Kurs ESKK: MARKETING I ZARZĄDZANIE komplet (6482671346)

zakończona
599,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
  • Paczka24 20,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • okładka: miękka z obwolutą
  • kondycja: bez śladów używania

Kurs "Marketing i Zarządzanie”

Opis kursu:

Kurs „Marketing i zarządzanie” umożliwia poznanie głównych obszarów marketingu i zarządzania oraz omawia wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem, dzięki czemu jest nieocenioną pomocą zarówno dla osób pracujących w działach marketingu, które chcą usystematyzować swoją wiedzę, jak i dla tych, którzy z marketingiem wiążą dopiero swoją przyszłość. Materiały obfitują w liczne przykłady z życia wzięte, odnoszące się do rzeczywistości biznesowej.

Kurs dostarcza wiedzy na temat zakresu działań marketingowych wewnątrz przedsiębiorstwa, zarządzania pracą działu marketingu, metod prezentacji produktu czy usługi. Krok po kroku objaśnia zasady konstruowania planu marketingowego, a także przygotowywania i przeprowadzania badań marketingowych.

ESKK specjalizuje się w edukacji na odległość od ponad 25 lat oferując profesjonalne, ciekawe i przystępne kursy do samodzielnej nauki.

Co otrzymujesz:

  • zeszyty lekcyjne (podręczniki)

Kurs składa się z 14 zeszytów lekcyjnych, które składają się z takich samych, logicznie ułożonych elementów. Dzięki temu wiesz, kiedy robić przerwy
i każdorazowo przyswajasz spójną, łatwą do zapamiętania dawkę wiedzy.
Przedstawiamy wiedzę praktyczną, poszczególne zagadnienia objaśniając na przykładach. W każdym zeszycie znajdziesz wiele ćwiczeń, które pomogą Ci opanować konkretne umiejętności.

  • prace domowe

Każdy zeszyt lekcyjny kończy się pracą domową, którą możesz wysłać swojemu nauczycielowi do sprawdzenia.

  • opiekę indywidualnego nauczyciela

Opieka nauczyciela to bardzo ważny element każdego kursu oferowanego przez ESKK. Opiekun sprawdza prace domowe, wyjaśniał zagadnienia, które sprawiają problemy, i… motywuje do nauki. Odrabianie prac domowych nie jest obowiązkowe. Warto jednak korzystać z tej możliwości sprawdzenia postępów w nauce.

  • segregator

Wraz z kursem otrzymasz praktyczny segregator na materiały lekcyjne.

____________________­_____________

Kompletny kurs „Marketing i Zarządzanie” umożliwia
w szybkim tempie opanowanie zagadnień związanych ze współczesnymi narzędziami marketingowymi i możliwościami ich zastosowania. Szczegółowo omówiono podstawy marketingu: segmentację rynku, produkt, strategie cenowe, kanały dystrybucji, strategię promocji
i reklamy. Pokazano wpływ marketingu na zarządzanie przedsiębiorstwem.

W kursie uzyskasz wiedzę na temat badań marketingowych prowadzonych za pomocą Internetu, kształtowania wizerunku firmy na stronach WWW, a także prowadzenia handlu internetowego i e-biznesu. Materiały są kompletne, nie potrzebujesz żadnych dodatkowych pomocy, aby podnieść umiejętności z zakresu zarządzania
i marketingu.

EFEKT : szybkie zdobycie nowych umiejętności!

Sprawdź! Zobacz Lekcję Próbną Kursu Za Darmo>>>

Dlaczego warto:

  • 25 lat doświadczeń w edukacji na odległość
  • porcjowana wiedza (nie przemęczasz się)
  • poręczne materiały (zeszyt zawsze możesz zabrać ze sobą do torby
    i uczyć się, np. w drodze do pracy/szkoły czy w parku)
  • opieka nauczyciela – tego nie znajdziesz w innym kursie do samodzielnej nauki
  • pełna swoboda – sam decydujesz, kiedy i gdzie się uczysz, zdobywając nowe umiejętności z zakresu marketingu i zarządzania!

Program kursu:

Zeszyt 1

Podstawy marketingu i rola zarządzania. Czym jest marketing, rola marketingu w przedsiębiorstwie, potrzebne definicje, marketing-mix, określenie roli zarządzania.

Zeszyt 2

Nabywca. Najważniejsza osoba w całym marketingu, segmentacja rynku, sztuka słuchania nabywcy, hierarchia potrzeb a stopa życiowa, proces podejmowania decyzji zakupu.

Zeszyt 3

Produkt i rynek. Cykl życia produktu, zarządzanie asortymentem i produktem, wprowadzanie na rynki nowych produktów, strategia budowania marki, znaczenie marki, serwis i obsługa po sprzedaży.

Zeszyt 4

Cena i strategie ceny. Analiza konkurencji. Cena a jakość, czynniki wpływające na cenę, metody ustalania ceny, miejsce dla konkurencji w budowaniu strategii firmy, wybór strategii funkcjonowania na rynku.

Zeszyt 5

Dystrybucja. Kanały dystrybucji, budowanie sieci dystrybucji, franchising – czym jest i jak wiele może być z niego korzyści, logistyka – zarządzanie dystrybucją.

Zeszyt 6

Promocja. Merchandising i promocje cenowe, sprzedaż bezpośrednia, sponsoring, b2b – business to business.

Zeszyt 7

Reklama a public relations. Reklama i współpraca z agencjami reklamowymi, public relations – współpraca z mediami, gdzie kończy się public relations, a zaczyna reklama, Prawo reklamy – co wolno, a co jest zakazane na rynku reklamowym.

Zeszyt 8

Badania marketingowe. Przygotowanie badania, wykorzystywane instrumenty pomiarowe, przyczyny błędów w badaniach, metody analizy zebranych danych, prezentacja wyników i ocena badań.

Zeszyt 9

Działania marketingowe w Internecie. Badania marketingowe prowadzone za pomocą Internetu, interaktywność i jej możliwości, wizerunek firmy na stronach WWW, handel za pośrednictwem Internetu, e-biznes.

Zeszyt 10

Telemarketing, metody skutecznej prezentacji. Czym jest telemarketing, organizacja telemarketingu, wady i zalety telefonicznej obsługi klienta, jak skutecznie przygotować prezentacje, modele prezentacji, jakie są środki skutecznej prezentacji i jak z nich korzystać, przygotowanie materiałów.

Zeszyt 11

Plan marketingowy. Na czym polega planowanie, cele marketingowe, analiza SWOT i inne instrumenty analizy, opracowanie strategii i środki jej realizacji – bieżące zarządzanie.

Zeszyt 12

Marketing wewnątrz przedsiębiorstwa. Zarządzanie a marketing wewnątrz firmy, budowanie identyfikacji z firmą, wsparcie zarządzania przedsiębiorstwem przez systemy informatyczne.

Zeszyt 13

Marketing osób. Marketing polityczny, kreowanie własnego wizerunku, jak sprzedać siebie, jak szukać pracy w dziale marketingu lub sprzedaży.

Zeszyt 14

Zarządzanie działem sprzedaży i marketingu. Style zarządzania, rekrutacja – kto ma szanse na pracę w takim dziale, planowanie i kontrola, motywacja, wynagradzanie.

Zdobądź Certyfikat:

Wraz z kursem otrzymasz informacje o możliwości przystąpienia do egzaminu PTE. Zakres wiedzy i umiejętności wymagany na egzaminie odpowiada programowi kursu. Egzamin przeprowadzany jest w formie pisemnego testu
i jest odpłatny.

Twoje umiejętności i wiedza zostaną potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu, organizację
o wieloletniej tradycji, zrzeszającą specjalistów – teoretyków i praktyków
– w dziedzinie ekonomii. Certyfikat PTE będzie z pewnością Twoim atutem
w czasie poszukiwania pracy
.

Marketing i Zarządzanie – komplet materiałów - Teraz 50% taniej!

Kurs Marketing i Zarządzanie to nie tylko dodatkowe umiejętności ale znacznie więcej!

Po ukończeniu kursu zdobędziesz praktyczną wiedzą na temat strategii stosowanych w marketingu dotyczących produktu, ceny, promocji czy kanałów dystrybucji. Swobodnie będziesz się poruszał w kwestiach reklamy
i public relations i będziesz wiedział jaki stworzyć plan marketingowy, który stanowi jeden z fundamentów działalności firmy.
Prowadzenie badań marketingowych za pomocą Internetu oraz kształtowanie wizerunku firmy na stronach WWW czy sprzedaż drogą internetową nie będą stanowiły dla Ciebie problemu.

Prawdziwy sukces w marketingu odnoszą Ci , którzy potrafią nieszablonowo zastosować powszechnie znane reguły w tej dziedzinie. Nawet najbardziej zwariowane pomysły marketingowe bazują na podstawach teoretycznych. Na tym kursie posiądziesz wiedzę niezbędną do prowadzenia działalności marketingowej.

Ponad 50% taniej niż w standardowej ofercie!!!

Zostań Specjalistą ds. Zarządzania i Marketingu już Dziś!

Kontakt

Infolinia: 801 101 909
E-mail: allegro@eskk.pl

Dane firmy

ESKK Sp. z o. o.
ul. Forteczna 17a
61-362 Poznań

Konto bankowe

39 1090 1359 0000 0000 3501 8218
BZ WBK III o/Poznań

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka24 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua