KURTKA DAMSKA BOMBERKA bomber pikowana jesienna L (6912190665)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
69,99 zł
z 100 sztuk

kolor/wzór:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • Niemcy 20,00 zł
  • Wielka Brytania 20,00 zł
  • lokalizacja: Shenzhen, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 40 (L)
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • kaptur: bez kaptura
  • płeć: produkt damski
  • fason: pikowana
  • rękaw: długi rękaw
  • długość: do bioder
  • zapięcie: zamek
  • materiał dominujący: poliester
  • kolor: czerń, odcienie czerwieni, odcienie zieleni, odcienie granatowego, inny kolor

OVONEL

Zasługujesz na najwyższą jakość

Kontakt: ovonelsklep@gmail.co­m

KURTKA DAMSKA BOMBERKA bomber

Przesyłki wysyłane są z zagranicy
czas dostawy to średnio od 20 do 40 dni

Damska kurtka bomberka
Podkreślająca kształty, wygodna
Doskonała na zbliżającą się pogodę
Do wyboru w 3 kolorach
Rozmiarówka jest azjatycka, więc zamówiona kurtka zostanie wysłana o jeden rozmiar większy
Przy zakupie rozmiaru XS na metce będzie S

Przed zakupem proszę o zapoznanie się z regulaminem umieszczonym na stronie o mnie
Zakup na mojej aukcji oznacza akceptacje regulaminu

Przeciętny czas dostawy: od 20 do 40 dni
Przeważnie przesyłka dociera do 30 dni
Z przyczyn ode mnie niezależnych czas ten może się wydłużyć
Galeria
U nas kupisz również
Kliknij, aby zobaczyć całą ofertę

Dlaczego my?

  • Wysoka jakość, najniższe ceny, miła oraz szybka obsługa e-maili

Formy płatności

Nasz rachunek:
29 1950 0001 2006 9186 2580 0001

Kontakt

Dostawa

Wysyłka realizowana jest z magazynu producenta co umożliwia nam uzyskanie najniższych cen. W związku z tym wysyłka trwa zazwyczaj od 20 do 40 dni. W szczególnych przypadkach wysyłka może się wydłużyć do 60 dni jednak są to przypadki sporadyczne, spowodowane wzmożoną aktywnością np w okresach świątecznych

Gwarancja zadowolenia

Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwracany towar nie może być używany, opakowanie ani żaden inny element wyposażenia nie mogą nosić śladów użytkowania ani zniszczenia.

Sprawdź przesyłkę

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier.

Regulamin

Jeśli paczka nie dotarła w terminie do 40 dni zawsze informuj nas o tym (maksymalny czas dostawy to 60 dni, po 40 dniach sprawdzamy dokładnie przesyłkę)! Naszym celem jest zadowolenie klienta dlatego zawsze staramy się rozwiązać sprawę na Państwa korzyść. Zdajemy sobie sprawę, że zadowolenie z naszych usług przekłada się na możliwość dalszej współpracy
Firma OVONEL zajmuje się pośrednictwem w zamówieniach towarów bezpośrednio od zagranicznych partnerów biznesowych. Ceniąc zaufanie naszych klientów produkty wysyłane są wyłącznie od sprawdzonych dostawców którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość produktów.
Jeśli przesyłka nadawana jest z zagranicy:
• Państwa zamówienie przekazywane jest do realizacji przez zagranicznych partnerów codziennie
• Złożenie zamówienia wiąże się zawarciem umowy, po wysłaniu zamówienia nie ma możliwość jego anulowania bądź edycji przed jego dotarciem do klienta
• Większość dostawców wysyłają przesyłki codziennie, sporadycznie wysyłka może się opóźnić kilka dni
• Czas realizacji zamówienia wynosi od 7-40 dni (zazwyczaj dwa-trzy tygodnie)
• Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe
• Jeśli towar nie dotrze w ciągu 40 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do firmy OVONEL.
• Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do firmy OVONEL.
• W przypadku gdy przesyłka nie dojdzie gwarantujemy jej ponowną wysyłkę bądź zwrot pieniędzy na konto.

Preferujemy wpłaty przez PayU, lecz możliwa jest również wpłata na konto

w tytule należy podać nick Allegro.
Pełny regulamin dostępny na stronie "O mnie"

O nas

Firma OVONEL stale się rozwija, naszym priorytetem jest zapewnienie dobrych jakościowo produktów w cena niższych niż konkurencję oraz zaspokojenie przez to potrzeb naszych klientów

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 10,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Niemcy 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Wielka Brytania 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Irlandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Holandia 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Norwegia 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Francja 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

pozostałe informacje

§1 Definicje Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania. Przedmiot Zamówienia – towar w którego nabyciu przez Klienta pośredniczy OVONEL Wioleta Malicka siedzibą w Goździe Lipińskim (dalej OVONEL). Cena Ofertowa - całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia wraz kosztami przesyłki. Sprzedawca – producent lub dystrybutor Przedmiotu Zamówienia, który dokonuje sprzedaży, tj. przenosi własność Przedmiotu Zamówienia na rzecz Klienta. Platforma allegro.pl - prowadzona przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu w języku polskim platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są transakcje oraz świadczone inne usługi,, utrzymywana przez Grupę Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych. §3 Przedmiot umowy pośrednictwa 1. Firma OVONEL świadczy usługi pośrednictwa w zakupie towarów, zwanych dalej Przedmiotem Zamówienia, na rzecz swoich Sprzedawców. 2. Usługa pośrednictwa w zakupie Przedmiotów Zamówienia polega na przyjęciu od Klienta przez firmę OVONEL zlecenia zakupienia w imieniu Klienta danego Przedmiotu Zamówienia przez Internet i zrealizowaniu tego zlecenia po wpłaceniu przez Klienta na konto firmy OVONEL ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej. §4 Rozliczenie usługi 1. Realizacja usługi pośrednictwa jest uzależniona od wpłacenia przez Klienta na rachunek bankowy firmy OVONEL ustalonej wcześniej Ceny Ofertowej za Przedmiot Zamówienia, tj. całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta z związku z uiszczeniem ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy, kosztu jego przesyłki do Klienta oraz prowizji firmy OVONEL za usługę pośrednictwa. 2. Koszt przesyłki może być wskazywany odrębnie na stronie Przedmiotu Zamówienia, w takim przypadku Cena Ofertowa równa jest sumie ceny Przedmiotu Zamówienia u Sprzedawcy oraz prowizji firmy OVONEL za usługę pośrednictwa, jednakże całkowity koszt ponoszony przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, zawsze zawiera koszt przesyłki Przedmiotu Zamówienia. 3. Koszt przesyłki podany na stronie Przedmiotu Zamówienia dotyczy jednej sztuki przedmiotu zamówienia. 4. W ramach prowizji firmy OVONEL, firma OVONEL pokrywa wszelkie koszty poza ceną towaru u sprzedawcy i kosztów jego przesyłki – takie jak: koszty przewalutowania, opłata za użycie karty kredytowej, koszty Allegro, itp.; nie dotyczy to ewentualnych opłat celnych związanych ze sprowadzeniem towaru spoza terenu Unii Europejskiej, §5 Zawarcie i odstąpienie od umowy pośrednictwa 1. Zawarcie umowy pośrednictwa, w tym ustalenie całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, w celu zapłaty za usługę pośrednictwa oraz nabycia na własność Przedmiotu Zamówienia, w przypadku platformy allegro.pl, następuje poprzez skorzystanie przez Klienta, będącego użytkownikiem platformy allegro.pl, z opcji „Kup Teraz”, przez kliknięcie „Kup Teraz” na danej stronie Przedmiotu Zamówienia, a następnie potwierdzenie przez Klienta skorzystania z tej opcji przez kolejne kliknięcie „Kup Teraz” na automatycznie wygenerowanej stronie. 2. Klient ma prawo odstąpić od umowy pośrednictwa w terminie 14 dni od otrzymania Przedmiotu Zamówienia. 3. Klientowi przysługuje prawo do zwrotu uiszczonych środków pieniężnych, po odstąpieniu od umowy pośrednictwa. 4. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie 14 dni od odstąpienia. 5. Firma OVONEL ma prawo odstąpić do umowy pośrednictwa, jeśli w terminie 3 dni od zawarcia umowy pośrednictwa Klient nie wpłaci w pełnej wysokości ustalonej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na konto firmy OVONEL 6. Z uwagi, że OVONEL nie jest w żadnym momencie właścicielem Przedmiotu Zamówienia zwrot Przedmiotu Zamówienia może zostać dokonany jedynie w formie sprzedaży Przedmiotu Zamówienia przez Kupującego firmie OVONEL (cywilna umowa kupna-sprzedaży). §6 Wykonanie umowy pośrednictwa 1. Po zawarciu umowy pośrednictwa, OVONEL składa zamówienie u Sprzedającego w ciągu nie dłuższym niż 48 godzin. 2. Firma OVONEL zobowiązana jest do rozpoczęcia wykonywania usługi pośrednictwa od momentu wpłacenia przez Klienta na konto firmy OVONEL pełnej wysokości, kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, ustalonej wcześniej z Klientem. 3. Klient jest zobowiązany w ciągu siedmiu dni od momentu zawarcia umowy pośrednictwa wykonać za pomocą PayU przelew środków pieniężnych potrzebnych do pokrycia całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy, jednakże już po 24 godzinach od momentu zawarcia umowy pośrednictwa, firma OVONEL ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie. 4. W przypadku zawarcia umowy na platformie allegro.pl, wyżej wymieniony przelew powinien w tytule zawierać następujące informacje: a) nazwę (login) Klienta z Allegro.pl, który zlecił wykonanie Przelewu b) numer lub numery oferty Allegro.pl, przez które Klient zlecił firmie OVONEL wykonanie usługi pośrednictwa. 5. Brak w tytule przelewu którejkolwiek wymienionych powyżej informacji może spowodować opóźnienie w złożeniu zamówienia u Sprzedawcy §7 Warunki dostawy 1. W przypadku objęcia pośrednictwem kilku różnych Przedmiotów Zamówienia, ich przesyłka może zostać zrealizowana przez różnych dostawców i w osobnych przesyłkach. 2. Czas dostawy Przedmiotu zamówienia, od momentu zaksięgowania pełnej kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta, na rachunku bankowym firmy OVONEL, wynosi od siedmiu do czterdziestu dni roboczych. 3. Przeciętny czas dostawy, według doświadczenia firmy OVONEL, wynosi 20 dni roboczych. 4. Czas dostawy może ulec wydłużeniu na skutek braku w tytule przelewu którejkolwiek z informacji wymienionych w poprzednich postanowieniach Regulaminu oraz w związku z czynnikami niezależnymi od firmy OVONEL, takimi jak święta obchodzone w kraju Sprzedawcy, warunki atmosferyczne, siła wyższa, obciążenie przewoźnika pocztowego, praca urzędów celnych. §8 Ewentualne daniny publiczne 1. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku zamówienia towaru spoza Unii Europejskiej, Urząd Celny może niekiedy zrewidować przesyłkę Klienta i zobowiązać go do zapłaty cła, podatku VAT lub akcyzy (procedura), tylko przy towarach o dużej wartości 2. W przypadkach opisanych powyżej, obowiązek uiszczenia wskazanych danin publicznych spoczywa na Kliencie. 3. Przedmiot zamówienia wysyłany jest bezpośrednio do Klienta, przez co Urząd Celny zobowiązany jest do przekazania listu z powiadomieniem o zatrzymaniu przesyłki na adres Klienta. 4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie przekazać informację o zawiadomieniu z Urzędu Celnego do firmy OVONEL w celu otrzymania drogą elektroniczną dowód zakupu wystawionego przez Sprzedawcę, który powinien następnie być przekazany listownie na adres podany w piśmie z Urzędu Celnego. 5. Klient ma prawo żądać dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę dowolnie, także w innych sytuacjach niż opisana powyżej, od momentu zaksięgowania kwoty całkowitego kosztu ponoszonego przez Klienta na rachunku bankowym firmy OVONEL. 6. Przesłanie drogą elektroniczną dowodu zakupu wystawionego przez Sprzedawcę nastąpi najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby. §9 Reklamacja 1. Firma OVONEL odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma OVONEL zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma OVONEL 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma OVONEL nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma OVONEL na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy OVONEL, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy OVONEL, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy OVONEL.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Wioleta Malicka
Witkacego 3/45
35-111 Rzeszów
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacja 1. Firma OVONEL odpowiada za należyte wykonanie umowy pośrednictwa, w szczególności za zamówienie na rzecz Klienta Przedmiotu Zamówienia zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Klientem, przekazanie Sprzedającemu zapłaty za towar i podanie Sprzedającemu danych do wysyłki podanych przez Klienta. 2. Firma OVONEL zobowiązuje się przeprowadzać transakcje z należytą starannością, mając na uwadze zadowolenie Kupującego. 3. Za wszelkie niezgodności opisu Przedmiotu Zamówienia zawartego na stronie Przedmiotu Zamówienia z ofertą Sprzedawcy, odpowiedzialność ponosi firma OVONEL 4. Klient ma obowiązek zgłosić zastrzeżenia do usługi pośrednictwa bezzwłocznie (najpóźniej w terminie 7 dni) od otrzymania zakupionego towaru. 5. Firma OVONEL nie odpowiada za zaginięcie przesyłki z towarem, jeżeli Kupujący poda nieprawidłowy, lub niepełny adres przez co doręczenie staje się niemożliwe. 6. Za Przedmiot Zamówienia z tytułu rękojmi lub gwarancji odpowiedzialnym jest Sprzedawca towaru. 7. Firma OVONEL na życzenie Klienta bezpłatnie będzie pośredniczyć w składaniu przez Klienta reklamacji do sprzedającego i dołoży wszelkich starań, by reklamacja Klienta była rozpatrzona jak najszybciej i z jak najlepszym dla Klienta efektem, przy czym ewentualne koszty reklamacji jak koszt przesyłki zwrotnej, ponosi Klient. 8. Dla skutecznego pośrednictwa w złożeniu reklamacji, zlecenie takiego pośrednictwa powinno zawierać dane Klienta, nick z serwisu Allegro, z którego został dokonany zakup oraz opis problemu. 9. Przedmiot Zamówienia, który podlega gwarancji, musi być oznaczony w poprawny sposób opisem jednoznacznie wskazującym, że dany Przedmiot Zamówienia objęty jest gwarancją. 10. Niektóre gwarancje mogą wymagać zachowania opakowania, w którym przesyłka została doręczona, a w celu złożenia reklamacji może być wymagane odesłanie kompletnego Przedmiotu Zamówienia wraz opakowaniem na adres Sprzedawcy. 11. W przypadku niezrealizowania zamówienia Klienta z przyczyn obiektywnych (takich jak wycofanie Przedmiotu Zamówienia ze sprzedaży przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia), z winy Sprzedawcy, bądź z winy firmy OVONEL, cała kwota, którą Klient przelał na konto firmy OVONEL, zostanie zwrócona Klientowi na koszt firmy OVONEL. 12. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 60 dni, firma OVONEL zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej na nasz rachunek kwoty oraz uznania przesyłki za zaginioną.