Sportmaster składa się: Sportmaster s.c. ul. Beskidzka 50, 43-370 Szczyrk Sportmaster s.c. ul. Dworcowa 22, 34-300 Żywiec Sportmaster s.c. Galeria Lider, ul. Zielona 3/9, 34-300 Żywiec

kontakt

  • 516-170-729
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Sportmaster s.c.
Beskidzka 50
43-370 Szczyrk
Polska
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Produkt należy odesłać na adres w Szczyrku.

reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru, jeśli niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru Klientowi. Złożenie reklamacji przez klienta powinno nastąpić w terminie nie późniejszym niż 2 lat od dnia zakupu. Reklamacje są rozpatrywane przez SPRZEDAWCĘ nie dłużej niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania KLIENTA. W celu reklamacji należy odesłać PRODUKT na adres sklepu Sportmaster w Szczyrku: Sportmaster s.c. w Szczyrku, ul. Beskidzka 50, 43-370 Szczyrk. Jeżeli reklamacja dotycząca niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową (na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej) została uznana, SPREDAWCA zwróci koszty przesłania towaru poniesione przez KLIENTA. W wypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona – koszty wysyłki pokrywa KLIENT.