KULA DO PRANIA BIUSTONOSZ HIT TV (6910572828)

zakończona
6,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 3,99 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: bialystok, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • kolor: biel, odcienie różu

Całkowicie bezpieczny i tani sposób na pranie staników! Dzięki niemu będziesz mogła zachować swój ulubiony stanik na dlugie lata.

  • Fabrycznie nowa, wysokiej jakości kula do prania biustonoszy w pralce BRA SAVER !!!
  • Zestaw Bra Saver składa się z dwóch koszyczków (mniejszego i większego), które stanowią barierę pomiędzy stanikiem, a innymi pranymi rzeczami, oraz bębnem pralki.
  • Całkowicie bezpieczny i tani sposób na pranie staników! Dzięki niemu będziesz mogła zachować swój ulubiony stanik na dlugie lata.
  • Kolor: różowy lub biały

Bra Saver chroni stanik przed:

 

  • skręcaniem ramiączek
  • zniekształcaniem miseczek
  • wykrzywieniem fiszbin i wypadaniem drutów
  • mechaceniem materiału w staniku lub innej bieliźnie

Sposób użycia:

 

  1. Ramiączka stanika włóż do małego koszyczka
  2. Miseczki stanika nałóż na mały koszyczek
  3. Mały koszyczek ze stanikiem zamknij w większym i wrzuć do pralki.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Grosik085 za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Przesyłka kurierska 11,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
List ekonomiczny 3,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Artur Polewko Grosik
Zascianska58
15-546 bialystok
NIP: 5422874244
REGON: 366452744

kontakt

  • 660452935
    od poniedzialku do piątku 8:00 - 1730

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Artur Polewko Grosik
Zascianska58
15-546 bialystok
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY. Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. 1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail: grosiksklep85@wp.pl 2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 3. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi Klient, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sklep świadczenia o właściwościach zamówionych przez Klienta. Prosimy o nie wysyłanie przesyłek za pobraniem (nasza firma nie ma możliwości odbioru przesyłek pobraniowych), w razie problemów związanych z nadaniem przesyłki ze zwracanym towarem, prosimy o kontakt z obsługą naszego Sklepu. 4. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny Produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klient. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 5. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się poniżej: "OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) oświadczam, że odstępuję od umowy kupna-sprzedaży z dnia ................ nr zamówienia................ której przedmiotem był zakup................ Równocześnie nadmieniam, że przesyłkę zawierająca zakupiony przez mnie towar otrzymałem w dniu................ Mając na uwadze powyższe w załączeniu zawracam, w stanie niezmienionym, zakupiony produkt i równocześnie wnoszę, na podstawie art. 13 ust.1 ustawy, o wydanie pisemnego poświadczenia o zwrocie świadczenia. Proszę o dokonanie przelewu na mój rachunek bankowy w Banku................ nr rachunku ................ ................ podpis Użytkownika" 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach: - świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej, - dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania, - umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, - świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, - dostarczania prasy, - usług w zakresie gier hazardowych.

reklamacje

1. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) 2. Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie - Wiadomość za pośrednictwem poczty email na adres email Sklepu: Grosiksklep85@wp.pl - Listownie. - lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Użytkownika formie. - W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia, numery ofert w Allegro oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. - Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. - W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w poprzednim punkcie, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Użytkownika. - W przypadku uzasadnionej reklamacji, Użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Użytkowników równowartość ceny całości dokonanej transakcji. - Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail, adres korespondencji lub nr faksu.

pozostałe informacje

Na życzenie klienta wystawiamy Fakture VAT