Kurtka BRANDIT BRITANNIA indigo XL NOWOŚĆ (6999779461)

10 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
269,00 zł

kolor/wzór:

Rozmiar:

Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Pieszyce, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: XL
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • marka: Inna marka
  • kaptur: z kapturem
  • dostawa z Polski: tak

opis

Kurtka BRANDIT BRITANNIA indigo 3116-88

Kurta Britannia zadowoli przede wszystkim osoby aktywne i energiczne. Przeznaczona do codziennego użytkowania jednocześnie wyróżniająca się modną stylistyką. Wysoka jakość wykonania oraz wytrzymałość nawet przy ekstremalnym użytkowaniu to tylko nieliczne z cech jakie posiada ta kurtka. Szczegóły na które warto zwrócić uwagę to: liczne szwy wzmacniające, aplikacja na rękawie, pagony na ramionach, stójka w której możliwe jest schowanie kaptura, regulacja mankietów za pomocą rzepów. Fabrycznie postarzany materiału dodaje modnego wyglądu. Wszechstronność, wysoka jakość wykonania i modny wygląd – to wszystko w jednej kurtce.

100% Bawełna

ROZMIAR : XL

Rozmiar M L XL XXL 3XL 4XL
Szerokość od pachy do pachy 55cm 58cm 61cm 63cm 65cm 70cm
Długość kurtki 68cm 69cm 71cm 71cm 72cm 75cm
Długość rękawa na zewnątrz 65cm 64cm 67cm 69cm 67cm 70cm


Nasza firma istnieje od 1999r. Jesteśmy rzetelni i otwarci na potrzeby każdego nawet najbardziej wymagającego klienta. Naszą dewizą jest – Klient ma być zawsze zadowolony. Oferujemy rzeczy głównie marek PREMIUM. Mamy podpisane umowy partnerskie ze wszystkimi firmami, których rzeczy oferujemy. Posiadamy faktury zakupu, oryginalne metki . Na cały asortyment posiadamy certyfikaty autentyczności. Odzież zakupiona u nas w sklepie to gwarancja dobrego stylu, bardzo wysokiej jakości i wygody. Zaspokoi oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
Zapraszamy do zakupów!


© AllegroSprzedaj

tel: 74 8366 592
tel: 606 385 802

sklepaneza@gmail.com

PPHU ANEZA
Aneza Skwarcan
ul. Piskorzowska 16a
58-250 Pieszyce

NIP: 899-179-50-15
Oferujemy Państwu płatność na nasze konto w Banku Zachodnim WBK jak również szybki przelew on-line poprzez system PayU. Umożliwiamy również płatność za pobraniem.

Nr konta do wpłat:
10 1090 2301 0000 0001 14832076

Wystawiamy faktury VAT
Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia, mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakich kolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Pieszyce, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU ANEZA ANEZA SKWARCAN
PISKORZOWSKA 16 A
58-250 PIESZYCE
Dodatkowe informacje

 

W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostarczanym towarze  prosimy o spisanie w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej  protokołu szkodowego. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier. W  przeciwnym przypadku należy odręcznie sporządzić oświadczenie opisujące  stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie powinno być  opatrzone datą oraz podpisami Klienta i kuriera.

Prosimy o niezwłocznego zarejestrowanie takiego zdarzenia, w celu  wyjaśnienia sprawy, poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego i  kontaktu telefonicznego z pracownikiem Sprzedawcy.

Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odesłanych na koszt adresata.

Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny (jeśli  jest dostępny) lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku  Sprzedawca ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamowany towar przesłany do nas musi być czysty.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PPHU ANEZA ANEZA SKWARCAN
PISKORZOWSKA 16A
58-250 PIESZYCE

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw  konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt  niebezpieczny .Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia.

Zwracany towar, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i  zapachowych, należy odesłać oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem  fiskalnym lub fakturą oraz oświadczeniem zwrotu. Sprzedawca gwarantuje  zwrot kwoty równej cenie zamówionych produktów. Pieniądze zostaną  oddane, zgodnie z powyższą ustawą, w ciągu 14 dni przelewem bankowym na  konto wskazane przez Klienta.  Koszt odesłania towaru nie podlega  zwrotowi, w związku z tym nie Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek  odsyłanych na koszt Sprzedawcy.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o  kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres:  sklep@interbrands.pl – otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak  przeprowadzić taką procedurę.

Zasady przyznawania i wysyłania produkty w formie gratisów w  programie lojalnościowym reguluje osobny regulamin każdorazowo stworzony  dla danej promocji.

Pieniądze za zwracany towar wysyłane są na konto bankowe wskazane przez Klienta.

O sprzedającym
Aneza_2007
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

926

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 606 38 58 02
  • 693567711
poniedziałek - niedziela
06:00 - 22:00

Informacje o sprzedającym

Nasza firma istnieje od 1999r. Jesteśmy rzetelni i otwarci na potrzeby każdego nawet najbardziej wymagającego klienta. Naszą dewizą jest – Klient ma być zawsze zadowolony. Oferujemy rzeczy głównie marek PREMIUM. Mamy podpisane umowy partnerskie ze wszystkimi firmami, których rzeczy oferujemy. Posiadamy faktury zakupu, oryginalne metki . Na cały asortyment posiadamy certyfikaty autentyczności. Odzież zakupiona u nas w sklepie to gwarancja dobrego stylu, bardzo wysokiej jakości i wygody. Zaspokoi oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Zapraszamy do zakupów!

Pozostałe informacje

Numer konta do przelewów: BZ WBK S.A. Dzierżoniów 

10 1090 2301 0000 0001 14832076

REGULAMIN

1) Informacje o Firmie

Sklep internetowy działający na allegro.pl

prowadzony jest przez firmę PPHU ANEZA Piskorzowska 16a 58-250 Pieszyce

wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzoną przez Urząd

Miasta Pieszyce o numerze 1236 NIP 899-179-50-15, REGON 891003600,

e-mail: sklepaneza@gmail.com  tel. 74 8366 592, 606 38 58 02

Zwany dalej Sprzedawcą

2) Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane Sprzedawcy przez Klientów stanowią

niezbędne minimum do wdrożenia procesu sprzedaży towarów i są

wykorzystywane wyłącznie w celu:

- realizacji umowy

- informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach

oferowanych przez sklep jeśli Klient

wyrazi na to zgodę.

- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom do celów marketingowych.

Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich

poprawiania. Powierzone Sprzedawcy dane osobowe są przechowywane i

zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach

prawa.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niepodanie danych uniemożliwi realizację zamówienia.

3) Opisy i zdjęcia produktów

Na stronach sklepu internetowego prezentowane są dane

techniczne produktów, w tym ich zdjęcia. Mają one charakter poglądowy i

informacyjny, wygląd produktów na zdjęciach może, z przyczyn

technicznych, różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. W

przypadku jakichkolwiek wątpliwości, co do danych technicznych lub

właściwości produktów, prosimy przez podjęciem decyzji o kontakt z

konsultantem. Wszelkie znaki graficzne, logotypy itp. mają wyłącznie

charakter poglądowy i informacyjny.

4) Ceny

Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym www.interbrands.pl

Sprzedawcy na stronie  są wyrażone w polskich złotych (PLN). Cena podana

przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.

Ceny mają charakter cen brutto tj. zawierają wszelkie wymagane podatki i

cła.

5) Zamówienia

Sklep internetowy Sprzedawcy przyjmuje zamówienia poprzez stronę  

www.allegro.pl Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.

Informacja udzielona przez Sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do

realizacji, na podstawie oferty zaakceptowanej przez obie strony,

wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem

umowy kupna/sprzedaży wiążącej obie strony transakcji. Złożenie

zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może

odmówić realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, jak błąd systemu

informatycznego, logistycznego, fizyczny brak towaru w skutek

równoległej sprzedaży w salonie stacjonarnym lub innych ważnych

przyczyn.

Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz

wybranych krajów Europy i świata. Koszty dostawy podane na Stronie

dotyczą przesyłek w granicach Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty i

możliwość wysyłki do innych krajów uzgadniane są indywidualnie w

zależności od miejsca docelowego. Sprzedawca może nie mieć możliwości

realizacji zamówienia do wybranego kraju.

Klient może anulować złożone zamówienie jedynie mailowo lub

telefonicznie wg wskazań w dziale „Kontakt”. Nie można anulować

zamówienia, które zostało już do Klienta wysłane.

6) Dostawa

Towar zamówiony w sklepie internetowym  

dostarczany jest za pośrednictwem   kuriera GLS.

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, pakowanie paczki);

- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

Towar wysyłany jest jako przesyłka priorytetowa w ciągu 24 godzin (w

dni robocze od poniedziałku do piątku). W przypadku braku zamówionego

towaru w magazynie Klient zostanie poinformowany o innym możliwym

terminie realizacji.

Towar powinien dotrzeć do Klienta w ciągu 24 godzin od daty wysyłki.

Przy powyższym terminie nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz dni

wolnych. Sprzedawca zastrzega jednak, iż nominalny czas doręczenia w

przypadku kuriera GLS wynosi 48 godzin.

Co więcej terminy te mogą ulec wydłużeniu np. w okresie

przedświątecznym, wyprzedażowym. W przypadku wątpliwości, prosimy o

kontakt z tel. 74 8366 592, 606 38 58 02

W przypadku zamówień realizowanych formą płatności za pobraniem,

zamówienie realizowane są natychmiast po otrzymaniu jego potwierdzenia

od Klienta, przy płatności w formie przelewu na rachunek bankowy, po

zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy.

Koszty przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej:

Kurier GLS

0 zł przy dokonaniu przedpłaty na konto;

15 zł dla płatności przy odbiorze.

Przesyłki kurierskie realizujemy do następujących krajów:

Andora

Austria

Belgia

Bułgaria

Chorwacja

Czechy

Dania

Estonia

Finlandia

Francja

Niemcy

Grecja

Węgry

Irlandia

Włochy

Łotwa

Lichtenstein

Litwa

Luksemburg

Monako

Holandia

Norwegia

Polska

Portugalia

Słowacja

Słowenia

Hiszpania

Szwecja

Szwajcaria

Turcja

Wielka Brytania

Koszty przesyłki, zależnie od kraju docelowego, wielkości i wagi

zamówienia należy każdorazowo ustalić z konsultantem. Możliwość i koszty

wysyłki do krajów nie ujętych w powyższym zestawieniu należy ustalić i

potwierdzić z konsultantem.

7) Sposoby płatności

Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta, bądź:

- przed wydaniem towaru:

- przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;

- w momencie odbioru towaru:

- gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem kuriera.

Sprzedawca może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy

płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane

w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedawcę jako przyjęte do

realizacji. W takim przypadku, możliwe jest, że Klient musiał będzie

spełnić dodatkowe wymogi związane z uzgodnionymi warunkami lub formą

płatności.

Jeśli Klient nie odbierze wcześniej opłaconej przesyłki, obciążany

jest kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami

ponownej wysyłki towaru.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki pobraniowej, obciążany jest

kosztami przesyłki zwrotnej na adres Sprzedawcy oraz kosztami ponownego

wysłania towaru

Jeżeli po dokonaniu płatności przelewem wartość zamówienia ulegnie

zmianie (np. z powodu braku któregoś z zamówionych produktów, anulowania

zamówienia lub innych przyczyn), powstała nadpłata – bez żadnych

potrąceń – zostanie bezzwłocznie zwrócona na konto podane przez Klienta.

8) Wymiana towaru

Zgodnie z ustawą z 30 maja 2014r. o ochronie niektórych praw

konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt

niebezpieczny  Klient może wymienić towar zakupiony u Sprzedawcy w ciągu

14 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, w

stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i zapachowych, pozostaje w

oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony.  

Wymieniany towar należy odesłać .Klient ponosi zarówno koszty odesłania

do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest

wynikiem błędu Sprzedawcy, koszty są pokrywane przez Sprzedawcę.

Przesyłki odsyłane na koszt adresata nie są przyjmowane przez

Sprzedawcę.

W przypadku różnicy w cenie, Klient zobowiązany jest do wpłacenia

odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pokrycie różnicy u

kuriera przy wyborze opcji za pobraniem. Gdy rzecz wymieniana jest

tańsza, zwracamy różnicę na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o

kontakt pod numery telefonu podane wyżej lub mailowo na adres:

sklep@interbrands.pl– otrzymają Państwo wyczerpujące informacje, jak

przeprowadzić taką procedurę.

Produkty wysyłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają wymianie.

9) Postanowienia końcowe

Złożenie zamówienia w sklepie Sprzedawcy jest

równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Sprzedawca nie ponosi

odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego

zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana

sprzętu itp.) lub innych od niego niezależnych. Niniejszy Regulamin

wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym i obowiązuje przez czas nieoznaczony. Podmiot

prowadzący sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.