KULTOWE Etui do Sony Xperia M5 Pokemon Star Wars (6483244507)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
29,99 zł
z 500 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: Sprzedaż wysyłkowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Etui z kolorowym nadrukiem do Sony Xperia M5

Szukasz czegoś wyjątkowego dla swojego telefonu? Oto odpowiedź!
Elastyczn­e etui z wzorem, który wyróżni Cię z tłumu i świetnie spersonalizuje Twój telefon.

Etui wykonane z termoplastycznego poliuretanu jest idealną ochroną smartfona przed zniszczeniem nawet podczas upadku. Jego elastyczna forma pozwala na bezproblemowe założenie pokrowca na telefon.

Wzory naniesione zostały na przezroczystych etui innowacyjną metodą Eco Surface Coating™, która pozwala na uzyskanie niewiarygodnej jakości nadruku w żywych kolorach.Dzięki tej metodzie futerały wyglądają bardzo delikatnie i wyjątkowo, oraz świetnie wtapiają się w stylistykę telefonu.

Dodatkowe:

  • elastyczny pokrowiec dedykowany do wybranego modelu telefonu
  • trwały nadruk z wybranym wzorem
  • etui posiada wszystkie niezbędne wycięcia na aparat, sloty, guziki itp.
  • całość objęta gwarancją
  • etui zapewnia świetną ochronę telefonu podczas upadku oraz nadaje mu niepowtarzalnego wyglądu

Po zakupie prosimy o informację do jakiego telefonu oraz jaki wzór etui mamy wysłać.

Projekt i wykonanie:

Kliknij i zobacz inne nasze etui z nadrukami:

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_HQMOBILE_pl za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ!
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem konta jest firma: AB Direct Grzegorz Hryniewski. z siedzibą w Białymstoku, Sienkiewicza 46/41, NIP: 5423028988, Regon: 200256934, tel 530 121 100, adres email: aukcje@hqmobile.pl. Wpisany do ewidencji pod nr 83396 przez Prezydenta Miasta Białegostoku. Adres firmy jest jednocześnie adresem do korespondencji, zwrotów i reklamacji.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą) który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem serwisu Allegro na koncie www_hqmobile_pl, niezależnie od formy dostawy lub odbioru towaru, może od niej odstąpić bez podania przyczyny na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle stosowne oświadczenie. Konsument może złożyć oświadczenie zwrotu w następujących formach: - mailem pod adresem: aukcje@hqmobile.pl - telefonicznie pod numerem: 530 121 100 - pocztą pod adresem: AB Direct Grzegorz Hryniewski, Sienkiewicza 46 lok. 41. 15-004 Białystok W przypadku odstąpienia od umowy w formie elektronicznej, sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie takiego oświadczenia, wysyłając wiadomość pocztą elektroniczną. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Termin zostaje zachowany, jeżeli Konsument odeśle zwracany towar przed upływem tego terminu. 2. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od umowy sprzedający zwróci wszystkie koszty, łącznie z kosztem dostawy towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych płatności wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia towaru oferowanego przez Sklep). Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną (jeśli taka została dołączona). Oryginalne opakowanie producenta często stanowi integralną część fabrycznie nowego sprzętu, tak jak instrukcja i karta gwarancyjna. Kupujący powinien zabezpieczyć odsyłany towar na czas transportu, by zmniejszyć ryzyko uszkodzenia przesyłki. W przypadku zwrotu towaru bez jego integralnych elementów, Sklep jest uprawniony do odszkodowania, którego wysokość zależna będzie od wartości o jaką integralna część obniża wartość towaru. Konsument ponosi na zasadach ogólnych odpowiedzialność za utratę towaru lub jego uszkodzenie podczas transportu. 3. W czasie biegu terminu 14 dni na odstąpienie od umowy Kupujący powinien zadbać o to, by stan zakupionego towaru nie uległ pogorszeniu, a w szczególności nie powinien dokonywać zmian wykraczających poza czynności, które mają na celu stwierdzenie cech, charakteru i funkcjonowania rzeczy. W przypadku pogorszenia stanu lub jakości zwracanego towaru wykraczającego poza konieczne stwierdzenie charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedający ma prawo wystąpić o zwrot wartości towaru lub o odszkodowanie za jego częściowe pogorszenie. Stronom przysługuje prawo zatrzymania świadczenia, o którym mowa w art. 496 Kodeksu Cywilnego, dopóki druga strona nie zaoferuje zwrotu otrzymanego świadczenia albo nie zabezpieczy roszczeń o jego zwrot. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty w transakcji chyba, że Kupujący wyrazi zgodę na inny sposób dokonania zwrotu. Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od skutecznego dostarczenia do Sklepu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje dla towarów: które są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami które są nagraniami dźwiękowymi lub wizualne albo programami komputerowymi dostarczanymi. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

1. Gwarancja: Cały asortyment sprzedawany na aukcjach jest nowy i objęty gwarancją. Na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego sklep całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych. Jako sprzedający ponosimy odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (np. paragon fiskalny lub faktura VAT). W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.