KURTKA MOTOCYKLOWA OZONE TAIGA LADY - XS (6999909934)

zakończona
629,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa darmowa
  • lokalizacja: Kraków, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XS
  • rodzaj: damskie
  • marka: Ozone
  • materiał: tekstylia

opis


KURTKA OZONE TAIGA LADY BLACK

KOMFORT

  • 3 kieszenie wewnętrzne
  • 4 kieszenie zewnętrzne
  • delikatne wykończenie mankietów i kołnierzyka
  • zamek 360° (+ krótki) umożliwia połączenie kurtki ze spodniami
  • elementy odblaskowe Reflective zwiększające widoczność motocyklisty
  • rozciągliwe wszywki z materiału elastycznego polepszające komfort noszenia i zapewniające swobodę ruchów w czasie jazdy
  • rękawy z podwójną regulacją obwodu maksymalnie dopasowują kurtkę do Twojego ciała
  • optymalne dopasowanie dzięki regulacji w pasie, biodrach oraz mankietach
  • komfortowa kieszeń typu „cargo” na plecach
  • pasujące spodnie: OZONE EXPLORER, ROAM

BEZPIECZEŃSTWO

  • ochraniacze CE łokci i barków znacznie poprawiające bezpieczeństwo
  • podwójne i potrójne szwy znacznie zwiększają wytrzymałość
  • kieszeń umożliwiająca zastosowanie ochraniacza pleców

MATERIAŁ

  • podszewka: Poliester mesh
  • Stretch
  • Poliester 600D
  • Poliester Dobby Ballistic

AQUA

  • wypinana wodoodporna i oddychająca membrana L-XTR® gwarantuje nieprzemakalność

WENTYLACJA

  • doskonale odprowadzająca wilgoć, miękka i oddychająca podszewka mesh
  • odpowiednia regulacja cieplna organizmu dzięki wypinanej podpince ocieplającej
  • długie zamki na przedramionach z zintegrowanymi kanałami wentylacyjnymi zapewniają optymalną cyrkulację powietrza
  • 8 kanałów wentylacyjnych z przodu
  • 3 kanały wentylacyjne z tyłu

Informacje dodatkowe

  • Przed czyszczeniem odzieży należy usunąć wszystkie ochraniacze oraz wypinane podpinki
  • Regularna pielęgnacja, konserwacja i impregnacja wydłuża trwałość oraz pozwala zachować wszystkie funkcje produktu
Travi Design: Profesjonalne szablony allegro
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

MOTO-TRIP
Drewniana 4
30-556 Kraków
woj. małopolskie
tel.: 126371363

  • poniedziałek - sobota 10:00 - 19:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak
Drewniana 4
30-556 Kraków
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE

P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak. zobowiązany jest do dostarczenia zakupionej przez Klienta rzeczy bez wad. Regulacja odpowiedzialności Sprzedającego za wady rzeczy zawarta jest w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi.

Gwarancja

  1. Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.
  2. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednak aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem. Jednocześnie zapewniamy, że przedłożymy wszelkich starań aby pomóc w pozytywnym roztrzygnięciu reklamacji. W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak., objętych gwarancją, możecie Państwo - zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem - skontaktować się z nami.  W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak.
  3. Proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
  4. W wielu przypadkach reklamację udaje się rozwiązać bez odsyłania towaru. Jednak w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania. W takim przypadku dział reklamacji poprosi o przesłanie towaru na nasz adres.
    W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa.
  5. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa. Koszt odesłania naprawionego / wymienionego towaru ponosi P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak.
Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.

  1. P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
  2. . W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. W przypadku uznania reklamacji koszt odesłania towaru zwracany jest Klientowi, i powtórne dostarczenie odbywa się na koszt P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak.
  3. Proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi.
  4. W wielu przypadkach reklamację udaje się rozwiązać bez odsyłania towaru. Jednak w niektórych przypadkach nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania. W takim przypadku dział reklamacji poprosi o przesłanie towaru na nasz adres.
  5. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  6. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
  7. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  8. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  9. Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.
  10. W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.
  11. W żadnej sposób nie ograniczamy praw konsumenta wynikających z prawa obowiązującego w Polsce.
  12. Reklamacje towarów rozpatrywane są w ciągu 14 dni, w tym czasie P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak zobowiązuje się poinformować Klienta o uznaniu, bądź odrzuceniu roszczenia reklamacyjnego. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony do 21 dni.
  13. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez P.H Moto-Trip Paweł Wrześniak. w ramach rowerowy.com będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P.H Moto-trip Paweł Wrześniak
ul. Drewniana 4
30-556 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
O sprzedającym
moto-trip
98,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

100

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Dane firmy

Kontakt

  • 663166831
  • (12)6371363
poniedziałek - piątek
10:00 - 19:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kupują Państwo u pasjonatów motoryzacji , którzy mają w krwi jeden procent benzyny , którzy w każdej wolnej chwili odpalają swoje motocykle , skutery , quady , dla których każdy klient traktowany jest indywidualnie i ważny jest nie tylko podczas zakupu ale również w trakcie użytkowania pojazdu. 


 Jeżeli zaczynają Państwo przygodę w świecie motocykli lub quadów to nasz zespół będzie najlepszym przewodnikiem , wyjaśni , doradzi opierając się na swoich wieloletnich doświadczeniach. 


Zaufało nam już ponad 10.000 klientów między innymi:


- Paweł Deląg ( aktor ) 

- Patryk Małecki ( piłkarz )

- Marek Kozioł ( piłkarz ) 

- MPK Kraków 

- Pizzeria Banolli - Bobby Burger 

- HAIKU SUSHI 


W latach 2008 - 2016 zdobyliśmy tytuł dealera roku takich marek jak: 


- Polaris

- Kymco 

- Romet Motors 

- Sym 

- CF Moto 

- Linhai


 Zapraszamy do naszego salonu , gdzie czeka na Państwa w pełni profesjonalna przyjacielska obsługa !

Pozostałe informacje

email: biuro@skutery-krakow.pl
telefon: 663166831
telefon: (12)6371363